Komunikaty PR

Mistrzowski sernik! Ruszył konkurs dla restauracji w Warszawie

2022-08-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Konkurs na najsmaczniejszy sernik 

Sernik jest jednym z ulubionych ciast Polaków. Gości on na naszych stołach zarówno podczas ważnych uroczystości, jak i bez okazji. W tym deserze na bazie twarogu najlepsze jest to, że można go przygotować na wiele sposobów: z kruchym spodem, po amerykańsku, po wiedeńsku, z mango czy czekoladą. Jednym słowem: ile serników, tyle przepisów.

Ciekawy pomysł na sernik to klucz do zwycięstwa w finale konkursu organizowanego przez Polską Izbę Mleka. Celem konkursu Mistrzowski sernik! jest wyłonienie najsmaczniejszego sernika w mieście. Każda warszawska restauracja może zgłosić swój przepis na specjalnie przygotowanej do tego stronie. Następnie internauci wybiorą najciekawsze propozycje, które będą walczyć o tytuł najlepszego sernika. Autorzy najpopularniejszych przepisów spotkają się, by przygotować swoje desery podczas finału. Konkurs odbywa w ramach kampanii „Ja Cię SERniczę!” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka i organizowanej przez Polską Izbę Mleka.

Byliśmy na poprzednich edycjach

Dwie poprzednie edycje konkursu odbyły się we Wrocławiu i Gdańsku. We Wrocławiu zwyciężył Sernik gotowany z musem malinowo-borówkowym, a najlepszy w trójmieście okazał się UFO Faza Sernik. Główną nagrodą był kurs cukierniczy, natomiast za drugie i trzecie miejsce można było wygrać kolejno blender kielichowy i zestaw talerzy. Nagrodą publiczności również okazał się kurs cukierniczy. Jak widać, jest o co walczyć. 

Jak wziąć udział w warszawskiej edycji i jak głosować?

Warszawskie restauracje mogą zgłaszać swoje serniki na stronie www.alesernik.pl do 19 sierpnia. Na tej samej stronie od 20 do 25 sierpnia odbywać się będzie głosowanie internautów. Najpopularniejsze propozycje będą konkurować ze sobą podczas finału 30 sierpnia. 

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.