Komunikaty PR

JNT rozwija kategorię win gronowych z Nowego Świata i podpisuje umowę z Karoliną

2021-07-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

JNT rozwija kategorię win gronowych z Nowego Świata i podpisuje umowę z Karoliną Gilon

JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata. Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje nowoczesnych win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile.
Ich ambasadorką została Karolina Gilon, popularna prezenterka telewizyjna i modelka. W Warszawie właśnie podpisano umowę o współpracy.

Wina z Nowego Świata to obecnie jeden z najgorętszych trendów na rynku. W odpowiedzi JNT Group przygotowało kolekcje win z najbardziej pożądanych regionów, które dystrybuowane będą
w największych sieciach retail w Polsce.

Kategoria win gronowych w naszym kraju stale rośnie, a nowi konsumenci przygodę z winem często zaczynają właśnie od nowoczesnych, świeżych i aromatycznych win z Nowego Świata. Charakteryzują się one bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny, a jednocześnie odpowiadają preferencjom smakowym Polaków. Na rynku wciąż obserwujemy ich niedosyt ze strony konsumentów. Stąd pomysł na budowanie kategorii poprzez tworzenie kolekcji z najpopularniejszych regionów: Freeway
z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile. Kolekcje doskonale odzwierciedlają obecne trendy, gdyż oferujemy w nich cieszące się ogromnym zainteresowaniem białe wina,
jak Sauvignon Blanc czy Chardonnay, w bardzo popularnych zakręcanych butelkach -
wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group.

Oferta Freeway obejmuje kalifornijskie smaki: delikatne i subtelne Chardonnay, lekkie Zinfandel Rosé oraz zdecydowane i eleganckie Cabernet Sauvignon. W kolekcji The Moonlight Lake znajdują
się natomiast najpopularniejsze australijskie szczepy: dobrze zbalansowane Chardonnay oraz bogate w smaku Shiraz. Propozycje z chilijskiej kolekcji Los Flamingos to: pełne i wyraziste Cabernet Sauvignon, świeże Sauvignon Blanc oraz klasyczne Chardonnay.

Ambasadorką kolekcji win z Nowego Świata, oferowanych przez JNT Group, została Karolina Gilon znana prezenterka telewizyjna i modelka, kobieta nowoczesna i niezwykle charyzmatyczna.

Jestem otwarta na poznawanie świata i ludzi, więc kolekcje win Freeway, Moonlight Lake oraz Los Flamingos doskonale oddają moją osobowość. Dlatego z przyjemnością przyjęłam propozycję JNT Group i nie mogę doczekać się naszych wspólnych działań! – mówi Karolina Gilon.

Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Karoliną Gilon. Już wkrótce ruszamy ze zdjęciami do kampanii marketingowej Freeway, której promocja w tym roku będzie miała wyjątkowo szeroki zasięg – podkreśla Jakub Nowak.

Freeway zaprasza w podróż do świata pełnego słońca, wiatru we włosach, pięknych widoków, szalonych imprez i radości. Intensywna kampania marketingowa pod hasłem „Ten jeden krok do Kalifornii” obejmie komunikację w punktach sprzedaży oraz w social mediach. Zaplanowano także działania z zakresu influencer marketingu i PR.

 

Karolina Gilon to polska modelka i prezenterka telewizyjna. W telewizji zadebiutowała jako uczestniczka Top Model. Prowadziła programy: Druga Twarz oraz Love Island: Wyspa Miłości (2019 i 2020). Obecnie można ją zobaczyć w telewizji Polsat, w programie Ninja Warrior.

 

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska,  Zbójeckie Grzane, Wino Chefa, Wild Wine, The New Land, Angelo, Lazy Wheel, Sangra de Allegra, Moonlight Lake, Leemon Demon czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.