MLEKOVITA dba o najwyższą jakość wytwarzając produkty o prostym składzie
Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, w swojej działalności stawia na najwyższą jakość produktów. Powstają one z najlepszego surowca, dostarczanego przez 15 tysięcy rolników. MLEKOVITA dba również o to, aby produkty były jak najbardziej naturalne, czyli miały prosty skład.
Produkty mleczne pełnią bardzo ważną rolę w diecie człowieka, stały się niezbędne do utrzymania dobrego stanu zdrowia, ale także urody i dobrej kondycji. Z natury charakteryzują się prostym, krótkim składem – często są to tzw. produkty jednoskładnikowe, jak mleko czy masło, produkowane wyłącznie z jednego składnika, bez żadnych dodatków. Z najwyższej jakości mleka powstaje też cały wachlarz innych różnorodnych produktów, np. sery i serki, śmietany i śmietanki, mleczka smakowe czy produkty fermentowane – jogurty, kefiry, maślanki.
– Producenci muszą nadążać za aktualnymi trendami. Konsumenci są bowiem coraz bardziej świadomi i oczekują nie tylko nowych wyrobów czy smaków, ale również tego, aby produkty spożywcze miały prosty, krótki skład, czyli tzw. „czystą etykietę”. MLEKOVITA stawia na naturalność produktów i proponuje konsumentom wyroby o takim krótkim składzie. Oprócz naszych sztandarowych produktów, jak masło, twarogi czy mleko, prosty skład mają także nasze tegoroczne nowości, czyli np. jogurty Dar Pure czy serki homogenizowane Polskie – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Wśród produktów MLEKOVITY o takim prostym składzie warto wrócić uwagę na kilkanaście produktów oznaczonych unijnym logo Rolnictwa Ekologicznego, potwierdzającym, że pochodzą one z surowca z gospodarstwa ekologicznego. Musi ono spełniać określone wymogi – m.in. nie używa środków chemicznych, sztucznych nawozów i pasz. W linii BIO ekologiczne MLEKOVITA oferuje m.in. mleko, masło, jogurt naturalny, kefir oraz sery. Krótkim składem charakteryzują się również inne produkty firmy, np. naturalne kefiry, jogurty, maślanki, masło, twarogi, mleko, a także serki Polskie, jogurty Dar Pure, czy serwatka Dar Pro.
Serki homogenizowane Polskie, o wyjątkowo puszystej, delikatnej konsystencji, produkowane są z naturalnych surowców, bez sztucznych barwników i konserwantów. Są znakomitym deserem zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Występują w czterech wariantach smakowych: truskawkowy, jabłecznikowy, waniliowy oraz czekoladowy. Doskonałe na śniadanie, kolację oraz szybką przekąskę, znakomicie sprawdzą się również jako składnik deserów na zimno.
Tylko 3 składniki zawierają jogurty pitne Dar Pure – są to: jogurt, owoce (aż 39%) i owies. Nie zawierają laktozy i produkowane są bez dodatku cukru. Oferowane są w wygodnych butelkach w optymalnej porcji 250 g, w atrakcyjnej szacie graficznej, komunikującej naturalność i funkcjonalność produktów. Sprawdzą się jako zdrowe śniadanie, kolacja czy szybka przekąska. Dostępne są w trzech wariantach smakowych: mango - banan, brzoskwinia – banan, truskawka – banan.
Natomiast serwatka DarPRO zawiera szczegółowo przebadane w Polsce bakterie należące do szczepu Lactobacillus plantarum PL4, których aktywność korzystnie modyfikuje skład mikroflory jelita, zmienionej w wyniku działania czynników zaburzających jej skład. Zawartość witamin D, B6, B12 pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Witaminy B2 (ryboflawina), B6, B12 wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, a witamina D pomaga w utrzymaniu zdrowych kości i zębów oraz prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Produkt dostępny jest w dwóch smakach: truskawkowym i cytrynowym. Mogą go spożywać zarówno osoby dorosłe, jak i dzieci powyżej 3. roku życia.
Prostym składem charakteryzują się również nowe Wypasione lody. Głównym składnikiem lodów produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka z mleka krowiego – dzięki zawartości wyłącznie naturalnego tłuszczu mlecznego wyróżniają się one idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem. Nie zawierają tłuszczy utwardzanych oraz substancji konserwujących. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami Wypasionymi w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych w linii Kuchmistrza.
W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.