Kultowe smaki na start grilla
Kiełbasa beskidzka – nowość od marki Duda na start sezonu grillowego – jest już dostępna w sprzedaży. To propozycja nawiązująca do tradycji regionalnych smaków, która zasila ofertę linii produktów Duda Nasze Polskie, kultowych polskich smaków.
Kiełbasę wyróżnia dodatek czosnku niedźwiedziego, który w Polsce rośnie w Beskidach, to temu regionowi nowość marki Duda zawdzięcza swoją nazwę i góralski charakter.
- Linia Nasze Polskie to ukłon w stronę rodzimych smaków, dlatego planując tegoroczne nowości na sezon grillowy, skupiliśmy się na produkcie nawiązującym smakiem do Beskidów, u podnóża których na co dzień produkujemy nasze wędliny – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju.
Czosnek niedźwiedzi cechuje się wysoką zawartością mikroelementów i witamin, w ostatnim czasie zyskuje na popularności i jest coraz częściej stosowany jako dodatek smakowy. - Zależało nam na połączeniu walorów smakowych z wygodą grillowania, dlatego wersja paczkowana kiełbasy jest już nacięta, właściwie gotowa do wrzucenia na ruszt – dodaje Marietta Stefaniak.
Wprowadzeniu kiełbasy beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim towarzyszą działania realizowane w formule 360 stopni. Najważniejszym z nich będą Mistrzostwa Polski w grillowaniu, które odbędą się już w czerwcu w Wiśle – stolicy polskich Beskidów.
- Grillowanie to sport narodowy Polaków, w wakacyjnej już atmosferze chcemy wyłonić mistrza – konkurs będzie mieć kilka etapów, a start pierwszego etapu przewidziany jest na początek maja, kiedy większość z nas w majówkę rozpocznie na dobre sezon grillowy – mówi Marietta Stefaniak. – Jesteśmy przekonani, że nasza nowość sprawdzi się na grillu, a jej smaku będzie można spróbować podczas akcji degustacyjnej, która potrwa przez dwa miesiące – food truck przemierzy Polskę, kończąc swoją trasę w Wiśle – dodaje.
Kiełbasa beskidzka jest już dostępna w sprzedaży – zarówno w hipermarketach, supermarketach, jak i w handlu hurtowym – w dwóch gramaturach: paczkowana 440 g oraz 1 kg do handlu tradycyjnego.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.