Jej smakowitość – Pizza Królewska wraca na salony
W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce już od 30 listopada na wszystkich miłośników gorącego, ciągnącego się sera czeka iście królewska uczta. Klienci będą mogli wzbogacić każdy ulubiony smak pizzy serowymi kieszonkami, zarówno przy zamówieniu na miejscu, na wynos, jak i w dostawie.
Przepis na Pizzę Królewską jest powszechnie znany: musi być obficie i na bogato. Pizza Królewska w Pizza Hut powstała na cześć wszystkich tych, którzy wyznają zasadę, że przepysznego, ciągnącego się sera nigdy dość. Królewska nowość daje możliwość ukoronowania ulubionego smaku dużej pizzy wyśmienitymi kieszonkami. Każda z nich wypełniona jest ciągnącą się mozzarellą, która zmaksymalizuje radość z jedzenia ulubionej pizzy. To idealna propozycja nie tylko dla serożerców, zachwyceni nią będą również Ci, po których do tej pory brzegi od kawałków pizzy dojadali inni.
Pizza Królewska jest idealną propozycją dla osób naprawdę głodnych serowych doznań. Duża pizza w królewskim wydaniu wystarczy na zaspokojenie głodu dwóch, a może nawet trzech osób, które w jesienno-zimowe dni i wieczory lubią poprawić sobie nastrój nie tylko ciepłą herbatą, ale również obfitym i sycącym daniem. Przepyszne ranty w kształcie kieszonek wypełnione gorącym serem na pewno zmienią przyzwyczajenia wielu z nas. Od teraz zaczniemy jeść pizzę rozpoczynając od jej brzegów, zamiast jak dotychczas od środka.
Skosztować tej królewskiej uczty możesz od 30 listopada we wszystkich restauracjach Pizza Hut oraz zamawiając Pizzę Królewską na wynos i w dostawie. Każdą pizzę możesz wybrać w opcji Królewskiej. Wystarczy dopłacić 10 zł do ceny regularnej dowolnej pizzy, by ta serowa uczta w królewskim wydaniu podbiła Twoje serce i podniebienie.
Rozsmakuj się już dziś w Pizzy Królewskiej – to rozkaz!

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.