Komunikaty PR

Marka Slodkie posadzi 1000 m2 lasu!

2022-06-23  |  14:00
Biuro prasowe

Proekologiczne aktywności na rzecz środowiska naturalnego to już standard w firmie Slodkie. W efekcie współpracy z Fundacją Las na Zawsze za każde złożone zamówienie producent słodyczy reklamowych sadzi 1 m2 lasu. Dzięki działaniom firmy w niespełna pół roku zebrano środki na zalesienie powierzchni wielkości 1000 m2! To kolejna akcja o charakterze CSR w jubileuszowym roku 25-lecia istnienia firmy.

Współpraca Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych, z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną terenów leśnych w Polsce, trwa od stycznia 2022 roku. W ramach wsparcia działań Fundacji firma zadeklarowała, że przez cały rok za każde złożone zamówienie posadzi 1 m2 lasu. W ciągu niespełna sześciu miesięcy Slodkie pozyskało środki na zalesienie 1000 m2 terenu, dokładając tym samym cegiełkę do odbudowy bioróżnorodności w Polsce. 

Działania na rzecz Fundacji Las na Zawsze to nie jedyna inicjatywa, w którą zaangażowała się marka w 2022 roku. W jubileuszowym roku firma Slodkie podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym. Producent zaangażował się we współpracę m.in. z WOŚP-em, Szlachetną Paczką czy Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. Nie zabrakło także akcji zainicjowanych przez samą markę Slodkie. Od Dnia Pszczoły (20 maja) do końca czerwca do każdego zamówienia firma dołącza nasiona łąki kwietnej, której kwiaty zapewniają pracowitym owadom pokarm. 

Idea biznesu odpowiedzialnego społecznie jest mocno zakorzeniona w misji naszej marki. Od początku istnienia firmy chętnie angażujemy się w akcje pomocowe oraz proekologiczne. W tym roku, z okazji 25 lat działalności, postanowiliśmy położyć szczególny akcent na ten obszar naszej pracy, stawiając przed sobą wyzwanie przeprowadzenia 25 akcji CSR. Współpraca z Fundacją Las na Zawsze to jeden z tych projektów, który już dziś przynosi wspaniałe owoce. Szczególnie budujące jest to, że udało nam się w akcję zaangażować nie tylko pracowników naszej firmy, ale także naszych Klientów – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu marki Slodkie. 

Jak podkreśla Fundacja Las na Zawsze, drzewa posadzone w ramach współpracy marki Slodkie z Fundacją są zabezpieczone formalnie oraz finansowo. Oznacza to, że powstałego lasu nie będzie można poddać wycince ani sprzedać. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.