Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.
Spoty reklamowe ponownie na ekranach
Od 1 września spoty reklamowe Alles dobre, Alles naturalne! nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki, będą emitowane na antenie wiodących stacji telewizyjnych w naszym kraju. W reklamach widzowie zobaczą znaną już z poprzednich odsłon kampanii bawarską rodzinę, która rozsmakowuje się w wyrobach polskiego producenta – parówkach 100% z szynki z linii Tarczyński Naturalnie.
Mocna obecność w telewizji oraz Internecie
Dwumiesięczna kampania będzie bardzo widoczna zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Producent oprócz spotów telewizyjnych ponownie postawił także na intensywną komunikację w serwisie YouTube, z wykorzystaniem kanału marki Tarczyński. Elementami kampanii będą także lokowania produktu, billboardy sponsorskie w telewizjach śniadaniowych oraz trasa Naturalne Poranki Blisko Natury.
W roli prowadzącej zobaczymy tym razem znaną z wielu programów kulinarnych szefową kuchni Adrianę Marczewską, która w ramach cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury wraz z zaproszonymi gośćmi przygotuje pożywne śniadania, zabierając widzów w miejsca słynące z naturalnych, lokalnych produktów w całej Polsce.
– Jesteśmy marką, która konsekwentnie realizując swoją misję, inspiruje konsumentów do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Wiemy, że pełnowartościowe śniadania – przygotowane z naturalnych produktów o wysokiej jakości – są bardzo ważnym elementem odpowiednio zbilansowanej diety, dlatego po raz kolejny w kampanii akcent postawiliśmy właśnie na nie – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Relacje z wizyt, w czasie których Adriana przyrządzi poranne posiłki z wykorzystaniem produktów z linii Tarczyński Naturalnie, zobaczymy w programie Pytanie Na Śniadanie oraz na kanale YouTube marki.
Za realizację działań marketingowych odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja KHS.
![Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2016450656,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!
![Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_195651198,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
![Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1854986866,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki-ip7gfn5jqx8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](https://www.newseria.pl/files/11111/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
![](https://www.newseria.pl/files/11111/furgalski-inwestycje-srodki-foto,w_133,r_png,_small.png)
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.