Komunikaty PR

Marka Duda liderem pasztetowych

2022-06-01  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.1 MB )

Zakłady Mięsne Silesia po raz kolejny utrzymały pozycję lidera w sektorze sprzedaży pasztetowej – wynika z badań firmy Nielsen, przeprowadzonych w 2021 roku. To utrzymanie mocnej pozycji lidera rynku, a Pasztetowa marki Duda pojawia się w nowych smakach i rozwija niezwykłą komunikację marketingową. 

Najnowszy raport Nielsena potwierdza silną pozycję lidera marki Duda wśród pasztetowych. Pasztetowa to produkt, który w ofercie znajduje się od samego początku marki Duda i mocno zakorzenił się w świadomości Polaków. Najbardziej znana pasztetowa to klasyczna wersja firmowa, oraz drobiowa z dodatkiem wieprzowiny. Warto jednak pamiętać, że pasztetowa Duda dostępna jest także w innych, ciekawych smakach: cebulowym, pomidorowym, czy ze szczypiorkiem. Wkrótce oferta poszerzy się także o inne nuty smakowe. Niezmiennie jednak jest to najchętniej wybierana pasztetowa w Polsce.

Tak Kultowa Pasztetowa to produkt na tyle wyjątkowy, że jako jedyny z całego portfolio marki Duda posiada swoje dedykowane konta na portalach społecznościowych, a komunikacja marki, oparta m.in. na memach, wkracza do kultury masowej i nawiązując do aktualnych wydarzeń, w zabawny sposób komentując rzeczywistość.

– Pasztetowa to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym. Jak wynika z raportu Nielsena, w 2021 roku była najczęściej kupowanym produktem w swojej kategorii – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia Marietta Stefaniak.

Pasztetowa była także m.in. przedmiotem akcji promocyjnej na antenie radia RMF FM, co zaowocowało zabawnym felietonem Tomasza Olbratowskiego oraz powstaniem piosenki o pasztetowej, której można posłuchać na kanale YouTube.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.