Komunikaty PR

Marka Slodkie posadzi 1000 m2 lasu!

2022-06-23  |  14:00
Biuro prasowe

Proekologiczne aktywności na rzecz środowiska naturalnego to już standard w firmie Slodkie. W efekcie współpracy z Fundacją Las na Zawsze za każde złożone zamówienie producent słodyczy reklamowych sadzi 1 m2 lasu. Dzięki działaniom firmy w niespełna pół roku zebrano środki na zalesienie powierzchni wielkości 1000 m2! To kolejna akcja o charakterze CSR w jubileuszowym roku 25-lecia istnienia firmy.

Współpraca Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych, z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną terenów leśnych w Polsce, trwa od stycznia 2022 roku. W ramach wsparcia działań Fundacji firma zadeklarowała, że przez cały rok za każde złożone zamówienie posadzi 1 m2 lasu. W ciągu niespełna sześciu miesięcy Slodkie pozyskało środki na zalesienie 1000 m2 terenu, dokładając tym samym cegiełkę do odbudowy bioróżnorodności w Polsce. 

Działania na rzecz Fundacji Las na Zawsze to nie jedyna inicjatywa, w którą zaangażowała się marka w 2022 roku. W jubileuszowym roku firma Slodkie podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym. Producent zaangażował się we współpracę m.in. z WOŚP-em, Szlachetną Paczką czy Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. Nie zabrakło także akcji zainicjowanych przez samą markę Slodkie. Od Dnia Pszczoły (20 maja) do końca czerwca do każdego zamówienia firma dołącza nasiona łąki kwietnej, której kwiaty zapewniają pracowitym owadom pokarm. 

Idea biznesu odpowiedzialnego społecznie jest mocno zakorzeniona w misji naszej marki. Od początku istnienia firmy chętnie angażujemy się w akcje pomocowe oraz proekologiczne. W tym roku, z okazji 25 lat działalności, postanowiliśmy położyć szczególny akcent na ten obszar naszej pracy, stawiając przed sobą wyzwanie przeprowadzenia 25 akcji CSR. Współpraca z Fundacją Las na Zawsze to jeden z tych projektów, który już dziś przynosi wspaniałe owoce. Szczególnie budujące jest to, że udało nam się w akcję zaangażować nie tylko pracowników naszej firmy, ale także naszych Klientów – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu marki Slodkie. 

Jak podkreśla Fundacja Las na Zawsze, drzewa posadzone w ramach współpracy marki Slodkie z Fundacją są zabezpieczone formalnie oraz finansowo. Oznacza to, że powstałego lasu nie będzie można poddać wycince ani sprzedać. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.