Komunikaty PR

Klienci Everli zapłacą o 40% mniej za roczny abonament Plus

2022-06-14  |  14:11
Biuro prasowe

Everli, platforma do robienia zakupów spożywczych online, od początku działania na polskim rynku, stawia na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Znacząca grupa użytkowników aplikacji to osoby, które wykorzystują ją do regularnych, robionych co tydzień, - dwa tygodnie, dużych zakupów dla całej rodziny. 

 

To odróżnia Everli od popularnych w ostatnim czasie platform q-commerce, które swoją ofertę kierują głównie do klienta robiącego zakupy impulsowo, nieregularnie i zadowalającego się mniejszym asortymentem. Everli, dzięki współpracy z dużymi partnerami handlowymi, do których należą między innymi: Carrefour, Kaufland, Spar, Auchan oraz bi1, gwarantuje dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów spożywczych. Tak duża oferta pozwala na planowanie i robienie kompletnych zakupów spożywczych na dłuższy okres czasu.

 

Roczny abonament Plus w nowej cenie
Klientom, którzy regularnie korzystają z aplikacji lub strony internetowej, Everli oferuje abonamentowy model płatności. Specjalny, roczny abonament Everli Plus gwarantuje, że dostawa zakupów powyżej 100zł jest całkowicie bezpłatna. 

 

Everli obniża o ponad 40 proc. cenę rocznego abonamentu
Teraz Everli obniża cenę rocznego abonamentu Plus z 250 na 144 złotych. W ten sposób miesięczny koszt abonamentu wynosi zaledwie 12 złotych. Klientów z Plusem nie obowiązuje również dopłata za ekspresową dostawę. Dla osób, które robią zakupy przynajmniej dwa razy w miesiącu oznacza to zdecydowane oszczędności. Koszt standardowej dostawy w Everli wynosi 9,90zł. 


Roczną subskrypcję Everli Plus można przetestować za darmo. Okres próbny został wydłużony aż do 30 dni. Abonament występuje również w wersji miesięcznej, a jego koszt to 25zł. Obniżka nie dotyczy jedynie nowych klientów. Dotychczasowi abonenci Plusa zapłacą mniej wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Nowa oferta oznacza kolejną obniżkę cen, którą Everli wprowadza w ostatnich tygodniach. Niedawno, w dwudziestu miastach, spadła cena standardowej dostawy za zakupy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

O Everli

Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Usługa jest już dostępna w 47 miastach Polski i zasięgiem obejmuje ponad 11 milionów osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.