Lubelska Granat z nagrodą w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”!
Lubelska Granat z portfolio Stock Polska zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%” w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”. To już trzecia edycja tego wydarzenia, w którym to konsumenci wybierają najbardziej innowacyjne produkty i koncepty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatniego roku.
Lubelska Granat Złotą Innowacją
Kategoria alkoholi smakowych regularnie się rozwija, a producenci stale zaskakują konsumentów nowościami. Już od kilku lat, szczególną popularnością cieszą się warianty egzotyczne. Doskonałym przykładem takiego produktu jest Lubelska Granat, która zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%”.
- Pracując nad nowym smakiem – Lubelską Granat – zależało nam by była to propozycja, która będzie realną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Mieliśmy świadomość trendu na tropikalne warianty w branży FMCG oraz dużą otwartość klientów na próbowanie nowych, niestandardowych smaków. Granat to kolejne egzotyczne wydanie dobrze znanej marki – udało nam się przy tym zachować charakterystyczną dla Lubelskiej lekkość i świeżość, co sprawiło, że w ręce klientów oddaliśmy wyrób innowacyjny i unikatowy w swojej kategorii. Cieszymy się, że produkt został tak dobrze przyjęty, na co dowodem są rekordowe wyniki sprzedaży i nagroda w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.
Lubelska Granat wprowadzona na rynek w roku 2021 jest kolejnym, po Lubelskiej Mango, tropikalnym smakiem w portfolio marki. Wyróżnia ją owocowość, zbalansowana słodycz i idealnie wyważona zawartość alkoholu 30%, dzięki czemu doskonale sprawdza się w klasycznych shotach, jak i drinkach.
Złote Innowacje FMCG 2021
Już od trzech lat, redakcja magazynu „Hurt i Detal” organizuje konkurs dla najbardziej innowacyjnych produktów, konceptów i urządzeń branży retail wprowadzanych na rynek w danym roku. W najnowszej edycji zgłoszono aż 238 produktów z branży FMCG. W internetowym badaniu zrealizowanym przez firmę BlueHorizONE, konsumenci wybrali laureatów w 31 kategoriach podzielonych na pięć grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM. Pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG” oraz prestiżową statuetkę zdobyły produkty z największa liczbą głosów. Dla produktów na drugim miejscu, czekały Certyfikaty i wyróżnienia. Oficjalne rozdanie nagród poprzedziła konferencja „Innovation Day”.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.