Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna współpracę z Polskim Holdingiem Hotelowym
Herbapol-Lublin S.A. rozwija swoje działania w branży HoReCa od 2017 roku. Produkty firmy są dziś obecne w lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Dzięki wybranej ofercie w ramach postępowania zakupowego, herbaty Herbapolu będą dostarczane także do obiektów i hoteli z Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.
– Z zadowoleniem przyjmuję fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jest to najlepszym potwierdzeniem faktu, że Herbapol-Lublin to rzetelny i konkurencyjny partner w relacjach biznesowych. Cieszę się niezmiernie, że oto dwie polskie firmy – liderzy w swoich branżach, stają „ramię w ramię” i rozpoczynają długofalową współpracę, która ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe - mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – Dzięki takim działaniom możemy nie tylko poszerzać naszą obecność w kanale HoReCa, ale także promować polskie produkty pośród konsumentów krajowych i zagranicznych.
Herbapol przygotował dla Polskiego Holdingu Hotelowego ofertę składającą się z dwóch dedykowanych linii gastronomicznych:
- Breakfast, którą tworzą herbaty w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona z cytryną, pokrzywa z pigwą, owoce leśne, zimowy sekret;
- Restaurant Premium, którą tworzą herbaty liściaste: zielona, czarna, Earl Grey oraz w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona jaśminowa.
Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów i jest największą grupą hotelową z wyłącznie polskim kapitałem. Produkty Herbapolu pojawią się w obiektach PHH już na początku lutego. Umowa przewiduje dostawy herbat przez 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.