Komunikaty PR

JNT rozwija kategorię win gronowych z Nowego Świata i podpisuje umowę z Karoliną

2021-07-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

JNT rozwija kategorię win gronowych z Nowego Świata i podpisuje umowę z Karoliną Gilon

JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata. Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje nowoczesnych win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile.
Ich ambasadorką została Karolina Gilon, popularna prezenterka telewizyjna i modelka. W Warszawie właśnie podpisano umowę o współpracy.

Wina z Nowego Świata to obecnie jeden z najgorętszych trendów na rynku. W odpowiedzi JNT Group przygotowało kolekcje win z najbardziej pożądanych regionów, które dystrybuowane będą
w największych sieciach retail w Polsce.

Kategoria win gronowych w naszym kraju stale rośnie, a nowi konsumenci przygodę z winem często zaczynają właśnie od nowoczesnych, świeżych i aromatycznych win z Nowego Świata. Charakteryzują się one bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny, a jednocześnie odpowiadają preferencjom smakowym Polaków. Na rynku wciąż obserwujemy ich niedosyt ze strony konsumentów. Stąd pomysł na budowanie kategorii poprzez tworzenie kolekcji z najpopularniejszych regionów: Freeway
z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile. Kolekcje doskonale odzwierciedlają obecne trendy, gdyż oferujemy w nich cieszące się ogromnym zainteresowaniem białe wina,
jak Sauvignon Blanc czy Chardonnay, w bardzo popularnych zakręcanych butelkach -
wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group.

Oferta Freeway obejmuje kalifornijskie smaki: delikatne i subtelne Chardonnay, lekkie Zinfandel Rosé oraz zdecydowane i eleganckie Cabernet Sauvignon. W kolekcji The Moonlight Lake znajdują
się natomiast najpopularniejsze australijskie szczepy: dobrze zbalansowane Chardonnay oraz bogate w smaku Shiraz. Propozycje z chilijskiej kolekcji Los Flamingos to: pełne i wyraziste Cabernet Sauvignon, świeże Sauvignon Blanc oraz klasyczne Chardonnay.

Ambasadorką kolekcji win z Nowego Świata, oferowanych przez JNT Group, została Karolina Gilon znana prezenterka telewizyjna i modelka, kobieta nowoczesna i niezwykle charyzmatyczna.

Jestem otwarta na poznawanie świata i ludzi, więc kolekcje win Freeway, Moonlight Lake oraz Los Flamingos doskonale oddają moją osobowość. Dlatego z przyjemnością przyjęłam propozycję JNT Group i nie mogę doczekać się naszych wspólnych działań! – mówi Karolina Gilon.

Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Karoliną Gilon. Już wkrótce ruszamy ze zdjęciami do kampanii marketingowej Freeway, której promocja w tym roku będzie miała wyjątkowo szeroki zasięg – podkreśla Jakub Nowak.

Freeway zaprasza w podróż do świata pełnego słońca, wiatru we włosach, pięknych widoków, szalonych imprez i radości. Intensywna kampania marketingowa pod hasłem „Ten jeden krok do Kalifornii” obejmie komunikację w punktach sprzedaży oraz w social mediach. Zaplanowano także działania z zakresu influencer marketingu i PR.

 

Karolina Gilon to polska modelka i prezenterka telewizyjna. W telewizji zadebiutowała jako uczestniczka Top Model. Prowadziła programy: Druga Twarz oraz Love Island: Wyspa Miłości (2019 i 2020). Obecnie można ją zobaczyć w telewizji Polsat, w programie Ninja Warrior.

 

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska,  Zbójeckie Grzane, Wino Chefa, Wild Wine, The New Land, Angelo, Lazy Wheel, Sangra de Allegra, Moonlight Lake, Leemon Demon czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.