Marki własne w rękach Greek Trade

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne.
Greek Trade, oprócz własnych linii produktowych, oferuje również produkcję marek własnych, zleconą przez największe sieci handlowe. W ich ramach znajduje się kilkaset produktów w różnych kategoriach, kupowanych przez miliony Polaków.
- Tworzenie marek własnych – stanowi dla Firmy bardzo ważne zadanie, nie mniej ważne niż przygotowanie własnych, firmowych produktów – mówi Katarzyna Klimczak, Dyrektor Handlowy Greek Trade
Od lat specjalizujemy się w produkcji marek własnych. Wśród naszych stałych klientów znajdują się największe sieci handlowe w Polsce i za granicą. Śledzimy trendy rynkowe, aby spełniać rosnące oczekiwania naszych Klientów. Oferujemy kompleksowość usługi, od stworzenia nazwy produktu, zaprojektowania opakowania, po jego produkcję. Profesjonalizm i wysoka jakość wykonania, wynikają z ponad 29-letniego doświadczenia i są gwarancją sukcesu. Codziennie wykorzystujemy naszą wiedzę i najnowsze technologie, które łączymy z zaangażowaniem i innowacyjnością, tworząc produkt. Zespół specjalistów czuwa nad projektem na każdym etapie jego realizowania - dodaje Klimczak.
Greek Trade obsługuje sieci zarówno w kwestii produkcji, konfekcji, jak i importu produktów w markach własnych. Dyskonty odpowiadają obecnie za około jedną trzecią sprzedaży FMCG w Polsce, ale w przypadku marek własnych ich udział przekracza aż 80 proc. Warto podkreślić, że aż 44 proc. Polaków deklaruje zakup produktów pod markami własnymi. Siedem lat temu twierdziła tak tylko jedna trzecia z nich.
Atutem Greek Trade, oprócz ugruntowanej pozycji na rynku, jest nowoczesny park maszynowy znajdujący się w centralnej Polsce oraz certyfikaty poświadczające rzetelność, wartość i sposób działania firmy. To one są gwarantem jakości produktów. Paczkujemy bakalie, ziarna, pestki, produkujemy przetwory warzywne, owocowe, zgodnie z recepturami własnymi, jak również naszych klientów.
Greek Trade Sp. z.o.o powstała w 1992 roku. Posiada własny Zakład Produkcyjny oraz Centrum Logistyczne. Produkuje pod markami własnymi: Helcom, Helcom Naturalnie, Helios, Helcom Premium, Biooaza, Orient Taste, Athina, Barri, Querico, 4tea, , Helios, Bite the World. Zaopatruje sieci handlowe, hurtownie, cukiernie, piekarnie, lodziarnie, zakłady cukiernicze, zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty: BRC, AEO, FDA. Importuje produkty z całego świata, sygnowane jej markami i markami własnymi klientów firmy.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.