Marka Duda liderem pasztetowych
Zakłady Mięsne Silesia po raz kolejny utrzymały pozycję lidera w sektorze sprzedaży pasztetowej – wynika z badań firmy Nielsen, przeprowadzonych w 2021 roku. To utrzymanie mocnej pozycji lidera rynku, a Pasztetowa marki Duda pojawia się w nowych smakach i rozwija niezwykłą komunikację marketingową.
Najnowszy raport Nielsena potwierdza silną pozycję lidera marki Duda wśród pasztetowych. Pasztetowa to produkt, który w ofercie znajduje się od samego początku marki Duda i mocno zakorzenił się w świadomości Polaków. Najbardziej znana pasztetowa to klasyczna wersja firmowa, oraz drobiowa z dodatkiem wieprzowiny. Warto jednak pamiętać, że pasztetowa Duda dostępna jest także w innych, ciekawych smakach: cebulowym, pomidorowym, czy ze szczypiorkiem. Wkrótce oferta poszerzy się także o inne nuty smakowe. Niezmiennie jednak jest to najchętniej wybierana pasztetowa w Polsce.
Tak Kultowa Pasztetowa to produkt na tyle wyjątkowy, że jako jedyny z całego portfolio marki Duda posiada swoje dedykowane konta na portalach społecznościowych, a komunikacja marki, oparta m.in. na memach, wkracza do kultury masowej i nawiązując do aktualnych wydarzeń, w zabawny sposób komentując rzeczywistość.
– Pasztetowa to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym. Jak wynika z raportu Nielsena, w 2021 roku była najczęściej kupowanym produktem w swojej kategorii – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia Marietta Stefaniak.
Pasztetowa była także m.in. przedmiotem akcji promocyjnej na antenie radia RMF FM, co zaowocowało zabawnym felietonem Tomasza Olbratowskiego oraz powstaniem piosenki o pasztetowej, której można posłuchać na kanale YouTube.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.