Komunikaty PR

Lubelska Granat z nagrodą w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”!

2021-11-03  |  12:00
Biuro prasowe

Lubelska Granat z portfolio Stock Polska zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%” w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”. To już trzecia edycja tego wydarzenia, w którym to konsumenci wybierają najbardziej innowacyjne produkty i koncepty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatniego roku.

Lubelska Granat Złotą Innowacją

Kategoria alkoholi smakowych regularnie się rozwija, a producenci stale zaskakują konsumentów nowościami. Już od kilku lat, szczególną popularnością cieszą się warianty egzotyczne. Doskonałym przykładem takiego produktu jest Lubelska Granat, która zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%”.

- Pracując nad nowym smakiem – Lubelską Granat – zależało nam by była to propozycja, która będzie realną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Mieliśmy świadomość trendu na tropikalne warianty w branży FMCG oraz dużą otwartość klientów na próbowanie nowych, niestandardowych smaków. Granat to kolejne egzotyczne wydanie dobrze znanej marki – udało nam się przy tym zachować charakterystyczną dla Lubelskiej lekkość i świeżość, co sprawiło, że w ręce klientów oddaliśmy wyrób innowacyjny i unikatowy w swojej kategorii. Cieszymy się, że produkt został tak dobrze przyjęty, na co dowodem są rekordowe wyniki sprzedaży i nagroda w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Lubelska Granat wprowadzona na rynek w roku 2021 jest kolejnym, po Lubelskiej Mango, tropikalnym smakiem w portfolio marki. Wyróżnia ją owocowość, zbalansowana słodycz i idealnie wyważona zawartość alkoholu 30%, dzięki czemu doskonale sprawdza się w klasycznych shotach, jak i drinkach.

Złote Innowacje FMCG 2021

Już od trzech lat, redakcja magazynu „Hurt i Detal” organizuje konkurs dla najbardziej innowacyjnych produktów, konceptów i urządzeń branży retail wprowadzanych na rynek w danym roku. W najnowszej edycji zgłoszono aż 238 produktów z branży FMCG. W internetowym badaniu zrealizowanym przez firmę BlueHorizONE, konsumenci wybrali laureatów w 31 kategoriach podzielonych na pięć grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM. Pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG” oraz prestiżową statuetkę zdobyły produkty z największa liczbą głosów. Dla produktów na drugim miejscu, czekały Certyfikaty i wyróżnienia. Oficjalne rozdanie nagród poprzedziła konferencja „Innovation Day”.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.