Komunikaty PR

Green Holding przeznacza 7 milionów złotych na instalację fotowoltaiczną

2022-11-15  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania IP ( 0.03 MB )

Kolejna polska firma stawia na zieloną energię. Green Holding przeznacza 7 milionów złotych na instalację fotowoltaiczną

Grupa kapitałowa Green Holding konsekwentnie realizuje odpowiedzialny model biznesu. Opracowanie planu transformacji energetycznej, montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 1,2 MW i wartości 7 milionów złotych – to plany na czwarty kwartał 2022 i rok 2023, jednego z liderów produkcji świeżych warzyw zielonych w Polsce.

Green Holding stawia na rozwój w obszarze odnawialnych źródeł energii. Jeszcze w tym roku Spółka wykona instalację fotowoltaiczną w jednym z siedmiu zakładów produkcyjnych. Instalacja w Zdunowie ma moc 300kW, a łączny koszt inwestycji wyniesie 1 milion złotych. Działania Green Holding bazują na opracowanym planie transformacji energetycznej, który zostanie wdrożony we wszystkich zakładach zlokalizowanych w Polsce.

Całkowita moc instalacji, które powstaną w 2023 roku to 1,2 MW, a ich łączny koszt wyniesie 6 milionów złotych. Instalacje fotowoltaiczne zostaną zamontowane w Spółkach zależnych: Primavega, SVI oraz Green Factory (w zakładach w Zdunowie i Niepruszewie).

Zdajemy sobie sprawę, że stale musimy dbać o dalszy rozwój i reagować na zmieniający się świat. Chociaż bazujemy na doświadczeniu zdobywanym przez pokolenia, wciąż pojawiają się przed nami nowe wyzwania. Obecnie jesteśmy świadkami niepewności gospodarczej oraz intensywnych zmian na rynku, także w kwestii zagrożenia klimatycznego. Jednak pozostając wierni naszym wartościom, wpisanym w strategię biznesową Grupy Kapitałowej Green Holding, które obejmują otwartość na zmiany, odpowiedzialność i przedsiębiorczość, podjęliśmy działania w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju.

Artur Rytel, Właściciel i Prezes Green Holding.

Firma planuje, by do 2025 roku 20% energii pozyskiwać ze źródeł odnawialnych. Wszystkie 4 zakłady na terenie Polski będą miały zamontowane instalacje fotowoltaiczne, a planowane są także działania w zakładach za granicą. W 2024 roku podjęte zostaną kolejne inwestycje w odnawialne źródła energii, aby osiągnąć założone cele.

Za sukces Green Holding odpowiada każda z pięciu Spółek zależnych, które specjalizują się w różnych obszarach. Green Factory w produkcji świeżych, mytych warzyw, sałat i miksów sałat oraz dań gotowych, Primavega w uprawie tradycyjnej oraz produkcji i sprzedaży świeżych niemytych warzyw zielonych, SVI jest odpowiedzialne za szklarniową, hydroponiczną uprawę sałat i ziół o niskiej zawartości azotanów, bez użycia pestycydów. Natomiast GFL jest jednym z liderów rynku w Polsce w obszarze logistyki i transportu chłodniczego, a Green Business Center obejmuje usługi księgowo-podatkowe, IT oraz zarządzania flotą dla Spółek z Grupy.

Więcej o Green Holding:

Green Holding to Grupa kapitałowa w skład której wchodzą Spółki : Green Factory (z zakładami produkcyjnymi w Polsce, Ukrainie, Litwie i na Węgrzech), Primavega, Smart Vegetables Innovations (SVI), GFL oraz Green Business Center. Model biznesowy Grupy kapitałowej Green Holding zakłada produkcję świeżych warzyw zielonych, ale także proces logistyki dostaw. Produkty dostarczane są klientom z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, Słowacji, Węgier, Ukrainy, Niemiec, Austrii i Rumunii. Łańcuch wartości Green Holding obejmuje cykl „od pola do stołu”, czyli europejską strategię podkreślającą znaczenie związków pomiędzy jedzeniem a zdrowiem. Historia Green Holding sięga 1997 roku, w którym powstał pierwszy zakład produkcyjny Green Factory.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.