Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z WARS S.A.
Herbapol-Lublin już od ponad 70 lat tworzy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach i zachwycają niepowtarzalnymi połączeniami smakowymi. WARS równie długo łączy pasję do gastronomii z zamiłowaniem do podróży. Dlatego nieprzerwanie od 2019 roku Herbapol-Lublin współpracuje z WARS, dostarczając klientom wagonów restauracyjnych i restauracji swoje flagowe produkty herbaciane. Dzisiaj spółki ogłaszają kontynuację współpracy, przedłużając ją o kolejny rok.
– Fakt, że nasza oferta kolejny już raz okazała się najbardziej atrakcyjna dla WARS S. A. to najlepsze potwierdzenie tego, że w oczach partnerów biznesowych, Herbapol-Lublin to rzetelny, konkurencyjny kooperant oraz istotny gracz w branży HoReCa, obecny w wielu lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Swoją silną pozycję niezmiennie zawdzięczamy nie tylko wysokiej jakości oraz smakowi oferowanych produktów, ale również szerokiej ofercie, dostępności i sprawnej logistyce towaru. Bardzo cieszę się, że klienci WARS w pociągach PKP Intercity będą mogli nadal delektować się naszymi herbatami, które cieszą się uznaniem już ponad czterech pokoleń konsumentów – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.
Herbapol-Lublin przygotował dla WARS-u ofertę składającą się z dedykowanych linii herbat: Czarnych, Earl Grey, miętowych, owocowych oraz zielonych.
Produkty Herbapolu dostępne są w wagonach gastronomicznych WARS w ponad 200 pociągach krajowych i zagranicznych PKP Intercity uruchamianych w dobie oraz w restauracjach stacjonarnych WARS w Warszawie. Nowa umowa przewiduje dostawy herbat przez 12 miesięcy, począwszy od 1 marca 2023 roku.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.