Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Marka Kotlin wprowadza na rynek nowy produkt – Kotlinek – ketchup z wyjątkową recepturą, dedykowaną najmłodszym. Zawarte w produkcie witaminy (A, C, E) i potas, wspomagają odporność, a łagodniejsza receptura, dostosowana do delikatnego podniebienia i gustu najmłodszych, sprawi, że nawet największe niejadki chętniej zjedzą każde danie z jego dodatkiem.
Atrakcyjna szata graficzna opakowania z brand hero marki, Tomim idealnie pasuje do dziecięcego świata. Nowy ketchup znakomicie dopełni smak dań, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po pełnowartościowy posiłek. Tym samym Kotlinek wpisuje się w aktualną platformę komunikacyjną marki podkreślającą, że z Kotlinem wszystko smakuje lepiej!
Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą działania public relations uwzględniające media relations oraz influencer marketing oraz działania marketingowe w digitalu.
Kreacje materiałów graficznych powierzono Feeders Agency. Za opracowanie całościowej strategii PR oraz egzekucję działań odpowiada agencja Big Picture.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.