Komunikaty PR

MLEKOVITA i PFHBiPM wprowadzają program edukacyjny

2021-08-03  |  15:25
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, od początku swojej działalności stawia na wieloletnią i partnerską współpracę z producentami mleka, która przynosi obopólne korzyści. Producenci mleka dostarczają firmie najlepszy surowiec, z którego powstają uwielbiane przez Polaków produkty. Z kolei MLEKOVITA zapewnia im jego stały odbiór, dzięki czemu utrzymują oni płynność finansową i mogą rozwijać swoje gospodarstwa. Aby jeszcze bardziej wesprzeć rozwój polskiego rolnictwa, MLEKOVITA wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka wprowadza program mający na celu poszerzenie wiedzy w zakresie optymalizacji procesu produkcji mleka.

MLEKOVITA jest liderem na rynku mleka, ogólnopolską spółdzielnią mleczarską, a nieustanny rozwój spółdzielni napędza rozwój rodzimych gospodarstw, które dostarczają do niej surowiec. Producenci mleka mogą liczyć nie tylko na stabilny skup i terminowe wypłaty za mleko, ale również na wsparcie gospodarstw.

– Rozwój MLEKOVITY jest rozwojem całego krajowego rolnictwa. W naszych 22 zakładach produkcyjnych codziennie przetwarzamy w sumie 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. Łącznie w 2020 roku skupiliśmy ponad 2,3 mld litrów mleka. Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty powstają w Polsce, z polskiego mleka, od polskich krów. Zdecydowaliśmy się połączyć siły z Polską Federacją Hodowców Bydła i  Producentów Mleka i wspólnie prowadzimy cykl edukacyjny skierowany właśnie do producentów mleka. Wszystko po to, by pomóc im w rozwoju ich gospodarstw, a co za tym idzie poprawiać stan rodzimego rolnictwa i całej polskiej gospodarki – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Dzięki współpracy MLEKOVITY i PFHBiPM rolnicy zyskają możliwość korzystania z wiedzy ekspertów i doświadczonych praktyków.

– Wspieranie hodowli bydła i produkcji mleka jest jednym z głównych celów Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. W naszych szeregach posiadamy wysokiej klasy doradców hodowlanych i specjalistów z zakresu żywienia bydła. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i naszym doświadczeniem z hodowcami, by mogli oni jeszcze lepiej dbać o swoje stada i tym samym dostarczać jak najlepszego surowca polskim mleczarniom. Wierzymy, że projekty edukacyjne realizowane wspólnie z Grupą MLEKOVITA pomogą polskim rolnikom efektywnie zarządzać gospodarstwami i ułatwią rozwiązywanie codziennych problemów – mówi Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka Leszek Hądzlik.

MLEKOVITA i PFHBiPM podjęły współpracę m.in. w ramach wydawanego przez lidera mleczarstwa kwartalnika „Dobry Gospodarz”, w którym publikowane są materiały edukacyjne dla hodowców bydła. W ostatnim, specjalnym dodatku dystrybuowanym wprost do producentów mleka zebrano porady dot. tego, jak należy dbać o krowy w czasie letnich upałów, by utrzymać pożądaną efektywność produkcji mleka i jakość otrzymanego surowca. Rolnicy znajdą w niej informacje związane z chowem, żywieniem i dobrostanem krów mlecznych, których wdrożenie może pomóc zmniejszyć ryzyko zagrożenia stada stresem cieplnym. Hodowcy potrzebujący pomocy specjalisty, mogą także skontaktować się z doradcą żywieniowym lub ogólnym Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka – dane kontaktowe dostępne są na www.pfhb.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.