Komunikaty PR

MLEKOVITA dba o najwyższą jakość wytwarzając produkty o prostym składzie

2021-08-18  |  15:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, w swojej działalności stawia na najwyższą jakość produktów. Powstają one z najlepszego surowca, dostarczanego przez 15 tysięcy rolników. MLEKOVITA dba również o to, aby produkty były jak najbardziej naturalne, czyli miały prosty skład.

Produkty mleczne pełnią bardzo ważną rolę w diecie człowieka, stały się niezbędne do utrzymania dobrego stanu zdrowia, ale także urody i dobrej kondycji. Z natury charakteryzują się prostym, krótkim składem – często są to tzw. produkty jednoskładnikowe, jak mleko czy masło, produkowane wyłącznie z jednego składnika, bez żadnych dodatków. Z najwyższej jakości mleka powstaje też cały wachlarz innych różnorodnych produktów, np. sery i serki, śmietany i śmietanki, mleczka smakowe czy produkty fermentowane – jogurty, kefiry, maślanki.

– Producenci muszą nadążać za aktualnymi trendami. Konsumenci są bowiem coraz bardziej świadomi i oczekują nie tylko nowych wyrobów czy smaków, ale również tego, aby produkty spożywcze miały prosty, krótki skład, czyli tzw. „czystą etykietę”. MLEKOVITA stawia na naturalność produktów i proponuje konsumentom wyroby o takim krótkim składzie. Oprócz naszych sztandarowych produktów, jak masło, twarogi czy mleko, prosty skład mają także nasze tegoroczne nowości, czyli np. jogurty Dar Pure czy serki homogenizowane Polskie – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Wśród produktów MLEKOVITY o takim prostym składzie warto wrócić uwagę na kilkanaście produktów oznaczonych unijnym logo Rolnictwa Ekologicznego, potwierdzającym, że pochodzą one z surowca z gospodarstwa ekologicznego. Musi ono spełniać określone wymogi – m.in. nie używa środków chemicznych, sztucznych nawozów i pasz. W linii BIO ekologiczne MLEKOVITA oferuje m.in. mleko, masło, jogurt naturalny, kefir oraz sery. Krótkim składem charakteryzują się również inne produkty firmy, np. naturalne kefiry, jogurty, maślanki, masło, twarogi, mleko, a także serki Polskie, jogurty Dar Pure, czy serwatka Dar Pro.

Serki homogenizowane Polskie, o wyjątkowo puszystej, delikatnej konsystencji, produkowane są z naturalnych surowców, bez sztucznych barwników i konserwantów. Są znakomitym deserem zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Występują w czterech wariantach smakowych: truskawkowy, jabłecznikowy, waniliowy oraz czekoladowy. Doskonałe na śniadanie, kolację oraz szybką przekąskę, znakomicie sprawdzą się również jako składnik deserów na zimno.

Tylko 3 składniki zawierają jogurty pitne Dar Pure – są to: jogurt, owoce (aż 39%) i owies. Nie zawierają laktozy i produkowane są bez dodatku cukru. Oferowane są w wygodnych  butelkach w optymalnej porcji 250 g, w atrakcyjnej szacie graficznej, komunikującej naturalność i funkcjonalność produktów. Sprawdzą się jako zdrowe śniadanie, kolacja czy szybka przekąska. Dostępne  są w trzech wariantach smakowych: mango - banan, brzoskwinia – banan, truskawka – banan.

Natomiast serwatka DarPRO zawiera szczegółowo przebadane w Polsce bakterie należące do szczepu Lactobacillus plantarum PL4, których aktywność korzystnie modyfikuje skład mikroflory jelita, zmienionej w wyniku działania czynników zaburzających jej skład. Zawartość witamin D, B6, B12 pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Witaminy B2 (ryboflawina), B6, B12 wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, a witamina D pomaga w utrzymaniu zdrowych kości i zębów oraz prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Produkt dostępny jest w dwóch smakach: truskawkowym i cytrynowym. Mogą go spożywać zarówno osoby dorosłe, jak i dzieci powyżej 3. roku życia.

Prostym składem charakteryzują się również nowe Wypasione lody. Głównym składnikiem lodów produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka z mleka krowiego – dzięki zawartości wyłącznie naturalnego tłuszczu mlecznego wyróżniają się one idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem. Nie zawierają tłuszczy utwardzanych oraz substancji konserwujących. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami Wypasionymi w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych w linii Kuchmistrza.

W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.