Komunikaty PR

Mars Pet Nutrition Europe osiąga kolejny cel w kierunku zrównoważonego rozwoju

2022-06-09  |  09:45
Biuro prasowe
Do pobrania zdjęcie ( 0.13 MB )

Mars Pet Nutrition, dywizja Mars Petcare, ogłasza osiągnięcie założonego celu pozyskiwania ze zrównoważonych źródeł 100% ryb wykorzystywanych do europejskiej produkcji jedzenia dla zwierząt, zgodnie z wytycznymi zakupowymi przyjętymi przez firmę Mars. Europejskie marki, wykorzystujące ryby jako składniki do produkcji, to: SHEBA®, WHISKAS®, PEDIGREE®, CESAR®, PERFECT FIT®, DREAMIES®, CRAVE™, JAMES WELLBELOVED™, CHAPPIE® i KITEKAT®.

Deri Watkins, Regional President, Mars Pet Nutrition Europe: – W Mars Petcare wszystko, co robimy skupia się na naszej Misji: Lepszy Świat dla Zwierząt - a lepszy świat to świat bardziej zrównoważony, zarówno dla zwierząt domowych, jak i dla ludzi oraz dla planety. Ryby są składnikami produktów z portfolio Mars Pet Nutrition, ponieważ dzięki nim zwierzęta mogą cieszyć się zbilansowaną i zdrową karmą wysokiej jakości. Choć udział naszego biznesu w globalnym rynku ryb i owoców morza jest niewielki, to wciąż chcemy wspierać zdrową przyszłość dla ekosystemów oceanicznych oraz dla sektora ryb i owoców morza, pomagając wszystkim rozwijać się i prosperować w odpowiedzialny sposób.

Helen Warren-Piper, Chief Growth Officer, Mars Pet Nutrition Europe: – Marki Mars Petcare cieszą się wyjątkową pozycją na rynku, dzięki której mogą budować wartość dla opiekunów zwierząt domowych, które obsługujemy, dla zwierząt, które kochamy, oraz dla planety, która należy do nas wszystkich. Teraz, gdy zgodnie z naszymi wytycznymi pozyskujemy w sposób zrównoważony 100% ryb do naszych produktów w Europie, opiekunowie zwierząt mogą mieć jeszcze większą pewność, że wybory, jakich dokonują z myślą o swoich pupilach, są podejmowane w sposób zrównoważony. W ramach naszego zaangażowania w ochronę oceanów oraz przyszłości ryb, marka SHEBA® pracuje również nad największym na świecie programem odbudowy raf koralowych i planuje do 2029 roku odtworzyć rafy koralowe o powierzchni ponad 185 000 metrów kwadratowych – co odpowiada powierzchni ok. 148 basenów olimpijskich – w kluczowych miejscach na całym świecie.

Mars Petcare oczekuje, że dostawcy ryb będą przestrzegać Kodeksu Postępowania Dostawców Mars, który wyraża społeczne, środowiskowe i etyczne oczekiwania Mars wobec dostawców, zawiera globalnie dopasowane standardy, a jego podstawy odnoszą się do prawa międzynarodowego. Firma definiuje termin ryby pozyskiwane ze zrównoważonych źródeł,  jako dostawy certyfikowane lub zatwierdzane przez wiarygodne strony trzecie, oraz dąży do pozyskiwania ryb z łowisk zarządzanych w sposób zachowujący różnorodność ekosystemu rybnego. Program zrównoważonego pozyskiwania ryb firmy Mars, realizowany przy technicznym wsparciu World Wildlife Fund (WWF), zapewnia także, że nie będą pozyskiwane żadne gatunki ryb zagrożonych wyginięciem wymienione w Czerwonej Księdze Gatunków Zagrożonych Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody (IUCN). Firma angażuje organizacje certyfikujące oraz ekspertów branżowych z całego świata do weryfikacji, wprowadzania innowacji oraz rozwijania jej podejścia do bardziej zrównoważonego pozyskiwania ryb.

Zrównoważone pozyskiwanie ryb jest elementem misji Mars Incorporated, która zakłada pomoc w budowaniu zdrowej planety, na której wszyscy będą mogli dobrze prosperować. Na tym przekonaniu opiera się przyjęty Plan Zrównoważonego Rozwoju w Jednym Pokoleniu o wartości 1 mld USD.

Więcej informacji o podejściu firmy Mars do zrównoważonego rybołówstwa można uzyskać pod adresem https://www.mars.com/about/policies-and-practices/sustainable-fish-sourcing

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.