Górny Śląsk już w zasięgu Barbora.pl!
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Mapa zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl poszerzyła się o kolejny duży region Polski. Marka z sukcesem działająca już w Warszawie i aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz Łodzi, od teraz jest dostępna także na Górnym Śląsku. Jego mieszkańcy mogą liczyć na wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami.
Barbora.pl od niemal roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.
Zasięg e-sklepu na Śląsku jest szeroki. Kurierzy Barbora.pl dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza.
Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do mieszkańców Górnego Śląska z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w Katowicach. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami. Klienci będą mogli m.in. zamówić świeże pieczywo oraz wyroby cukiernicze z Piekarni ze Smakiem TEMARD z Olkusza, natomiast świeże myte zielone warzywa, mieszkanki sałat i zdrowe dania gotowe z kategorii Fit&easy dostarczy Green Factory oddział Katowice.
Wraz z rosnącym popytem na usługi sklepu Barbora.pl i dalszą ekspansją, marka stale powiększa również swój zespół. W tej chwili intensywnie poszukuje osób na stanowisko kuriera na Górnym Śląsku.
- Górny Śląsk to dla nas bardzo ważny rynek z dużym potencjałem zarówno pod kątem konkurencyjności, jak i naszej dalszej ekspansji na południu Polski. Nasza kampania pre-launchowa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego wchodzimy do Katowic i okolicznych miast z nadzieją na szybki rozwój i umacnianie świadomości marki w tym regionie. Niezmiennie naszym zasadniczym celem jest zapewnienie nowym klientom wysokich standardów jakości oraz zaoferowanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Andrius Mikalauskas, Chairman of the Board, Barbora.pl.
Aby zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, szybko i punktualnie dostarczać zamówienia pod wskazane adresy oraz zachować nienaganną świeżość produktów, we wszystkich swoich lokalizacjach Barbora korzysta wyłącznie z własnych kurierów. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie.
Minimalna wartość zamówienia na www.barbora.pl to 100 zł. Szybka i bezpieczna dostawa do domu odbywa się 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.