Komunikaty PR

Michał Mikołajczak i Tomek Jakubiak zdradzają przepis na gwiazdorskie croissanty

2021-10-27  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Śniadanie jako najważniejszy posiłek dnia nierzadko bywa elementem filmowych czy serialowych produkcji. Doskonale wie o tym Michał Mikołajczak – aktor teatralny i filmowy, który w najnowszym odcinku Naturalnych Poranków był gościem kuchni Tomka Jakubiaka. Zainspirowani kultowym filmem „Śniadanie u Tiffany’ego” przygotowali gwiazdorskie croissanty w wersji wytrawnej – z jajkiem w koszulce i Krakowską Suchą z linii Tarczyński Naturalnie, które będą idealną propozycją na jesienny poranek.

 

Gwiazdorskie śniadanie 


Michał Mikołajczak to ceniony aktor teatralny i filmowy znany m.in. z gry na deskach Teatru Współczesnego, serialu „Prawo Agaty”, „Na Wspólnej” czy roli w filmie „Miasto 44”. Michałowi, który – jak się okazało – jest prawdziwym miłośnikiem gotowania. Tomek Jakubiak zaproponował mu iście gwiazdorskie śniadanie idealne na jesienny poranek – wytrawnego croissanta w połączeniu z jajkiem w koszulce i Krakowską Sucha bez konserwantów z linii Tarczyński Naturalnie. Dopełnieniem tej niebanalnej śniadaniowej propozycji jest odrobina zapiekanego parmezanu i delikatnego sosu holenderskiego, a także pasta z awokado z jedną z ulubionych przypraw Jakubiaka – kminem rzymskim, który wprowadza do tego wykwintnego dania powiew orientu. W programie nie mogło też zabraknąć rozmowy, w której Michał zdradził m.in. swoje pierwsze aktorskie role. 

 

Tarczyński Naturalnie


Seria Naturalne Poranki z udziałem Tomka Jakubiaka jest elementem szerszej, wielokanałowej kampanii promocyjnej produktów z linii Tarczyński Naturalnie, którymi marka inspiruje konsumentów do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Oprócz odcinków z popularnym kucharzem na platformie YouTube można zobaczyć również Naturalne Poranki Blisko Natury, których prowadzącą jest szefowa kuchni Adriana Marczewska. Zarówno odcinek programu z udziałem Michała Mikołajczyka, jak i cała seria filmów „Naturalne Poranki” i Naturalne Poranki Blisko Natury” dostępne są na kanale marki Tarczyński na YouTube, a także na stronie naturalneporanki.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.