Klienci Everli zapłacą o 40% mniej za roczny abonament Plus
Everli, platforma do robienia zakupów spożywczych online, od początku działania na polskim rynku, stawia na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Znacząca grupa użytkowników aplikacji to osoby, które wykorzystują ją do regularnych, robionych co tydzień, - dwa tygodnie, dużych zakupów dla całej rodziny.
To odróżnia Everli od popularnych w ostatnim czasie platform q-commerce, które swoją ofertę kierują głównie do klienta robiącego zakupy impulsowo, nieregularnie i zadowalającego się mniejszym asortymentem. Everli, dzięki współpracy z dużymi partnerami handlowymi, do których należą między innymi: Carrefour, Kaufland, Spar, Auchan oraz bi1, gwarantuje dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów spożywczych. Tak duża oferta pozwala na planowanie i robienie kompletnych zakupów spożywczych na dłuższy okres czasu.
Roczny abonament Plus w nowej cenie
Klientom, którzy regularnie korzystają z aplikacji lub strony internetowej, Everli oferuje abonamentowy model płatności. Specjalny, roczny abonament Everli Plus gwarantuje, że dostawa zakupów powyżej 100zł jest całkowicie bezpłatna.
Everli obniża o ponad 40 proc. cenę rocznego abonamentu
Teraz Everli obniża cenę rocznego abonamentu Plus z 250 na 144 złotych. W ten sposób miesięczny koszt abonamentu wynosi zaledwie 12 złotych. Klientów z Plusem nie obowiązuje również dopłata za ekspresową dostawę. Dla osób, które robią zakupy przynajmniej dwa razy w miesiącu oznacza to zdecydowane oszczędności. Koszt standardowej dostawy w Everli wynosi 9,90zł.
Roczną subskrypcję Everli Plus można przetestować za darmo. Okres próbny został wydłużony aż do 30 dni. Abonament występuje również w wersji miesięcznej, a jego koszt to 25zł. Obniżka nie dotyczy jedynie nowych klientów. Dotychczasowi abonenci Plusa zapłacą mniej wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Nowa oferta oznacza kolejną obniżkę cen, którą Everli wprowadza w ostatnich tygodniach. Niedawno, w dwudziestu miastach, spadła cena standardowej dostawy za zakupy.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Usługa jest już dostępna w 47 miastach Polski i zasięgiem obejmuje ponad 11 milionów osób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.