Górny Śląsk już w zasięgu Barbora.pl!
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Mapa zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl poszerzyła się o kolejny duży region Polski. Marka z sukcesem działająca już w Warszawie i aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz Łodzi, od teraz jest dostępna także na Górnym Śląsku. Jego mieszkańcy mogą liczyć na wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami.
Barbora.pl od niemal roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.
Zasięg e-sklepu na Śląsku jest szeroki. Kurierzy Barbora.pl dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza.
Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do mieszkańców Górnego Śląska z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w Katowicach. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami. Klienci będą mogli m.in. zamówić świeże pieczywo oraz wyroby cukiernicze z Piekarni ze Smakiem TEMARD z Olkusza, natomiast świeże myte zielone warzywa, mieszkanki sałat i zdrowe dania gotowe z kategorii Fit&easy dostarczy Green Factory oddział Katowice.
Wraz z rosnącym popytem na usługi sklepu Barbora.pl i dalszą ekspansją, marka stale powiększa również swój zespół. W tej chwili intensywnie poszukuje osób na stanowisko kuriera na Górnym Śląsku.
- Górny Śląsk to dla nas bardzo ważny rynek z dużym potencjałem zarówno pod kątem konkurencyjności, jak i naszej dalszej ekspansji na południu Polski. Nasza kampania pre-launchowa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego wchodzimy do Katowic i okolicznych miast z nadzieją na szybki rozwój i umacnianie świadomości marki w tym regionie. Niezmiennie naszym zasadniczym celem jest zapewnienie nowym klientom wysokich standardów jakości oraz zaoferowanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Andrius Mikalauskas, Chairman of the Board, Barbora.pl.
Aby zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, szybko i punktualnie dostarczać zamówienia pod wskazane adresy oraz zachować nienaganną świeżość produktów, we wszystkich swoich lokalizacjach Barbora korzysta wyłącznie z własnych kurierów. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie.
Minimalna wartość zamówienia na www.barbora.pl to 100 zł. Szybka i bezpieczna dostawa do domu odbywa się 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.