MAX Premium Burgers wprowadza do swojej oferty nowe burgery z kurczakiem
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Burgery z kurczakiem od lat podbijają amerykański rynek. MAX Burgers, znany z szukania nowych smaków i możliwości, wprowadza do swojej oferty aż 3 nowe pozycje z chrupiącym filetem z kurczaka. Grand Chicken to największa premiera MAXa od początku istnienia marki w Polsce. Nowości w menu pojawiają się w wyjątkowym momencie dla rodziny MAXa – we wrześniu, sieć świętuje swoje 5. urodziny w naszym kraju.
Nowe burgery w ofercie MAXa to absolutna rewolucja w menu sieci. Aż 3 nowe pozycje to 3 różne smaki, które z pewnością trafią w gust każdego gościa MAX Premium Burgers. Burgerem podstawowym w nowej linii, jest Grand Chicken Sandwich, klasyk, z czerwoną cebulą, ogórkami kiszonymi i majonezem. Grand BBQ Chicken podawany jest z sosem BBQ, ogórkami kiszonymi, czerwoną cebulą i sałatką colesław. Ostatnim, ale nie mniej ważnym, przysmakiem dla tych, którzy kochają wszystko co pikantne, jest Grand Buffalo Chicken – podawany z sosem Buffalo Hot, czerwoną cebulą, ogórkami kiszonymi, sałatą lodową i majonezem. Wszystkie nowe burgery zamknięte są w złocistej bułce. Ponad to Grand Buffalo Chicken oraz Grand BBQ Chicken można zamówić w wersji wegetariańskiej, z kotletem Crispy No Chicken.
Smak i wykonanie
Nowe pozycje z kurczakiem w menu MAXa to efekt wielu miesięcy pracy w poszukiwaniu najlepszego smaku. Inspiracją dla właścicieli sieci był rosnący trend na burgery z kurczakiem w Stanach Zjednoczonych. MAX poszedł o krok dalej i stworzył kanapki z idealnie przyrządzonym, całym filetem z kurczaka. Jak przyznał Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers:
– Tworząc menu opracowaliśmy wyjątkowe receptury, a wybór jednego smaku był na prawdę trudny. Dlatego, zdecydowaliśmy się wykonać odważny ruch i wprowadzić aż 3 różne burgery do naszej oferty. Uważam, że są to najlepsze z wprowadzonych przez nas w MAXie pozycji. Mam nadzieję, że każdy, kto nas odwiedzi zgodzi się z nami.
Świętuj 5. urodziny MAXa z nowym menu
Najstarsza szwedzka sieć restauracji z burgerami świętuje swoje 5. urodziny w Polsce. W sierpniu 2022 roku, sieć otworzyła 18. restaurację w naszym kraju. Otwarcie nowego lokalu w Jastrzębiu-Zdroju przyciągnęło setki gości, którzy zgodnie stwierdzili, że dania, których spróbowali zaskoczyły ich swoim wyjątkowym smakiem. Do końca 2022 roku, MAX planuje otwarcia jeszcze 3 lokali w Polsce. Nowe restauracje to najlepszy prezent urodzinowy dla marki i dla jej klientów.
– Ostatnie 5 lat to dla MAXa wyjątkowy czas. Przez te lata zdążyliśmy otworzyć 18 restauracji w całej Polsce i pozyskać wielu partnerów, poprzez wspieranie lokalnych społeczności i ich inicjatyw. Zyskaliśmy zaufanie naszych gości, którzy chętnie odwiedzają i wracają do naszych restauracji. Uwielbiam patrzeć na to, jak zadowoleni goście wychodzą z naszych restauracji. Nie ma lepszego prezentu na nasze 5. urodziny niż uśmiechnięty i usatysfakcjonowany posiłkiem gość. Mam nadzieję, że nowe pozycje w menu przyciągną do nas nowych gości, którzy czekali na te smaki tak samo jak my – mówi Richard Bergfors, Group CEO MAX Burgers.
Nowe Grand Chicken Sandwich, Grand BBQ Chicken, Grand Buffalo Chicken i wegetariański Crispy No Chicken są dostępne w Polsce od 18 sierpnia. Razem z nowymi burgerami menu poszerzyło się także o zupełnie nowe, Buffalo Hot Wings – ostre skrzydełka z kurczaka. MAX zaktualizował również swoją Politykę Ochrony Zwierząt i tym samym przystał na wszystkie wymogi stawiane przez ECK (Europejskie Centrum Konsumenta).
***
MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od sierpnia 2022 r. w Polsce działa 18 restauracji.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.