Kultowa wędlina? Nasza polska!
Gdy pytamy o skojarzenia z polską kuchnią, wędliny zazwyczaj są wymieniane jako jedne
z pierwszych. Tradycja, smak i wysoka jakość to ich wyróżniki, a jednocześnie podstawa linii produktów „Nasze Polskie” marki Duda.
Tradycyjne kiełbasy suche, kabanosy, wędzonki to znane od pokoleń produkty, za których smak odpowiadają unikalne kompozycje mięs i przypraw. – Tworząc linię produktów „Nasze Polskie”, postawiliśmy na sprawdzone receptury, udoskonalane w naszej firmie od trzech dekad – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu w zakładach mięsnych Silesia SA. – Wiemy z badań, że Polacy są nie tylko dumni z rodzimych wędlin, ale także potrafią docenić ich jakość, dlatego kultowy smak to obietnica naszej marki i stempel, którym oznaczamy produkty dla tych najbardziej wymagających klientów – dodaje.
Nie bez kozery bohaterkami produktowymi realizowanej właśnie kampanii reklamowej są kiełbasy myśliwska i żywiecka. Pierwsza z nich, najczęściej wybierana przez Polaków myśliwska, to kwintesencja tradycyjnej kuchni polskiej – mocno suszona i wędzona, oparta na szlachetnych mięsach, o ciemno wiśniowej barwie i silnie wyczuwalnym smaku i zapachu jałowca.
Żywiecka z kolei to kiełbasa sucha produkowana u podnóża Beskidu Żywieckiego, w jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Silesii. Swój smak zawdzięcza doskonałej wieprzowinie i mieszance przypraw z silnym udziałem pieprzu.
- Mimo że oba produkty są tradycyjne w smaku, postanowiliśmy nadać im nowoczesną – zatem wygodną i łatwą w użytkowaniu – formę. Oferujemy je zarówno w kawałku, jak i w plastrze – w różnych gramaturach, a także smakach. Myśliwska na święta jest dostępna także w wersji z polskimi grzybami oraz z polską dziczyzną – mięsem z jelenia – dodaje Edyta Zębala.
Linia „Nasze Polskie” to kilkadziesiąt produktów, które łączy kultowy smak wędlin – znak rozpoznawczy za granicą, gwarancja polskiego dziedzictwa kulinarnego w kraju.
Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.