Lubelska Granat z nagrodą w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”!
Lubelska Granat z portfolio Stock Polska zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%” w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”. To już trzecia edycja tego wydarzenia, w którym to konsumenci wybierają najbardziej innowacyjne produkty i koncepty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatniego roku.
Lubelska Granat Złotą Innowacją
Kategoria alkoholi smakowych regularnie się rozwija, a producenci stale zaskakują konsumentów nowościami. Już od kilku lat, szczególną popularnością cieszą się warianty egzotyczne. Doskonałym przykładem takiego produktu jest Lubelska Granat, która zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%”.
- Pracując nad nowym smakiem – Lubelską Granat – zależało nam by była to propozycja, która będzie realną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Mieliśmy świadomość trendu na tropikalne warianty w branży FMCG oraz dużą otwartość klientów na próbowanie nowych, niestandardowych smaków. Granat to kolejne egzotyczne wydanie dobrze znanej marki – udało nam się przy tym zachować charakterystyczną dla Lubelskiej lekkość i świeżość, co sprawiło, że w ręce klientów oddaliśmy wyrób innowacyjny i unikatowy w swojej kategorii. Cieszymy się, że produkt został tak dobrze przyjęty, na co dowodem są rekordowe wyniki sprzedaży i nagroda w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.
Lubelska Granat wprowadzona na rynek w roku 2021 jest kolejnym, po Lubelskiej Mango, tropikalnym smakiem w portfolio marki. Wyróżnia ją owocowość, zbalansowana słodycz i idealnie wyważona zawartość alkoholu 30%, dzięki czemu doskonale sprawdza się w klasycznych shotach, jak i drinkach.
Złote Innowacje FMCG 2021
Już od trzech lat, redakcja magazynu „Hurt i Detal” organizuje konkurs dla najbardziej innowacyjnych produktów, konceptów i urządzeń branży retail wprowadzanych na rynek w danym roku. W najnowszej edycji zgłoszono aż 238 produktów z branży FMCG. W internetowym badaniu zrealizowanym przez firmę BlueHorizONE, konsumenci wybrali laureatów w 31 kategoriach podzielonych na pięć grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM. Pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG” oraz prestiżową statuetkę zdobyły produkty z największa liczbą głosów. Dla produktów na drugim miejscu, czekały Certyfikaty i wyróżnienia. Oficjalne rozdanie nagród poprzedziła konferencja „Innovation Day”.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.