Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.
Spoty reklamowe ponownie na ekranach
Od 1 września spoty reklamowe Alles dobre, Alles naturalne! nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki, będą emitowane na antenie wiodących stacji telewizyjnych w naszym kraju. W reklamach widzowie zobaczą znaną już z poprzednich odsłon kampanii bawarską rodzinę, która rozsmakowuje się w wyrobach polskiego producenta – parówkach 100% z szynki z linii Tarczyński Naturalnie.
Mocna obecność w telewizji oraz Internecie
Dwumiesięczna kampania będzie bardzo widoczna zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Producent oprócz spotów telewizyjnych ponownie postawił także na intensywną komunikację w serwisie YouTube, z wykorzystaniem kanału marki Tarczyński. Elementami kampanii będą także lokowania produktu, billboardy sponsorskie w telewizjach śniadaniowych oraz trasa Naturalne Poranki Blisko Natury.
W roli prowadzącej zobaczymy tym razem znaną z wielu programów kulinarnych szefową kuchni Adrianę Marczewską, która w ramach cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury wraz z zaproszonymi gośćmi przygotuje pożywne śniadania, zabierając widzów w miejsca słynące z naturalnych, lokalnych produktów w całej Polsce.
– Jesteśmy marką, która konsekwentnie realizując swoją misję, inspiruje konsumentów do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Wiemy, że pełnowartościowe śniadania – przygotowane z naturalnych produktów o wysokiej jakości – są bardzo ważnym elementem odpowiednio zbilansowanej diety, dlatego po raz kolejny w kampanii akcent postawiliśmy właśnie na nie – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Relacje z wizyt, w czasie których Adriana przyrządzi poranne posiłki z wykorzystaniem produktów z linii Tarczyński Naturalnie, zobaczymy w programie Pytanie Na Śniadanie oraz na kanale YouTube marki.
Za realizację działań marketingowych odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja KHS.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.