Komunikaty PR

Górny Śląsk już w zasięgu Barbora.pl!

2021-11-24  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.12 MB )

Mapa zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl poszerzyła się o kolejny duży region Polski. Marka z sukcesem działająca już w Warszawie i aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz Łodzi, od teraz jest dostępna także na Górnym Śląsku. Jego mieszkańcy mogą liczyć na wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami.

Barbora.pl od niemal roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.

Zasięg e-sklepu na Śląsku jest szeroki. Kurierzy Barbora.pl dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza.

Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do mieszkańców Górnego Śląska z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w Katowicach. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami. Klienci będą mogli m.in. zamówić świeże pieczywo oraz wyroby cukiernicze z Piekarni ze Smakiem TEMARD z Olkusza, natomiast świeże myte zielone warzywa, mieszkanki sałat i zdrowe dania gotowe z kategorii Fit&easy dostarczy Green Factory oddział Katowice.

Wraz z rosnącym popytem na usługi sklepu Barbora.pl i dalszą ekspansją, marka stale powiększa również swój zespół. W tej chwili intensywnie poszukuje osób na stanowisko kuriera na Górnym Śląsku.

- Górny Śląsk to dla nas bardzo ważny rynek z dużym potencjałem zarówno pod kątem konkurencyjności, jak i naszej dalszej ekspansji na południu Polski. Nasza kampania pre-launchowa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego wchodzimy do Katowic i okolicznych miast z nadzieją na szybki rozwój i umacnianie świadomości marki w tym regionie. Niezmiennie naszym zasadniczym celem jest zapewnienie nowym klientom wysokich standardów jakości oraz zaoferowanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Andrius Mikalauskas, Chairman of the Board, Barbora.pl.

Aby zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, szybko i punktualnie dostarczać zamówienia pod wskazane adresy oraz zachować nienaganną świeżość produktów, we wszystkich swoich lokalizacjach Barbora korzysta wyłącznie z własnych kurierów. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie.

Minimalna wartość zamówienia na www.barbora.pl to 100 zł. Szybka i bezpieczna dostawa do domu odbywa się 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00.

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.