Komunikaty PR

Kibicuj z Sokołowem! Nowa akcja promocyjna

2021-06-10  |  12:00
Biuro prasowe

Wyczekiwane przez kibiców europejskie rozgrywki piłkarskie startują już wkrótce. Firma Sokołów, wieloletni mecenas polskiego sportu, przygotowała na ten okres specjalną akcję promocyjną. – Sokołów od lat jest obecny w sportowym świecie, jako partner wielu wydarzeń oraz sponsor krajowych drużyn różnych dyscyplin – mówi Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Wspieramy sportowców – zarówno tych zawodowych, jak i amatorów i zawsze jesteśmy blisko kibiców. Na nadchodzące tygodnie, pełne piłkarskich wrażeń, przygotowaliśmy działania promocyjne „Kibicuj z Sokołowem”, idealnie wpisujące się w klimat rozpoczynającego się święta fanów futbolu.

W kibicowaniu niezbędne są smaczne i pożywne przekąski, dlatego Sokołów oferuje limitowane wersje swoich popularnych i lubianych Kabanosów Polskich oraz Salami Chips Klasycznych, które dostępne są w okolicznościowych opakowaniach z biało-czerwonymi akcentami. W promocyjnych opakowaniach Kabanosów Polskich oraz Foobolówek i Kabanosków z dedykowanej dzieciom linii Sokoliki, znajdują się biało-czerwone tatuaże.

Sokołów przygotował również różnorodne gadżety, które otrzymać będą mogli zarówno klienci hurtowi, jak i detaliczni. W zależności od liczby zakupionych produktów biorących udział w akcji, hurtownie otrzymają flagi, kubki, koszulki bądź oficjalną piłkę turnieju. Klienci indywidualni, dokonujący zakupów w sklepie internetowym Sokołów bądź w sklepach firmowych Sokołów i Gzella, będą mogli otrzymać kubki, flagi i zawieszki zapachowe. Warunkiem jest dokonanie zakupów o określonej kwocie oraz zakup przynajmniej jednego promocyjnego produktu. Asortyment produktów promocyjnych jest szeroki i obejmuje: linię Kabanosów Międzynarodowych, Foodbolówki Sokoliki, Salami Chips (klasyczne i o smaku chili), Mini Snacki (pleśniowe i wędzone), Salamitki (wędzone i pleśniowe).

Promocja rozpoczęła się  01.06.2021 roku i trwa do wyczerpania puli zapasów przewidzianej w ramach niniejszej Promocji, jednak nie później niż do dnia 12.07.2021 roku. Regulamin jest dostępny na stronie https://sokolow.pl/files/Mistrzowska_promocja.pdf.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim Biuro prasowe
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka
Przemysł spożywczy Wiosenne nowości WSP „Społem”
2024-05-08 | 01:00

Wiosenne nowości WSP „Społem”

Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rząd chce negocjować z Komisją Europejską wydłużenie terminu KPO. Czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku

W związku z prawie trzyletnim opóźnieniem w implementacji Krajowego Planu Odbudowy koalicyjny rząd przeprowadził na początku br. jego rewizję. Nowa wersja jest już w ok. 80 proc. uzgodniona z Komisją Europejską, a cały ten proces może się zakończyć  w wakacje – poinformowała w tym tygodniu ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jednocześnie rząd planuje rozpocząć z KE negocjacje dotyczące przedłużenia terminu zakończenia KPO, ponieważ czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku.

Problemy społeczne

Blisko co piąta firma zamierza ograniczać zatrudnienie. W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących kosztów pracowniczych

Z danych GUS wynika, że pod koniec marca 159 firm w Polsce ogłosiło plany zwolnień grupowych łącznie 17 tys. pracowników. Badania koniunktury wskazują, że wśród przedsiębiorców przeważają nastroje pozytywne, jednak zdecydowanie więcej z nich planuje ograniczenie zatrudnienia niż jego wzrost. – Nie jest to jeszcze zapowiedź armagedonu, ale warto się zastanowić, z czego to wynika. W dużej mierze to efekt rosnących kosztów prowadzenia biznesu i spowolnienia gospodarczego – ocenia dr hab. Jacek Męcina, prof. UW i doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.