Marka Duda liderem pasztetowych
Zakłady Mięsne Silesia po raz kolejny utrzymały pozycję lidera w sektorze sprzedaży pasztetowej – wynika z badań firmy Nielsen, przeprowadzonych w 2021 roku. To utrzymanie mocnej pozycji lidera rynku, a Pasztetowa marki Duda pojawia się w nowych smakach i rozwija niezwykłą komunikację marketingową.
Najnowszy raport Nielsena potwierdza silną pozycję lidera marki Duda wśród pasztetowych. Pasztetowa to produkt, który w ofercie znajduje się od samego początku marki Duda i mocno zakorzenił się w świadomości Polaków. Najbardziej znana pasztetowa to klasyczna wersja firmowa, oraz drobiowa z dodatkiem wieprzowiny. Warto jednak pamiętać, że pasztetowa Duda dostępna jest także w innych, ciekawych smakach: cebulowym, pomidorowym, czy ze szczypiorkiem. Wkrótce oferta poszerzy się także o inne nuty smakowe. Niezmiennie jednak jest to najchętniej wybierana pasztetowa w Polsce.
Tak Kultowa Pasztetowa to produkt na tyle wyjątkowy, że jako jedyny z całego portfolio marki Duda posiada swoje dedykowane konta na portalach społecznościowych, a komunikacja marki, oparta m.in. na memach, wkracza do kultury masowej i nawiązując do aktualnych wydarzeń, w zabawny sposób komentując rzeczywistość.
– Pasztetowa to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym. Jak wynika z raportu Nielsena, w 2021 roku była najczęściej kupowanym produktem w swojej kategorii – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia Marietta Stefaniak.
Pasztetowa była także m.in. przedmiotem akcji promocyjnej na antenie radia RMF FM, co zaowocowało zabawnym felietonem Tomasza Olbratowskiego oraz powstaniem piosenki o pasztetowej, której można posłuchać na kanale YouTube.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.