Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów
W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie nawet najskrytszych życzeń.
Historia marki Milka
Milka od lat kojarzy się z delikatnością: w smaku, konsystencji i niezmiennymi od 120. lat wartościami, które wraz z pierwszą tabliczką narodziły się pośród alpejskich wzgórz. Jej twórcą był słynny szwajcarski cukiernik Philippe Suchard. To właśnie firma Sucharda
w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku wyprodukowała pierwszą tabliczkę czekolady
o wyjątkowo delikatnym smaku. Cukiernik jako pierwszy do produkcji tabliczki wykorzystał wyłącznie mleko alpejskie, co symbolizuje m.in. obecna na opakowaniach krowa Lila należąca do popularnej w tym rejonie rasy siementalskiej. Co ważne, obecnie 100% tego składnika nadal pozyskuje się z małych, rodzinnych farm, liczących średnio 60 krów na gospodarstwo i znajdujących się w promieniu 100 km od fabryki Milka. To właśnie między innymi dzięki alpejskiemu mleku od lokalnych dostawców, Milka stała się jedną
z najbardziej ukochanych marek czekolady na świecie, zapewniając ludziom niezliczone chwile czułości.
120. lat delikatności
Obecnie słodycze Milka dostępne są w ponad 50 krajach, a na całym świecie sprzedaje się 150 000 produktów co godzinę! Obchodząc w tym roku 120. urodziny, Milka dzieli się z konsumentami swoim wielkim, urodzinowym pragnieniem, aby szerzyć w świecie więcej delikatności. Marka, która głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. – Milka od samego początku ma w swoim sercu delikatność. Na każdym kroku zachęcaliśmy i nadal zachęcamy konsumentów do czułości, zaufania i wzajemnej życzliwości. Nieustannie chcemy inspirować Polaków do godnych naśladowania małych gestów delikatności i od lat pragniemy zbliżać ich do siebie, bez względu na to kim są
i gdzie się znajdują. Dzięki naszym aktywacjom prowadzonym w ramach platformy komunikacyjnej „Delikatność smakuje lepiej” ujawniamy, że wspomniana czułość kryje się w każdym z nas, a działania z okazji urodzin, mają na celu jeszcze bardziej zachęcić konsumentów do okazywania sobie najdelikatniejszych uczuć na co dzień – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Milka Tablets.
Urodzinowa loteria i wsparcie kampanii
Podstawą urodzinowej kampanii Milka jest wyjątkowa loteria, w ramach której codziennie można wygrać prezent w postaci 10 tysięcy złotych na zrealizowanie najskrytszych życzeń. Co należy zrobić, aby wziąć udział w akcji? Wystarczy kupić dowolny produkt Milka objęty promocją (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów oraz Mlecznej kanapki) oraz zachować i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriamilka.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od 01.06.2021 r. do 30.06.2021 r. Warunki
i regulamin loterii dostępne są na stronie www.loteriamilka.pl.
Kampania urodzinowa Milka wspierana jest również dodatkowymi działaniami, w tym digitalowymi i PR. Dodatkowo, marka zdecydowała się również na zwiększenie widoczności w sklepach, poprzez stworzenie dodatkowych materiałów POS.
Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a obsługę loterii powierzono IQ Marketing. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.