Komunikaty PR

Mistrzowski sernik! Ruszył konkurs dla restauracji w Warszawie

2022-08-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Konkurs na najsmaczniejszy sernik 

Sernik jest jednym z ulubionych ciast Polaków. Gości on na naszych stołach zarówno podczas ważnych uroczystości, jak i bez okazji. W tym deserze na bazie twarogu najlepsze jest to, że można go przygotować na wiele sposobów: z kruchym spodem, po amerykańsku, po wiedeńsku, z mango czy czekoladą. Jednym słowem: ile serników, tyle przepisów.

Ciekawy pomysł na sernik to klucz do zwycięstwa w finale konkursu organizowanego przez Polską Izbę Mleka. Celem konkursu Mistrzowski sernik! jest wyłonienie najsmaczniejszego sernika w mieście. Każda warszawska restauracja może zgłosić swój przepis na specjalnie przygotowanej do tego stronie. Następnie internauci wybiorą najciekawsze propozycje, które będą walczyć o tytuł najlepszego sernika. Autorzy najpopularniejszych przepisów spotkają się, by przygotować swoje desery podczas finału. Konkurs odbywa w ramach kampanii „Ja Cię SERniczę!” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka i organizowanej przez Polską Izbę Mleka.

Byliśmy na poprzednich edycjach

Dwie poprzednie edycje konkursu odbyły się we Wrocławiu i Gdańsku. We Wrocławiu zwyciężył Sernik gotowany z musem malinowo-borówkowym, a najlepszy w trójmieście okazał się UFO Faza Sernik. Główną nagrodą był kurs cukierniczy, natomiast za drugie i trzecie miejsce można było wygrać kolejno blender kielichowy i zestaw talerzy. Nagrodą publiczności również okazał się kurs cukierniczy. Jak widać, jest o co walczyć. 

Jak wziąć udział w warszawskiej edycji i jak głosować?

Warszawskie restauracje mogą zgłaszać swoje serniki na stronie www.alesernik.pl do 19 sierpnia. Na tej samej stronie od 20 do 25 sierpnia odbywać się będzie głosowanie internautów. Najpopularniejsze propozycje będą konkurować ze sobą podczas finału 30 sierpnia. 

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.