Górny Śląsk już w zasięgu Barbora.pl!
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Mapa zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl poszerzyła się o kolejny duży region Polski. Marka z sukcesem działająca już w Warszawie i aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz Łodzi, od teraz jest dostępna także na Górnym Śląsku. Jego mieszkańcy mogą liczyć na wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami.
Barbora.pl od niemal roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.
Zasięg e-sklepu na Śląsku jest szeroki. Kurierzy Barbora.pl dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza.
Artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do mieszkańców Górnego Śląska z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w Katowicach. Marka nawiązała również współpracę z pierwszymi lokalnymi dostawcami. Klienci będą mogli m.in. zamówić świeże pieczywo oraz wyroby cukiernicze z Piekarni ze Smakiem TEMARD z Olkusza, natomiast świeże myte zielone warzywa, mieszkanki sałat i zdrowe dania gotowe z kategorii Fit&easy dostarczy Green Factory oddział Katowice.
Wraz z rosnącym popytem na usługi sklepu Barbora.pl i dalszą ekspansją, marka stale powiększa również swój zespół. W tej chwili intensywnie poszukuje osób na stanowisko kuriera na Górnym Śląsku.
- Górny Śląsk to dla nas bardzo ważny rynek z dużym potencjałem zarówno pod kątem konkurencyjności, jak i naszej dalszej ekspansji na południu Polski. Nasza kampania pre-launchowa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego wchodzimy do Katowic i okolicznych miast z nadzieją na szybki rozwój i umacnianie świadomości marki w tym regionie. Niezmiennie naszym zasadniczym celem jest zapewnienie nowym klientom wysokich standardów jakości oraz zaoferowanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Andrius Mikalauskas, Chairman of the Board, Barbora.pl.
Aby zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, szybko i punktualnie dostarczać zamówienia pod wskazane adresy oraz zachować nienaganną świeżość produktów, we wszystkich swoich lokalizacjach Barbora korzysta wyłącznie z własnych kurierów. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie.
Minimalna wartość zamówienia na www.barbora.pl to 100 zł. Szybka i bezpieczna dostawa do domu odbywa się 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych
Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.