Komunikaty PR

Kultowa wędlina? Nasza polska!

2021-11-03  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.1 MB )

Gdy pytamy o skojarzenia z polską kuchnią, wędliny zazwyczaj są wymieniane jako jedne
z pierwszych. Tradycja, smak i wysoka jakość to ich wyróżniki, a jednocześnie podstawa linii produktów „Nasze Polskie” marki Duda.

Tradycyjne kiełbasy suche, kabanosy, wędzonki to znane od pokoleń produkty, za których smak odpowiadają unikalne kompozycje mięs i przypraw. – Tworząc linię produktów „Nasze Polskie”, postawiliśmy na sprawdzone receptury, udoskonalane w naszej firmie od trzech dekad – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu w zakładach mięsnych Silesia SA. – Wiemy z badań, że Polacy są nie tylko dumni z rodzimych wędlin, ale także potrafią docenić ich jakość, dlatego kultowy smak to obietnica naszej marki i stempel, którym oznaczamy produkty dla tych najbardziej wymagających klientów – dodaje.

Nie bez kozery bohaterkami produktowymi realizowanej właśnie kampanii reklamowej są kiełbasy myśliwska i żywiecka. Pierwsza z nich, najczęściej wybierana przez Polaków myśliwska, to kwintesencja tradycyjnej kuchni polskiej – mocno suszona i wędzona, oparta na szlachetnych mięsach, o ciemno wiśniowej barwie i silnie wyczuwalnym smaku i zapachu jałowca.

Żywiecka z kolei to kiełbasa sucha produkowana u podnóża Beskidu Żywieckiego, w jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Silesii. Swój smak zawdzięcza doskonałej wieprzowinie i mieszance przypraw z silnym udziałem pieprzu.

- Mimo że oba produkty są tradycyjne w smaku, postanowiliśmy nadać im nowoczesną – zatem wygodną i łatwą w użytkowaniu – formę. Oferujemy je zarówno w kawałku, jak i w plastrze – w różnych gramaturach, a także smakach. Myśliwska na święta jest dostępna także w wersji z polskimi grzybami oraz z polską dziczyzną – mięsem z jelenia – dodaje Edyta Zębala.

Linia „Nasze Polskie” to kilkadziesiąt produktów, które łączy kultowy smak wędlin – znak rozpoznawczy za granicą, gwarancja polskiego dziedzictwa kulinarnego w kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.