Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z WARS S.A.
Herbapol-Lublin już od ponad 70 lat tworzy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach i zachwycają niepowtarzalnymi połączeniami smakowymi. WARS równie długo łączy pasję do gastronomii z zamiłowaniem do podróży. Dlatego nieprzerwanie od 2019 roku Herbapol-Lublin współpracuje z WARS, dostarczając klientom wagonów restauracyjnych i restauracji swoje flagowe produkty herbaciane. Dzisiaj spółki ogłaszają kontynuację współpracy, przedłużając ją o kolejny rok.
– Fakt, że nasza oferta kolejny już raz okazała się najbardziej atrakcyjna dla WARS S. A. to najlepsze potwierdzenie tego, że w oczach partnerów biznesowych, Herbapol-Lublin to rzetelny, konkurencyjny kooperant oraz istotny gracz w branży HoReCa, obecny w wielu lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Swoją silną pozycję niezmiennie zawdzięczamy nie tylko wysokiej jakości oraz smakowi oferowanych produktów, ale również szerokiej ofercie, dostępności i sprawnej logistyce towaru. Bardzo cieszę się, że klienci WARS w pociągach PKP Intercity będą mogli nadal delektować się naszymi herbatami, które cieszą się uznaniem już ponad czterech pokoleń konsumentów – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.
Herbapol-Lublin przygotował dla WARS-u ofertę składającą się z dedykowanych linii herbat: Czarnych, Earl Grey, miętowych, owocowych oraz zielonych.
Produkty Herbapolu dostępne są w wagonach gastronomicznych WARS w ponad 200 pociągach krajowych i zagranicznych PKP Intercity uruchamianych w dobie oraz w restauracjach stacjonarnych WARS w Warszawie. Nowa umowa przewiduje dostawy herbat przez 12 miesięcy, począwszy od 1 marca 2023 roku.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.