Komunikaty PR

Klienci Everli zapłacą o 40% mniej za roczny abonament Plus

2022-06-14  |  14:11
Biuro prasowe

Everli, platforma do robienia zakupów spożywczych online, od początku działania na polskim rynku, stawia na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Znacząca grupa użytkowników aplikacji to osoby, które wykorzystują ją do regularnych, robionych co tydzień, - dwa tygodnie, dużych zakupów dla całej rodziny. 

 

To odróżnia Everli od popularnych w ostatnim czasie platform q-commerce, które swoją ofertę kierują głównie do klienta robiącego zakupy impulsowo, nieregularnie i zadowalającego się mniejszym asortymentem. Everli, dzięki współpracy z dużymi partnerami handlowymi, do których należą między innymi: Carrefour, Kaufland, Spar, Auchan oraz bi1, gwarantuje dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów spożywczych. Tak duża oferta pozwala na planowanie i robienie kompletnych zakupów spożywczych na dłuższy okres czasu.

 

Roczny abonament Plus w nowej cenie
Klientom, którzy regularnie korzystają z aplikacji lub strony internetowej, Everli oferuje abonamentowy model płatności. Specjalny, roczny abonament Everli Plus gwarantuje, że dostawa zakupów powyżej 100zł jest całkowicie bezpłatna. 

 

Everli obniża o ponad 40 proc. cenę rocznego abonamentu
Teraz Everli obniża cenę rocznego abonamentu Plus z 250 na 144 złotych. W ten sposób miesięczny koszt abonamentu wynosi zaledwie 12 złotych. Klientów z Plusem nie obowiązuje również dopłata za ekspresową dostawę. Dla osób, które robią zakupy przynajmniej dwa razy w miesiącu oznacza to zdecydowane oszczędności. Koszt standardowej dostawy w Everli wynosi 9,90zł. 


Roczną subskrypcję Everli Plus można przetestować za darmo. Okres próbny został wydłużony aż do 30 dni. Abonament występuje również w wersji miesięcznej, a jego koszt to 25zł. Obniżka nie dotyczy jedynie nowych klientów. Dotychczasowi abonenci Plusa zapłacą mniej wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Nowa oferta oznacza kolejną obniżkę cen, którą Everli wprowadza w ostatnich tygodniach. Niedawno, w dwudziestu miastach, spadła cena standardowej dostawy za zakupy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

O Everli

Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Usługa jest już dostępna w 47 miastach Polski i zasięgiem obejmuje ponad 11 milionów osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.