Kultowe smaki na start grilla
Kiełbasa beskidzka – nowość od marki Duda na start sezonu grillowego – jest już dostępna w sprzedaży. To propozycja nawiązująca do tradycji regionalnych smaków, która zasila ofertę linii produktów Duda Nasze Polskie, kultowych polskich smaków.
Kiełbasę wyróżnia dodatek czosnku niedźwiedziego, który w Polsce rośnie w Beskidach, to temu regionowi nowość marki Duda zawdzięcza swoją nazwę i góralski charakter.
- Linia Nasze Polskie to ukłon w stronę rodzimych smaków, dlatego planując tegoroczne nowości na sezon grillowy, skupiliśmy się na produkcie nawiązującym smakiem do Beskidów, u podnóża których na co dzień produkujemy nasze wędliny – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju.
Czosnek niedźwiedzi cechuje się wysoką zawartością mikroelementów i witamin, w ostatnim czasie zyskuje na popularności i jest coraz częściej stosowany jako dodatek smakowy. - Zależało nam na połączeniu walorów smakowych z wygodą grillowania, dlatego wersja paczkowana kiełbasy jest już nacięta, właściwie gotowa do wrzucenia na ruszt – dodaje Marietta Stefaniak.
Wprowadzeniu kiełbasy beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim towarzyszą działania realizowane w formule 360 stopni. Najważniejszym z nich będą Mistrzostwa Polski w grillowaniu, które odbędą się już w czerwcu w Wiśle – stolicy polskich Beskidów.
- Grillowanie to sport narodowy Polaków, w wakacyjnej już atmosferze chcemy wyłonić mistrza – konkurs będzie mieć kilka etapów, a start pierwszego etapu przewidziany jest na początek maja, kiedy większość z nas w majówkę rozpocznie na dobre sezon grillowy – mówi Marietta Stefaniak. – Jesteśmy przekonani, że nasza nowość sprawdzi się na grillu, a jej smaku będzie można spróbować podczas akcji degustacyjnej, która potrwa przez dwa miesiące – food truck przemierzy Polskę, kończąc swoją trasę w Wiśle – dodaje.
Kiełbasa beskidzka jest już dostępna w sprzedaży – zarówno w hipermarketach, supermarketach, jak i w handlu hurtowym – w dwóch gramaturach: paczkowana 440 g oraz 1 kg do handlu tradycyjnego.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.