Komunikaty PR

Jej smakowitość – Pizza Królewska wraca na salony

2021-11-29  |  13:00
Biuro prasowe

W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce już od 30 listopada na wszystkich miłośników gorącego, ciągnącego się sera czeka iście królewska uczta. Klienci będą mogli wzbogacić każdy ulubiony smak pizzy serowymi kieszonkami, zarówno przy zamówieniu na miejscu, na wynos, jak i w dostawie.

Przepis na Pizzę Królewską jest powszechnie znany: musi być obficie i na bogato. Pizza Królewska w Pizza Hut powstała na cześć wszystkich tych, którzy wyznają zasadę, że przepysznego, ciągnącego się sera nigdy dość. Królewska nowość daje możliwość ukoronowania ulubionego smaku dużej pizzy wyśmienitymi kieszonkami. Każda z nich wypełniona jest ciągnącą się mozzarellą, która zmaksymalizuje radość z jedzenia ulubionej pizzy. To idealna propozycja nie tylko dla serożerców, zachwyceni nią będą również Ci, po których do tej pory brzegi od kawałków pizzy dojadali inni.

Pizza Królewska jest idealną propozycją dla osób naprawdę głodnych serowych doznań. Duża pizza w królewskim wydaniu wystarczy na zaspokojenie głodu dwóch, a może nawet trzech osób, które w jesienno-zimowe dni i wieczory lubią poprawić sobie nastrój nie tylko ciepłą herbatą, ale również obfitym i sycącym daniem. Przepyszne ranty w kształcie kieszonek wypełnione gorącym serem na pewno zmienią przyzwyczajenia wielu z nas. Od teraz zaczniemy jeść pizzę rozpoczynając od jej brzegów, zamiast jak dotychczas od środka.

Skosztować tej królewskiej uczty możesz od 30 listopada we wszystkich restauracjach Pizza Hut oraz zamawiając Pizzę Królewską na wynos i w dostawie. Każdą pizzę możesz wybrać w opcji Królewskiej. Wystarczy dopłacić 10 zł do ceny regularnej dowolnej pizzy, by ta serowa uczta w królewskim wydaniu podbiła Twoje serce i podniebienie.

Rozsmakuj się już dziś w Pizzy Królewskiej – to rozkaz!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.