Komunikaty PR

Lidl wprowadza nowy produkt z winem z polskiej winnicy

2022-06-17  |  14:00

Lidl Polska wprowadza do oferty nowy produkt – już od piątku 17 czerwca miłośnicy owoców morza znajdą na sklepowych półkach mule w białym winie. Egzotycznym, śródziemnomorskim małżom towarzyszyć będzie białe wytrawne wino Palava z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej. W ten sposób Lidl Polska promuje lokalne wino najwyższej jakości, idealnie nadające się do gotowania. Nowy produkt będzie dostępny w czasowej sprzedaży, a cena za jedno opakowanie wyniesie tylko 23,90 zł.

Owoce morza, w tym słonawe mule, to jeden ze specjałów kuchni śródziemnomorskiej. Od piątku 17 czerwca będą one dostępne w ciekawej odsłonie, w nowym produkcie Lidl Polska. Jego skład wyróżnia się obecnością białego wina pochodzącego z polskiej Winnicy Niemczańskiej, położonej na styku wzgórz nad brzegiem rzeki Ślęży. Winnica posiada 5 hektarów zbocza z bogatą w minerały lessową ziemią, umożliwiającą produkcję win o unikalnym smaku i aromacie. Jednym z nich jest białe wytrawne wino, powstałe ze szczepu Palava, cechująca się przyjemnym aromatem róży, brzoskwini i miodu oraz świeżym smakiem. Idealnie komponuje się ono z delikatnymi potrawami, jakimi są owoce morza. To jednak nie jedyny powód, dla którego do duetu z małżami wybrane zostało polskie wino. Klienci sklepów Lidl Polska coraz częściej doceniają walory smakowe rodzimych win, o czym świadczy ich zainteresowanie produktami lokalnych winnic, dostępnych na platformie WinnicaLidla.pl. Wśród nich znaleźć można m.in. wina pochodzące ze Wzgórz Niemczańskich.

– Zależy nam na wspieraniu krajowych firm, a także polskich tradycji winogrodnictwa, które w ostatnich latach zaczynają się odradzać. W naszej ofercie dostępnych jest wiele regionalnych produktów, posiadamy także markę „Regionalne Szlaki”, którą współtworzymy z lokalnymi dostawcami. Krajowe produkty promujemy także w ramach specjalnego „Tygodnia regionalnego”. Tym razem poszliśmy o krok dalej – postanowiliśmy spróbować połączenia egzotycznych małży z lokalnym winem. Polskie wina cieszą się rosnącą popularnością i bardzo dobrą opinią klientów Winnicy Lidla, dlatego jesteśmy pewni, że wino Palava z Winnicy Niemczańskiej zostanie docenione przez naszych klientów także w nowym produkcie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Skarbnica zdrowia

Małże uchodzą za jeden z kulinarnych afrodyzjaków, a do tego wyśmienicie smakują! Nic dziwnego, że spożywane są regularnie przez mieszkańców takich krajów, jak Belgia, Francja czy Włochy. W ostatnich latach śródziemnomorski przysmak zyskuje również w oczach Polaków. Bardzo dobrze, bo dzięki wysokiej zawartości białka i małej zawartości tłuszczu, owoce morza stanowią zdrową alternatywę dla mięsa. Odpowiednio przyrządzone, są też skarbnicą nienasyconych kwasów tłuszczowych, a także wielu cennych składników odżywczych, jak cynk, selen czy – szczególnie kojarzący się z morzem – jod. Dodatkowo mule w białym winie z polskiej winnicy, dostępne w ofercie Lidl Polska, opatrzone są certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC, który oznacza, że pochodzą one ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk oraz z legalnych i pewnych źródeł. Nie pozostaje zatem nic, jak tylko je smakować!

Mule w białym winie z polskiej winnicy będą dostępne w ramach czasowej oferty od piątku 17 czerwca w atrakcyjnej cenie 23,90 zł /1 opak. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.