Komunikaty PR

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie ZM Silesia

2020-12-02  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie Zakładów Mięsnych Silesia

Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów „Nasze polskie” o kiełbasę żywiecką i krakowską suchą. Oba wyroby będą dostępne w wersji wieprzowej, jak też drobiowej, dzięki czemu miłośnicy białego mięsa będą mogli zasmakować tradycyjnych specjałów.

Marka Duda „Nasze Polskie” już od 30 lat oferuje produkty o autentycznych, rodzimych smakach. Polskość i tradycja są wpisane w tożsamość marki. Dlatego producent stale pracuje nad ofertą
i wprowadza do niej kolejne, cenione przez rodaków produkty i smaki. Tym razem do rodziny „Nasze polskie” dołączyły kiełbasa żywiecka i krakowska sucha w wersjach drobiowej i klasycznej – wieprzowej. W sklepach są dostępne od 22 listopada, tak by mogły zagościć na stołach konsumentów jeszcze przed nadchodzącymi świętami.

– „Jesteśmy dumni, że jesteśmy polską firmą, dlatego często podkreślamy, że w naszych produktach inspirujemy się autentycznymi, rodzimymi smakami, których konsumenci nie znajdą nigdzie indziej na świecie. Doceniamy tradycję, historię i pielęgnujemy różnorodność kuchni naszego kraju. Jesteśmy przekonani, że czerpiemy z tego co najlepsze” – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu, Zakłady Mięsne Silesia.

Produkty to dobrze znane wszystkim wędliny, przygotowane tak jak dawniej - bez zbędnych dodatków, z wysoką mięsnością. Do przygotowania 100 gram produktu zużywa się od minimum 120 do blisko 150 gram mięsa, w zależności od rodzaju i formy pakowania. Oba produkty odzwierciedlają klasyczne, polskie smaki i są oparte na tradycyjnych recepturach. Podstawą kiełbas żywieckiej i krakowskiej z linii „Nasze polskie” są specjalnie skomponowane mieszanki przypraw, wyselekcjonowane mięso
i  dopracowany proces technologiczny.

To właśnie długie suszenie i wędzenie dymem sprawia, że wyroby mają odpowiednią konsystencję oraz bogaty smak i aromat. Dzięki temu wielogodzinnemu procesowi konserwacji wędliny zyskują swą trwałość i można je przechowywać nawet przez kilka tygodni bez utraty ich właściwości. Wędzenie należy do najdawniejszych metod utrwalania żywności. Proces ten uszlachetnia produkt i sprawia,
że wędliny pozostają na długo świeże i soczyste.

„Nasze produkty, to tradycyjne wyroby w nowoczesnej odsłonie. Pakowane tak, jak oczekuje tego klient. W mniejszych paczkach dla singli, w dużych dla rodzin” - dodaje Beata Mroziuk.

Linia „Nasze polskie” pod marką Duda produkowana jest przez polskiego producenta – Zakłady Mięsne Silesia SA. Powstała z zamiłowania do tradycji i tego co rodzime. Za marką tą stoi 30 letnie doświadczenie, dzięki czemu od lat cieszy się zaufaniem Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.