Mięso dla aktywnych fleksitarian? Postaw na jakość i czystą etykietę!
Uwielbiasz jogging, ćwiczenia lub jazdę na rolkach? Doskonale wiesz, że w zdrowym ciele zdrowy duch? Jeśli tak, to bardzo dobrze zdajesz sobie sprawę, że przy wysiłku fizycznym należy się odpowiednio odżywiać, nie tylko by uzyskiwać coraz lepsze wyniki, ale przede wszystkim by dobrze się czuć. Dieta dla aktywnych powinna zawierać wartościowe źródło białka i witamin. Teraz także fleksitarianie dbający o planetę mają z czego wybierać! Wystarczy sięgnąć po produkty Goodvalley.
Wszyscy miłośnicy zdrowego trybu życia wiedzą jak ważne jest prawidłowe żywienie. Zbilansowana dieta, bogata w składniki odżywcze i witaminy poprawia odporność, nastrój oraz pozwala lepiej się czuć. Składniki zawarte chociażby w warzywach, owocach czy mięsie pozytywne rezonują na sylwetkę, szczególnie przy wykonywaniu regularnego wysiłku fizycznego. Obecnie sięgamy coraz rzadziej po zwierzęce produkty, wybierając chociażby dietę fleksitariańską w trosce o dobro planety.
Co zrobić w sytuacji, gdy chcemy zjeść mięso, ale jednocześnie dbamy o planetę? Nic prostszego! Wystarczy postawić na produkty, które cechuje nie tylko wysoka jakość i bogate wartości odżywcze, ale także zrównoważona produkcja, z poszanowaniem dla środowiska. Marka Goodvalley udowadnia, że dwie pozornie sprzeczne wartości można połączyć oferując konsumentom mięso z czystą etykietą oraz transparentnym procesem produkcji – od pola do stołu.
Troska o dobro planety przyświeca nam od lat. To właśnie dzięki idei produkcji wysokiej jakości żywności przy minimalnej ingerencji w środowisko naturalne, możemy mówić o produktach Goodvalley jako spełniających kryteria zrównoważonego rolnictwa. Jesteśmy dumni, że konsumenci mając wzgląd na ekologię, wybierają nasze produkty, także w przypadku diety osób aktywnych
– mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley.
Marka oferuje swoim konsumentom bogaty wybór wysokiej jakości świeżego mięsa wieprzowego, m.in. mięsa mielonego ze schabu, szynki czy łopatki. W ofercie można znaleźć także karkówkę, polędwiczki, mięso siekane z szynki czy stek ze schabu. Produkty te będą doskonałe do przyrządzania dań bogatych w białko i składniki odżywcze, tak potrzebne po wysiłku fizycznym.
Wszystkie oferowane produkty marki opierają się o ideę zrównoważonego sposobu produkcji. To nowatorskie, ekologiczne i świadome podejście pokazuje, że można wytwarzać żywność w zgodzie z naturą, z chowu bez antybiotyków. Obecnie, produkty są dostępne dla polskich konsumentów w sklepach sieci Biedronka, Aldi, Kaufland, Carrefour, E.Leclerc, Tesco, Netto, Auchan, Żabka, a także frisco.pl i dodomku.pl.
Goodvalley to wyjątkowy na polskim, a nawet i światowym rynku producent mięsa. Firma kompleksowo dba o cały proces jego wytwarzania od pola do stołu – prowadzi własne uprawy, stanowiące bazę do pasz dla zwierząt, wykorzystuje odpady z upraw dla użyźniania pól, a także ogranicza ilość transportów, materiałów i zasobów, aby zmniejszyć zanieczyszczenie.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.