Komunikaty PR

Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z WARS S.A.

2023-02-28  |  13:00
Biuro prasowe

Herbapol-Lublin już od ponad 70 lat tworzy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach i zachwycają niepowtarzalnymi połączeniami smakowymi. WARS równie długo łączy pasję do gastronomii z zamiłowaniem do podróży. Dlatego nieprzerwanie od 2019 roku Herbapol-Lublin współpracuje z WARS, dostarczając klientom wagonów restauracyjnych i restauracji swoje flagowe produkty herbaciane. Dzisiaj spółki ogłaszają kontynuację współpracy, przedłużając ją o kolejny rok.

Fakt, że nasza oferta kolejny już raz okazała się najbardziej atrakcyjna dla WARS S. A. to najlepsze potwierdzenie tego, że w oczach partnerów biznesowych, Herbapol-Lublin to rzetelny, konkurencyjny kooperant oraz istotny gracz w branży HoReCa, obecny w wielu lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Swoją silną pozycję niezmiennie zawdzięczamy nie tylko wysokiej jakości oraz smakowi oferowanych produktów, ale również szerokiej ofercie, dostępności i sprawnej logistyce towaru. Bardzo cieszę się, że klienci WARS w pociągach PKP Intercity będą mogli nadal delektować się naszymi herbatami, które cieszą się uznaniem już ponad czterech pokoleń konsumentów  – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin przygotował dla WARS-u ofertę składającą się z dedykowanych linii herbat: Czarnych, Earl Grey, miętowych, owocowych oraz zielonych.

Produkty Herbapolu dostępne są w wagonach gastronomicznych WARS w ponad 200 pociągach krajowych i zagranicznych PKP Intercity uruchamianych w dobie oraz w restauracjach stacjonarnych WARS w Warszawie. Nowa umowa przewiduje dostawy herbat przez 12 miesięcy, począwszy od 1 marca 2023 roku.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.