Komunikaty PR

Kultowe smaki na start grilla

2022-04-19  |  15:00
Biuro prasowe

Kiełbasa beskidzka – nowość od marki Duda na start sezonu grillowego – jest już dostępna w sprzedaży. To propozycja nawiązująca do tradycji regionalnych smaków, która zasila ofertę linii produktów Duda Nasze Polskie, kultowych polskich smaków.

Kiełbasę wyróżnia dodatek czosnku niedźwiedziego, który w Polsce rośnie w Beskidach, to temu regionowi nowość marki Duda zawdzięcza swoją nazwę i góralski charakter.

- Linia Nasze Polskie to ukłon w stronę rodzimych smaków, dlatego planując tegoroczne nowości na sezon grillowy, skupiliśmy się na produkcie nawiązującym smakiem do Beskidów, u podnóża których na co dzień produkujemy nasze wędliny – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju.

Czosnek niedźwiedzi cechuje się wysoką zawartością mikroelementów i witamin, w ostatnim czasie zyskuje na popularności i jest coraz częściej stosowany jako dodatek smakowy. - Zależało nam na połączeniu walorów smakowych z wygodą grillowania, dlatego wersja paczkowana kiełbasy jest już nacięta, właściwie gotowa do wrzucenia na ruszt – dodaje Marietta Stefaniak.

Wprowadzeniu kiełbasy beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim towarzyszą działania realizowane w formule 360 stopni. Najważniejszym z nich będą Mistrzostwa Polski w grillowaniu, które odbędą się już w czerwcu w Wiśle – stolicy polskich Beskidów.

- Grillowanie to sport narodowy Polaków, w wakacyjnej już atmosferze chcemy wyłonić mistrza – konkurs będzie mieć kilka etapów, a start pierwszego etapu przewidziany jest na początek maja, kiedy większość z nas w majówkę rozpocznie na dobre sezon grillowy – mówi Marietta Stefaniak. – Jesteśmy przekonani, że nasza nowość sprawdzi się na grillu, a jej smaku będzie można spróbować podczas akcji degustacyjnej, która potrwa przez dwa miesiące – food truck przemierzy Polskę, kończąc swoją trasę w Wiśle – dodaje.

Kiełbasa beskidzka jest już dostępna w sprzedaży – zarówno w hipermarketach, supermarketach, jak i w handlu hurtowym – w dwóch gramaturach: paczkowana 440 g oraz 1 kg do handlu tradycyjnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.