Kultowa wędlina? Nasza polska!
Gdy pytamy o skojarzenia z polską kuchnią, wędliny zazwyczaj są wymieniane jako jedne
z pierwszych. Tradycja, smak i wysoka jakość to ich wyróżniki, a jednocześnie podstawa linii produktów „Nasze Polskie” marki Duda.
Tradycyjne kiełbasy suche, kabanosy, wędzonki to znane od pokoleń produkty, za których smak odpowiadają unikalne kompozycje mięs i przypraw. – Tworząc linię produktów „Nasze Polskie”, postawiliśmy na sprawdzone receptury, udoskonalane w naszej firmie od trzech dekad – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu w zakładach mięsnych Silesia SA. – Wiemy z badań, że Polacy są nie tylko dumni z rodzimych wędlin, ale także potrafią docenić ich jakość, dlatego kultowy smak to obietnica naszej marki i stempel, którym oznaczamy produkty dla tych najbardziej wymagających klientów – dodaje.
Nie bez kozery bohaterkami produktowymi realizowanej właśnie kampanii reklamowej są kiełbasy myśliwska i żywiecka. Pierwsza z nich, najczęściej wybierana przez Polaków myśliwska, to kwintesencja tradycyjnej kuchni polskiej – mocno suszona i wędzona, oparta na szlachetnych mięsach, o ciemno wiśniowej barwie i silnie wyczuwalnym smaku i zapachu jałowca.
Żywiecka z kolei to kiełbasa sucha produkowana u podnóża Beskidu Żywieckiego, w jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Silesii. Swój smak zawdzięcza doskonałej wieprzowinie i mieszance przypraw z silnym udziałem pieprzu.
- Mimo że oba produkty są tradycyjne w smaku, postanowiliśmy nadać im nowoczesną – zatem wygodną i łatwą w użytkowaniu – formę. Oferujemy je zarówno w kawałku, jak i w plastrze – w różnych gramaturach, a także smakach. Myśliwska na święta jest dostępna także w wersji z polskimi grzybami oraz z polską dziczyzną – mięsem z jelenia – dodaje Edyta Zębala.
Linia „Nasze Polskie” to kilkadziesiąt produktów, które łączy kultowy smak wędlin – znak rozpoznawczy za granicą, gwarancja polskiego dziedzictwa kulinarnego w kraju.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.