Komunikaty PR

Mistrzowski sernik! Ruszył konkurs dla restauracji w Warszawie

2022-08-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Konkurs na najsmaczniejszy sernik 

Sernik jest jednym z ulubionych ciast Polaków. Gości on na naszych stołach zarówno podczas ważnych uroczystości, jak i bez okazji. W tym deserze na bazie twarogu najlepsze jest to, że można go przygotować na wiele sposobów: z kruchym spodem, po amerykańsku, po wiedeńsku, z mango czy czekoladą. Jednym słowem: ile serników, tyle przepisów.

Ciekawy pomysł na sernik to klucz do zwycięstwa w finale konkursu organizowanego przez Polską Izbę Mleka. Celem konkursu Mistrzowski sernik! jest wyłonienie najsmaczniejszego sernika w mieście. Każda warszawska restauracja może zgłosić swój przepis na specjalnie przygotowanej do tego stronie. Następnie internauci wybiorą najciekawsze propozycje, które będą walczyć o tytuł najlepszego sernika. Autorzy najpopularniejszych przepisów spotkają się, by przygotować swoje desery podczas finału. Konkurs odbywa w ramach kampanii „Ja Cię SERniczę!” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka i organizowanej przez Polską Izbę Mleka.

Byliśmy na poprzednich edycjach

Dwie poprzednie edycje konkursu odbyły się we Wrocławiu i Gdańsku. We Wrocławiu zwyciężył Sernik gotowany z musem malinowo-borówkowym, a najlepszy w trójmieście okazał się UFO Faza Sernik. Główną nagrodą był kurs cukierniczy, natomiast za drugie i trzecie miejsce można było wygrać kolejno blender kielichowy i zestaw talerzy. Nagrodą publiczności również okazał się kurs cukierniczy. Jak widać, jest o co walczyć. 

Jak wziąć udział w warszawskiej edycji i jak głosować?

Warszawskie restauracje mogą zgłaszać swoje serniki na stronie www.alesernik.pl do 19 sierpnia. Na tej samej stronie od 20 do 25 sierpnia odbywać się będzie głosowanie internautów. Najpopularniejsze propozycje będą konkurować ze sobą podczas finału 30 sierpnia. 

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.