Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata.
Od teraz Kinga Paruzel będzie uczestniczyć w kampaniach wizerunkowych marki, promując produkty i działania strategiczne firmy, ze szczególnym uwzględnieniem idei świadomego odżywiania. Pierwszy etap współpracy otwarła Kampania Śniadaniowa #SniadanieChallenge. Kampania ma charakter edukacyjny, w ramach niej ambasadorka zaprezentuje swoje autorskie, zdrowe i szybkie przepisy śniadaniowe oraz wskaże, po jakie produkty warto sięgać, by odbywało się to z jak największą korzyścią dla siebie i jak najmniejszą szkodą dla środowiska. Działania będą obejmować kampanię digital, outdoor, Facebook i Instagram.
- Naszą misją jest przekonanie konsumentów, że sposób odżywiania oddziałuje na jakość naszego życia. Za sukcesem marki OneDayMore stoi dobry skład - czysta etykieta i wysokiej jakości składniki, o udowodnionym wpływie na zdrowie. Wierzymy, że Kinga Paruzel jest osobą, która w okresie zauważalnego wzrostu świadomości żywieniowej wśród konsumentów, pomoże nam promować szybkie i wygodne w użyciu produkty OneDayMore, raz na zawsze obalając mit, że zdrowe śniadanie jest wyzwaniem pochłaniającym duże nakłady czasu - mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Wspólne działania z ambasadorką dotyczyć będą stałego asortymentu marki (granole, owsianki, musli, przekąski) oraz launchu nowej linii produktowej OneDayMore, roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się w ostatnim kwartale bieżącego roku.
Wizerunek znanej fleksitarianki ma podkreślać, że ważnym punktem na drodze do zrównoważonego rozwoju jest dieta, która uwzględnia produkty roślinnego pochodzenia, w tym także roślinne zamienniki mięsa. Decydując się na współpracę z Kingą Paruzel OneDayMore stawia swój odważny krok na drodze roślinnej rewolucji. Celem zaplanowanych aktywności na czas wprowadzenia na rynek roślinnych burgerów, kiełbasek, mielonego i klopsików będzie udowodnienie Polakom, że produkty roślinne mogą zadziwić smakiem nawet największego konesera mięsa.
- Osobiście mocno wierzę w potencjał Kingi Paruzel. Liczę, że nasza współpraca przyczyni się do pogłębienia trwającej obecnie rewolucji kształtującej sposób wytwarzania i konsumpcji produktów. Poprzez promowanie nowej linii roślinnych zamienników mięsa chcemy dać Polakom alternatywę, stopniowo oswajając ich ze zmianą diety na bardziej przyjazną środowisku i zdrowiu współczesnych oraz przyszłych pokoleń. - podsumowuje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Za zakup mediów, strategię, kreację i egzekucję kampanii z udziałem ambasadorki, zaplanowaną do końca bieżącego roku, odpowiada GPD Agency. Współpraca ma charakter długofalowy.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.