Komunikaty PR

Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna współpracę z Polskim Holdingiem Hotelowym

2023-02-06  |  12:20

Herbapol-Lublin S.A. rozwija swoje działania w branży HoReCa od 2017 roku. Produkty firmy są dziś obecne w lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Dzięki wybranej ofercie w ramach postępowania zakupowego, herbaty Herbapolu będą dostarczane także do obiektów i hoteli z Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Z zadowoleniem przyjmuję fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jest to najlepszym potwierdzeniem faktu, że Herbapol-Lublin to rzetelny i konkurencyjny partner w relacjach biznesowych. Cieszę się niezmiernie, że oto dwie polskie firmy – liderzy w swoich branżach, stają „ramię w ramię” i rozpoczynają długofalową współpracę, która ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe - mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – Dzięki takim działaniom możemy nie tylko poszerzać naszą obecność w kanale HoReCa, ale także promować polskie produkty pośród konsumentów krajowych i zagranicznych.

Herbapol przygotował dla Polskiego Holdingu Hotelowego ofertę składającą się z dwóch dedykowanych linii gastronomicznych:

  • Breakfast, którą tworzą herbaty w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona z cytryną, pokrzywa z pigwą, owoce leśne, zimowy sekret;
  • Restaurant Premium, którą tworzą herbaty liściaste: zielona, czarna, Earl Grey oraz w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona jaśminowa.

Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów i jest największą grupą hotelową z wyłącznie polskim kapitałem. Produkty Herbapolu pojawią się w obiektach PHH już na początku lutego. Umowa przewiduje dostawy herbat przez 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.