Komunikaty PR

Kultowa wędlina? Nasza polska!

2021-11-03  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.1 MB )

Gdy pytamy o skojarzenia z polską kuchnią, wędliny zazwyczaj są wymieniane jako jedne
z pierwszych. Tradycja, smak i wysoka jakość to ich wyróżniki, a jednocześnie podstawa linii produktów „Nasze Polskie” marki Duda.

Tradycyjne kiełbasy suche, kabanosy, wędzonki to znane od pokoleń produkty, za których smak odpowiadają unikalne kompozycje mięs i przypraw. – Tworząc linię produktów „Nasze Polskie”, postawiliśmy na sprawdzone receptury, udoskonalane w naszej firmie od trzech dekad – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu w zakładach mięsnych Silesia SA. – Wiemy z badań, że Polacy są nie tylko dumni z rodzimych wędlin, ale także potrafią docenić ich jakość, dlatego kultowy smak to obietnica naszej marki i stempel, którym oznaczamy produkty dla tych najbardziej wymagających klientów – dodaje.

Nie bez kozery bohaterkami produktowymi realizowanej właśnie kampanii reklamowej są kiełbasy myśliwska i żywiecka. Pierwsza z nich, najczęściej wybierana przez Polaków myśliwska, to kwintesencja tradycyjnej kuchni polskiej – mocno suszona i wędzona, oparta na szlachetnych mięsach, o ciemno wiśniowej barwie i silnie wyczuwalnym smaku i zapachu jałowca.

Żywiecka z kolei to kiełbasa sucha produkowana u podnóża Beskidu Żywieckiego, w jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Silesii. Swój smak zawdzięcza doskonałej wieprzowinie i mieszance przypraw z silnym udziałem pieprzu.

- Mimo że oba produkty są tradycyjne w smaku, postanowiliśmy nadać im nowoczesną – zatem wygodną i łatwą w użytkowaniu – formę. Oferujemy je zarówno w kawałku, jak i w plastrze – w różnych gramaturach, a także smakach. Myśliwska na święta jest dostępna także w wersji z polskimi grzybami oraz z polską dziczyzną – mięsem z jelenia – dodaje Edyta Zębala.

Linia „Nasze Polskie” to kilkadziesiąt produktów, które łączy kultowy smak wędlin – znak rozpoznawczy za granicą, gwarancja polskiego dziedzictwa kulinarnego w kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.