Komunikaty PR

Krakowscy restauratorzy zmierzyli się w konkursie na najlepszy autorski sernik

2022-10-28  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

27 października w studiu kulinarnym Coolinarium w Krakowie spotkali się restauratorzy i szefowie kuchni, aby zmierzyć się w rywalizacji na najlepszy sernik w mieście. Podczas finału konkursu „Mistrzowski sernik” zorganizowanego w ramach programu „Ja Cię SERniczę!” sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka zaprezentowali swoje autorskie przepisy, spośród których jury wybrało 3 laureatów. Kto z krakowskiej branży gastro stanął na podium?

Konkurs „Mistrzowski sernik” ma wyłonić najsmaczniejszy sernik w mieście. Krakowskie restauracje na początku października mogły zgłaszać autorskie przepisy na ten deser, a następnie internauci wybierali propozycje, które staną do walki o podium. Podczas finału restauratorzy przygotowywali swoje ciasta na żywo. Rywalizacja była zacięta, a jury oceniało efekt zarówno pod względem walorów smakowych i wizualnych, jak i doboru składników. Na evencie zagościli również uczestnicy głosowania internetowego. Podczas finału zdecydowali, komu przypadnie Nagroda Publiczności.

W finałowym etapie zmierzyli się przedstawiciele 5 lokali: restauracji Paula's Cake, restauracji Gospoda na Piastowskiej, restauracji Akita Ramen, restauracji Thien long oraz restauracji U Włocha. Pierwsze miejsce zdobył Pan Krystian z restauracji Akita Ramen, który zaproponował oryginalny przepis na Sernik truskawkowy z pastą miso. Drugie miejsce zajęła Pani Paulina z Paula’s Cake za swój przepis Sernikowelove, z kolei trzecie – Pan Bogdan z Gospody na Piastowskiej za sernik z czekoladą. Nagroda Publiczności również przypadła laureatowi konkursu – Akita Ramen. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody: vouchery na kurs cukierniczy, blender kielichowy czy zestaw ręcznie malowanych talerzy.

To już ostatnia edycja konkursu „Mistrzowski sernik”, organizowanego w ramach kampanii „Ja Cię SERniczę!” z Funduszu Promocji Mleka. Restauratorzy z Wrocławia, Gdańska, Warszawy, Białegostoku i Krakowa mogli zmierzyć się w rywalizacji na najlepszą wariację na temat sernika, a internauci każdorazowo angażowali się w głosowanie, decydując o tym, kto zakwalifikuje się do finału.

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Targi Bezpieczeństwa

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.