Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów
W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie nawet najskrytszych życzeń.
Historia marki Milka
Milka od lat kojarzy się z delikatnością: w smaku, konsystencji i niezmiennymi od 120. lat wartościami, które wraz z pierwszą tabliczką narodziły się pośród alpejskich wzgórz. Jej twórcą był słynny szwajcarski cukiernik Philippe Suchard. To właśnie firma Sucharda
w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku wyprodukowała pierwszą tabliczkę czekolady
o wyjątkowo delikatnym smaku. Cukiernik jako pierwszy do produkcji tabliczki wykorzystał wyłącznie mleko alpejskie, co symbolizuje m.in. obecna na opakowaniach krowa Lila należąca do popularnej w tym rejonie rasy siementalskiej. Co ważne, obecnie 100% tego składnika nadal pozyskuje się z małych, rodzinnych farm, liczących średnio 60 krów na gospodarstwo i znajdujących się w promieniu 100 km od fabryki Milka. To właśnie między innymi dzięki alpejskiemu mleku od lokalnych dostawców, Milka stała się jedną
z najbardziej ukochanych marek czekolady na świecie, zapewniając ludziom niezliczone chwile czułości.
120. lat delikatności
Obecnie słodycze Milka dostępne są w ponad 50 krajach, a na całym świecie sprzedaje się 150 000 produktów co godzinę! Obchodząc w tym roku 120. urodziny, Milka dzieli się z konsumentami swoim wielkim, urodzinowym pragnieniem, aby szerzyć w świecie więcej delikatności. Marka, która głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. – Milka od samego początku ma w swoim sercu delikatność. Na każdym kroku zachęcaliśmy i nadal zachęcamy konsumentów do czułości, zaufania i wzajemnej życzliwości. Nieustannie chcemy inspirować Polaków do godnych naśladowania małych gestów delikatności i od lat pragniemy zbliżać ich do siebie, bez względu na to kim są
i gdzie się znajdują. Dzięki naszym aktywacjom prowadzonym w ramach platformy komunikacyjnej „Delikatność smakuje lepiej” ujawniamy, że wspomniana czułość kryje się w każdym z nas, a działania z okazji urodzin, mają na celu jeszcze bardziej zachęcić konsumentów do okazywania sobie najdelikatniejszych uczuć na co dzień – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Milka Tablets.
Urodzinowa loteria i wsparcie kampanii
Podstawą urodzinowej kampanii Milka jest wyjątkowa loteria, w ramach której codziennie można wygrać prezent w postaci 10 tysięcy złotych na zrealizowanie najskrytszych życzeń. Co należy zrobić, aby wziąć udział w akcji? Wystarczy kupić dowolny produkt Milka objęty promocją (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów oraz Mlecznej kanapki) oraz zachować i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriamilka.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od 01.06.2021 r. do 30.06.2021 r. Warunki
i regulamin loterii dostępne są na stronie www.loteriamilka.pl.
Kampania urodzinowa Milka wspierana jest również dodatkowymi działaniami, w tym digitalowymi i PR. Dodatkowo, marka zdecydowała się również na zwiększenie widoczności w sklepach, poprzez stworzenie dodatkowych materiałów POS.
Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a obsługę loterii powierzono IQ Marketing. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.
VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
Wiosenne nowości WSP „Społem”
Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.