Kampania promująca warzywa bez pozostałości pestycydów
W ostatnich latach zaobserwować można dynamiczne zmiany w trendach konsumenckich. Część z nich uległa dodatkowemu przyspieszeniu i wzmocnieniu w pandemicznej rzeczywistości. – Konsumenci są przede wszystkim coraz bardziej świadomi i wymagający – mówi Mariola Małkowska, Product Manager w Bonduelle Polska. – Dotyczy to wielu obszarów – oczywiście w ogromnej mierze wiąże się z jakością produktów, ich czystym składem i tym, jaką stanowią one wartość w zbilansowanej diecie. Ale spojrzenie konsumentów na działania producentów jest dziś dużo szersze. Liczy się także zrównoważony sposób produkcji i odpowiedzialność społeczna. W Bonduelle tworzymy produkty z myślą o zdrowiu ludzi i dobrostanie planety, podejmując i realizując w tym zakresie wiele konkretnych zobowiązań.
Innowacyjna technologia – bez pozostałości pestycydów
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, Bonduelle, jako jedyna firma w Polsce, oferuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Warzywa mogą zawierać pozostałości pestycydów, czyli środków ochrony roślin, które spożywane w nadmiarze szkodzą. Znak „Bez pozostałości pestycydów” potwierdza, że każda partia tych warzyw Bonduelle jest przebadana w akredytowanych laboratoriach zewnętrznych, gdzie weryfikowany jest brak pozostałości ponad 500 cząsteczek różnych pestycydów, w granicach oznaczalności (<0,01 ppm). Co ważne, Bonduelle stosuje tu bardziej rygorystyczne normy niż te wymagane przez prawo.
W asortymencie Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów” są dostępne warzywa mrożone oraz warzywa w puszkach.
- NOWOŚĆ – Fasolka szparagowa Bonduelle Już przygotowane na parze „Bez pozostałości pestycydów”
- Groszek Zielony Bonduelle Już przygotowane na parze „Bez pozostałości pestycydów”
- Kukurydza Złocista Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów”
- Groszek Tradycyjny Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów”
Tak smakuje dobro - wiedza i inspiracja
Z myślą o upowszechnieniu wiedzy na temat znaczenia zrównoważonej produkcji żywności, Bonduelle rozpoczyna kampanię edukacyjną. Jej tematem są działania, które podejmuje firma na rzecz ochrony planety, czyli: zrównoważone i zróżnicowane rolnictwo, ochrona bioróżnorodności i gleb, oszczędna gospodarka wodna, a także promowanie recyklingu opakowań metalowych. Pod hasłem „Tak smakuje dobro” Bonduelle promuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Kampania obejmuje aktywności w zasięgowych mediach (stacje telewizyjne, digital).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.