JNT rozwija kategorię win gronowych z Nowego Świata i podpisuje umowę z Karoliną
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
JNT rozwija kategorię win gronowych z Nowego Świata i podpisuje umowę z Karoliną Gilon
JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata. Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje nowoczesnych win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile.
Ich ambasadorką została Karolina Gilon, popularna prezenterka telewizyjna i modelka. W Warszawie właśnie podpisano umowę o współpracy.
Wina z Nowego Świata to obecnie jeden z najgorętszych trendów na rynku. W odpowiedzi JNT Group przygotowało kolekcje win z najbardziej pożądanych regionów, które dystrybuowane będą
w największych sieciach retail w Polsce.
Kategoria win gronowych w naszym kraju stale rośnie, a nowi konsumenci przygodę z winem często zaczynają właśnie od nowoczesnych, świeżych i aromatycznych win z Nowego Świata. Charakteryzują się one bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny, a jednocześnie odpowiadają preferencjom smakowym Polaków. Na rynku wciąż obserwujemy ich niedosyt ze strony konsumentów. Stąd pomysł na budowanie kategorii poprzez tworzenie kolekcji z najpopularniejszych regionów: Freeway
z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile. Kolekcje doskonale odzwierciedlają obecne trendy, gdyż oferujemy w nich cieszące się ogromnym zainteresowaniem białe wina,
jak Sauvignon Blanc czy Chardonnay, w bardzo popularnych zakręcanych butelkach - wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group.
Oferta Freeway obejmuje kalifornijskie smaki: delikatne i subtelne Chardonnay, lekkie Zinfandel Rosé oraz zdecydowane i eleganckie Cabernet Sauvignon. W kolekcji The Moonlight Lake znajdują
się natomiast najpopularniejsze australijskie szczepy: dobrze zbalansowane Chardonnay oraz bogate w smaku Shiraz. Propozycje z chilijskiej kolekcji Los Flamingos to: pełne i wyraziste Cabernet Sauvignon, świeże Sauvignon Blanc oraz klasyczne Chardonnay.
Ambasadorką kolekcji win z Nowego Świata, oferowanych przez JNT Group, została Karolina Gilon znana prezenterka telewizyjna i modelka, kobieta nowoczesna i niezwykle charyzmatyczna.
Jestem otwarta na poznawanie świata i ludzi, więc kolekcje win Freeway, Moonlight Lake oraz Los Flamingos doskonale oddają moją osobowość. Dlatego z przyjemnością przyjęłam propozycję JNT Group i nie mogę doczekać się naszych wspólnych działań! – mówi Karolina Gilon.
Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Karoliną Gilon. Już wkrótce ruszamy ze zdjęciami do kampanii marketingowej Freeway, której promocja w tym roku będzie miała wyjątkowo szeroki zasięg – podkreśla Jakub Nowak.
Freeway zaprasza w podróż do świata pełnego słońca, wiatru we włosach, pięknych widoków, szalonych imprez i radości. Intensywna kampania marketingowa pod hasłem „Ten jeden krok do Kalifornii” obejmie komunikację w punktach sprzedaży oraz w social mediach. Zaplanowano także działania z zakresu influencer marketingu i PR.
Karolina Gilon to polska modelka i prezenterka telewizyjna. W telewizji zadebiutowała jako uczestniczka Top Model. Prowadziła programy: Druga Twarz oraz Love Island: Wyspa Miłości (2019 i 2020). Obecnie można ją zobaczyć w telewizji Polsat, w programie Ninja Warrior.
JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines. JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Zbójeckie Grzane, Wino Chefa, Wild Wine, The New Land, Angelo, Lazy Wheel, Sangra de Allegra, Moonlight Lake, Leemon Demon czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.