Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Marka Kotlin wprowadza na rynek nowy produkt – Kotlinek – ketchup z wyjątkową recepturą, dedykowaną najmłodszym. Zawarte w produkcie witaminy (A, C, E) i potas, wspomagają odporność, a łagodniejsza receptura, dostosowana do delikatnego podniebienia i gustu najmłodszych, sprawi, że nawet największe niejadki chętniej zjedzą każde danie z jego dodatkiem.
Atrakcyjna szata graficzna opakowania z brand hero marki, Tomim idealnie pasuje do dziecięcego świata. Nowy ketchup znakomicie dopełni smak dań, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po pełnowartościowy posiłek. Tym samym Kotlinek wpisuje się w aktualną platformę komunikacyjną marki podkreślającą, że z Kotlinem wszystko smakuje lepiej!
Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą działania public relations uwzględniające media relations oraz influencer marketing oraz działania marketingowe w digitalu.
Kreacje materiałów graficznych powierzono Feeders Agency. Za opracowanie całościowej strategii PR oraz egzekucję działań odpowiada agencja Big Picture.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.