Komunikaty PR

Kampania „Przyjemność z Poznania”

2021-11-02  |  16:20
Biuro prasowe

Kampania wspiera launch linii klasycznych tabliczek 100 gramowych. W ramach rebrandingu, zmianie uległy opakowania, na których widnieje również nowe logo. Modyfikacja znaku firmowego Terravita jest konsekwencją całkowicie nowej strategii pozycjonowania marki. – Dotychczasowe logo funkcjonowało od początku istnienia firmy, czyli od niemal 40 lat, wymagało zatem odświeżenia – podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita. - Nowe liternictwo znaku Terravita zostało delikatnie zmiękczone i dopracowane. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiemu rozwiązaniu dotychczasowi konsumenci nie będą zdezorientowani, a nowy znak odbierany będzie jako bardziej  przyjazny.

Zmiana strategii pozycjonowania znajduje też wyraz w nowych opakowaniach flagowych czekolad Terravita, promowanych w kampanii. – Wyjątkowe, odręczne ilustracje podkreślają nasze przywiązanie do wartości, naturalność i regionalizm – zaznacza Janusz Łyczak. – Prosty font przekazuje jakościowy skład czekolad, a kolory dedykowane poszczególnym wariantom komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe oraz aksamitną konsystencję naszych czekolad.

Wszystkie przeprowadzone zmiany spina hasło kampanii: „Przyjemność z Poznania”. – Przyjemność zawsze towarzyszy czekoladzie – mówi Janusz Łyczak. - Nasze hasło z jednej strony osadza markę w tej niezwykle istotnej kategorii przyjemności i zachęca do spróbowania/poznania nowej Terravity. Z drugiej strony, poprzez hasło kampanii odwołujemy się do regionalnego charakteru naszych produktów. Terravita to polska firma z niemal 40-letnią tradycją. Od początku istnienia, nasze czekolady są produkowane w Poznaniu. Stawiając niezmiennie na autentyczność i lokalność, przeprowadzamy zmiany, dzięki którym Terravita zyska wyrazistość, spójność i impaktowość tak potrzebne w konkurencyjnym otoczeniu marek czekoladowych.

Range nowych czekolad, promowanych w kampanii „Przyjemność z Poznania” obejmuje 12 wariantów, dostosowanych do preferencji konsumentów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.