Lider w produkcji cukru zmienia logo
Po 25 latach Diamant podejmuje decyzję o zmianie logo. Pod lupę wzięto m.in. czcionkę logotypu. Bez zmian pozostawiono charakterystyczne kolory marki: granat, czerwień i biel. Zmiany zostaną wdrożone niebawem na opakowania produktów oraz we wszystkich kanałach komunikacji.
Marka Diamant posługiwała się swoim logo od ponad 25 lat, kiedy to w 1996 r. po raz pierwszy rozpoczęto produkcję i sprzedaż cukru w Polsce. Ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany – Pfeifer & Langen, jako właściciel marki, odświeżył znak firmowy nadając mu nowoczesności i lekkości. Nie jest to jednak radykalna zmiana graficzna. Nowy projekt, tak jak poprzedni, nadal ma w sobie charakterystyczne, dwie cukrowe głowy, które w najnowszej wersji znaku wpisano w koło. Największemu przekształceniu uległa czcionka. Postawiono na mniej stanowczą, bardziej subtelną i delikatną, która dodaje lekkości całemu emblematowi. Zmiana logo to nie tylko element rozwoju firmy, ale i stanowcze wejście w nowy, 2022 rok, w którym firma obchodzi swoje 25-lecie.
– Przez wiele lat konsumenci mogli przyzwyczaić się do znanego im logotypu na naszych produktach. Przyszła jednak pora na małą-wielką zmianę, która otwiera kolejne ćwierćwiecze obecności na rynku. Nieustannie rozwijamy markę oraz jej produkty, dlatego warto wprowadzić zmiany także na płaszczyźnie wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na nowy, lekki font i dodatkowy element koła. Pozostawiliśmy tradycyjną kolorystykę, żeby każdy konsument był w stanie rozpoznać nasz produkt z daleka. Wraz ze zmianą logo idzie też delikatny refresh samej komunikacji, którą zauważą Państwo już niebawem w naszych komunikatach i layoutach reklamowych – skomentował Paweł Maciejewski, dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu Diamant.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.