Komunikaty PR

MLEKOVITA dba o najwyższą jakość wytwarzając produkty o prostym składzie

2021-08-18  |  15:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, w swojej działalności stawia na najwyższą jakość produktów. Powstają one z najlepszego surowca, dostarczanego przez 15 tysięcy rolników. MLEKOVITA dba również o to, aby produkty były jak najbardziej naturalne, czyli miały prosty skład.

Produkty mleczne pełnią bardzo ważną rolę w diecie człowieka, stały się niezbędne do utrzymania dobrego stanu zdrowia, ale także urody i dobrej kondycji. Z natury charakteryzują się prostym, krótkim składem – często są to tzw. produkty jednoskładnikowe, jak mleko czy masło, produkowane wyłącznie z jednego składnika, bez żadnych dodatków. Z najwyższej jakości mleka powstaje też cały wachlarz innych różnorodnych produktów, np. sery i serki, śmietany i śmietanki, mleczka smakowe czy produkty fermentowane – jogurty, kefiry, maślanki.

– Producenci muszą nadążać za aktualnymi trendami. Konsumenci są bowiem coraz bardziej świadomi i oczekują nie tylko nowych wyrobów czy smaków, ale również tego, aby produkty spożywcze miały prosty, krótki skład, czyli tzw. „czystą etykietę”. MLEKOVITA stawia na naturalność produktów i proponuje konsumentom wyroby o takim krótkim składzie. Oprócz naszych sztandarowych produktów, jak masło, twarogi czy mleko, prosty skład mają także nasze tegoroczne nowości, czyli np. jogurty Dar Pure czy serki homogenizowane Polskie – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Wśród produktów MLEKOVITY o takim prostym składzie warto wrócić uwagę na kilkanaście produktów oznaczonych unijnym logo Rolnictwa Ekologicznego, potwierdzającym, że pochodzą one z surowca z gospodarstwa ekologicznego. Musi ono spełniać określone wymogi – m.in. nie używa środków chemicznych, sztucznych nawozów i pasz. W linii BIO ekologiczne MLEKOVITA oferuje m.in. mleko, masło, jogurt naturalny, kefir oraz sery. Krótkim składem charakteryzują się również inne produkty firmy, np. naturalne kefiry, jogurty, maślanki, masło, twarogi, mleko, a także serki Polskie, jogurty Dar Pure, czy serwatka Dar Pro.

Serki homogenizowane Polskie, o wyjątkowo puszystej, delikatnej konsystencji, produkowane są z naturalnych surowców, bez sztucznych barwników i konserwantów. Są znakomitym deserem zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Występują w czterech wariantach smakowych: truskawkowy, jabłecznikowy, waniliowy oraz czekoladowy. Doskonałe na śniadanie, kolację oraz szybką przekąskę, znakomicie sprawdzą się również jako składnik deserów na zimno.

Tylko 3 składniki zawierają jogurty pitne Dar Pure – są to: jogurt, owoce (aż 39%) i owies. Nie zawierają laktozy i produkowane są bez dodatku cukru. Oferowane są w wygodnych  butelkach w optymalnej porcji 250 g, w atrakcyjnej szacie graficznej, komunikującej naturalność i funkcjonalność produktów. Sprawdzą się jako zdrowe śniadanie, kolacja czy szybka przekąska. Dostępne  są w trzech wariantach smakowych: mango - banan, brzoskwinia – banan, truskawka – banan.

Natomiast serwatka DarPRO zawiera szczegółowo przebadane w Polsce bakterie należące do szczepu Lactobacillus plantarum PL4, których aktywność korzystnie modyfikuje skład mikroflory jelita, zmienionej w wyniku działania czynników zaburzających jej skład. Zawartość witamin D, B6, B12 pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Witaminy B2 (ryboflawina), B6, B12 wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, a witamina D pomaga w utrzymaniu zdrowych kości i zębów oraz prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Produkt dostępny jest w dwóch smakach: truskawkowym i cytrynowym. Mogą go spożywać zarówno osoby dorosłe, jak i dzieci powyżej 3. roku życia.

Prostym składem charakteryzują się również nowe Wypasione lody. Głównym składnikiem lodów produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka z mleka krowiego – dzięki zawartości wyłącznie naturalnego tłuszczu mlecznego wyróżniają się one idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem. Nie zawierają tłuszczy utwardzanych oraz substancji konserwujących. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami Wypasionymi w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych w linii Kuchmistrza.

W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.