Kampania promująca warzywa bez pozostałości pestycydów
W ostatnich latach zaobserwować można dynamiczne zmiany w trendach konsumenckich. Część z nich uległa dodatkowemu przyspieszeniu i wzmocnieniu w pandemicznej rzeczywistości. – Konsumenci są przede wszystkim coraz bardziej świadomi i wymagający – mówi Mariola Małkowska, Product Manager w Bonduelle Polska. – Dotyczy to wielu obszarów – oczywiście w ogromnej mierze wiąże się z jakością produktów, ich czystym składem i tym, jaką stanowią one wartość w zbilansowanej diecie. Ale spojrzenie konsumentów na działania producentów jest dziś dużo szersze. Liczy się także zrównoważony sposób produkcji i odpowiedzialność społeczna. W Bonduelle tworzymy produkty z myślą o zdrowiu ludzi i dobrostanie planety, podejmując i realizując w tym zakresie wiele konkretnych zobowiązań.
Innowacyjna technologia – bez pozostałości pestycydów
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, Bonduelle, jako jedyna firma w Polsce, oferuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Warzywa mogą zawierać pozostałości pestycydów, czyli środków ochrony roślin, które spożywane w nadmiarze szkodzą. Znak „Bez pozostałości pestycydów” potwierdza, że każda partia tych warzyw Bonduelle jest przebadana w akredytowanych laboratoriach zewnętrznych, gdzie weryfikowany jest brak pozostałości ponad 500 cząsteczek różnych pestycydów, w granicach oznaczalności (<0,01 ppm). Co ważne, Bonduelle stosuje tu bardziej rygorystyczne normy niż te wymagane przez prawo.
W asortymencie Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów” są dostępne warzywa mrożone oraz warzywa w puszkach.
- NOWOŚĆ – Fasolka szparagowa Bonduelle Już przygotowane na parze „Bez pozostałości pestycydów”
- Groszek Zielony Bonduelle Już przygotowane na parze „Bez pozostałości pestycydów”
- Kukurydza Złocista Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów”
- Groszek Tradycyjny Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów”
Tak smakuje dobro - wiedza i inspiracja
Z myślą o upowszechnieniu wiedzy na temat znaczenia zrównoważonej produkcji żywności, Bonduelle rozpoczyna kampanię edukacyjną. Jej tematem są działania, które podejmuje firma na rzecz ochrony planety, czyli: zrównoważone i zróżnicowane rolnictwo, ochrona bioróżnorodności i gleb, oszczędna gospodarka wodna, a także promowanie recyklingu opakowań metalowych. Pod hasłem „Tak smakuje dobro” Bonduelle promuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Kampania obejmuje aktywności w zasięgowych mediach (stacje telewizyjne, digital).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.