Komunikaty PR

„Ja Cię SERniczę!” – inauguracja najsłodszej kampanii za nami

2022-02-28  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

W ubiegłą środę odbyło się spotkanie inaugurujące ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną „Ja Cię SERniczę”, która jest organizowana przez  Polską Izbę Mleka oraz sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. W projekcie główną rolę odgrywa właśnie twaróg w słodkiej postaci. Na wydarzeniu w Bursztynowa Bistro spotkali się dziennikarze, szefowie kuchni oraz blogerzy.

 

Kameralne spotkanie rozpoczęła krótką prezentacją przedstawicielka Polskiej Izby Mleka. Wprowadziła gości w informacje na temat m.in. idei projektu, przebiegu kampanii, w tym akcji samplingowych i konkursu dla restauratorów, które będą mieć miejsce w 5 miastach w Polsce. Celem akcji jest promowanie białego sera w słodkiej postaci, a wszystko po to, by Polacy docenili wartość tego składnika wielu tradycyjnych potraw – w tym sernika.

 

Poza szeroką gamą serników, których mieli możliwość skosztować przybyli goście, atrakcją spotkania był pokaz kulinarny, który przeprowadził Michał Figa, szef cukierni w sieci restauracji należących do Mateusza Gesslera. Zaprezentował on szybki przepis na sernik z malinową polewą, którego także posmakowali zgromadzeni. W trakcie pokazu podzielił się również kilkoma trikami w kwestii przygotowywania wypieków.

Kampania ma potrwać do grudnia 2022 roku, a jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym.

Projekt „Ja Cię SERniczę!” ma charakter edukacyjny, a źródłem informacji będzie specjalnie stworzona strona na portalu Facebook, na której znajdą się cenne wiadomości i ciekawe przepisy na serniki.

 

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.