Komunikaty PR

Marki własne w rękach Greek Trade

2021-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne. 

Greek Trade, oprócz własnych linii produktowych, oferuje również produkcję marek własnych, zleconą przez największe sieci handlowe. W ich ramach znajduje się kilkaset produktów w różnych kategoriach, kupowanych przez miliony Polaków.

Tworzenie marek własnych – stanowi dla Firmy bardzo ważne zadanie, nie mniej ważne niż przygotowanie własnych, firmowych produktów – mówi Katarzyna Klimczak, Dyrektor Handlowy  Greek Trade 

Od lat specjalizujemy  się w produkcji marek własnych. Wśród naszych stałych klientów znajdują się największe sieci handlowe w Polsce i za granicą. Śledzimy trendy rynkowe, aby spełniać rosnące oczekiwania naszych Klientów. Oferujemy kompleksowość usługi, od stworzenia nazwy produktu, zaprojektowania opakowania, po jego produkcję.  Profesjonalizm i wysoka jakość wykonania, wynikają z ponad 29-letniego doświadczenia i są gwarancją sukcesu. Codziennie wykorzystujemy naszą wiedzę i najnowsze technologie, które łączymy z zaangażowaniem i innowacyjnością, tworząc produkt.   Zespół  specjalistów czuwa nad projektem na każdym etapie jego realizowania - dodaje Klimczak.

Greek Trade obsługuje sieci zarówno w kwestii produkcji, konfekcji, jak i importu produktów w markach własnych. Dyskonty odpowiadają obecnie za około jedną trzecią sprzedaży FMCG w Polsce, ale w przypadku marek własnych ich udział przekracza aż 80 proc. Warto podkreślić, że aż 44 proc. Polaków deklaruje zakup produktów pod markami własnymi. Siedem lat temu twierdziła tak tylko jedna trzecia z nich.

Atutem Greek Trade, oprócz ugruntowanej pozycji na rynku, jest nowoczesny park maszynowy znajdujący się w centralnej Polsce oraz certyfikaty poświadczające rzetelność, wartość i sposób działania firmy. To one są gwarantem jakości produktów.  Paczkujemy bakalie, ziarna, pestki, produkujemy przetwory warzywne, owocowe, zgodnie z recepturami własnymi, jak również naszych klientów. 

Greek Trade Sp. z.o.o powstała w 1992 roku. Posiada własny Zakład Produkcyjny oraz Centrum Logistyczne. Produkuje pod markami własnymi: Helcom, Helcom Naturalnie, Helios, Helcom Premium, Biooaza, Orient Taste, Athina, Barri, Querico, 4tea, , Helios, Bite the World. Zaopatruje sieci handlowe, hurtownie, cukiernie, piekarnie, lodziarnie, zakłady cukiernicze, zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego  w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty: BRC, AEO, FDA. Importuje produkty z całego świata, sygnowane jej markami i markami własnymi klientów firmy. 

 

---

Kontakt:

 

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.