Komunikaty PR

MLEKOVITA i PFHBiPM wprowadzają program edukacyjny

2021-08-03  |  15:25
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, od początku swojej działalności stawia na wieloletnią i partnerską współpracę z producentami mleka, która przynosi obopólne korzyści. Producenci mleka dostarczają firmie najlepszy surowiec, z którego powstają uwielbiane przez Polaków produkty. Z kolei MLEKOVITA zapewnia im jego stały odbiór, dzięki czemu utrzymują oni płynność finansową i mogą rozwijać swoje gospodarstwa. Aby jeszcze bardziej wesprzeć rozwój polskiego rolnictwa, MLEKOVITA wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka wprowadza program mający na celu poszerzenie wiedzy w zakresie optymalizacji procesu produkcji mleka.

MLEKOVITA jest liderem na rynku mleka, ogólnopolską spółdzielnią mleczarską, a nieustanny rozwój spółdzielni napędza rozwój rodzimych gospodarstw, które dostarczają do niej surowiec. Producenci mleka mogą liczyć nie tylko na stabilny skup i terminowe wypłaty za mleko, ale również na wsparcie gospodarstw.

– Rozwój MLEKOVITY jest rozwojem całego krajowego rolnictwa. W naszych 22 zakładach produkcyjnych codziennie przetwarzamy w sumie 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. Łącznie w 2020 roku skupiliśmy ponad 2,3 mld litrów mleka. Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty powstają w Polsce, z polskiego mleka, od polskich krów. Zdecydowaliśmy się połączyć siły z Polską Federacją Hodowców Bydła i  Producentów Mleka i wspólnie prowadzimy cykl edukacyjny skierowany właśnie do producentów mleka. Wszystko po to, by pomóc im w rozwoju ich gospodarstw, a co za tym idzie poprawiać stan rodzimego rolnictwa i całej polskiej gospodarki – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Dzięki współpracy MLEKOVITY i PFHBiPM rolnicy zyskają możliwość korzystania z wiedzy ekspertów i doświadczonych praktyków.

– Wspieranie hodowli bydła i produkcji mleka jest jednym z głównych celów Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. W naszych szeregach posiadamy wysokiej klasy doradców hodowlanych i specjalistów z zakresu żywienia bydła. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i naszym doświadczeniem z hodowcami, by mogli oni jeszcze lepiej dbać o swoje stada i tym samym dostarczać jak najlepszego surowca polskim mleczarniom. Wierzymy, że projekty edukacyjne realizowane wspólnie z Grupą MLEKOVITA pomogą polskim rolnikom efektywnie zarządzać gospodarstwami i ułatwią rozwiązywanie codziennych problemów – mówi Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka Leszek Hądzlik.

MLEKOVITA i PFHBiPM podjęły współpracę m.in. w ramach wydawanego przez lidera mleczarstwa kwartalnika „Dobry Gospodarz”, w którym publikowane są materiały edukacyjne dla hodowców bydła. W ostatnim, specjalnym dodatku dystrybuowanym wprost do producentów mleka zebrano porady dot. tego, jak należy dbać o krowy w czasie letnich upałów, by utrzymać pożądaną efektywność produkcji mleka i jakość otrzymanego surowca. Rolnicy znajdą w niej informacje związane z chowem, żywieniem i dobrostanem krów mlecznych, których wdrożenie może pomóc zmniejszyć ryzyko zagrożenia stada stresem cieplnym. Hodowcy potrzebujący pomocy specjalisty, mogą także skontaktować się z doradcą żywieniowym lub ogólnym Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka – dane kontaktowe dostępne są na www.pfhb.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zielonogórska serowarnia Na Zielonej Łące laureatem prestiżowej nagrody Biuro prasowe
2024-05-10 | 01:00

Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody

Zielonogórska Serowarnia "Na Zielonej Łące" została uhonorowana nagrodą Chefs Choice, przyznawaną przez cenionych ekspertów z branży gastronomicznej. Nagroda Chefs
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka
Przemysł spożywczy Wiosenne nowości WSP „Społem”
2024-05-08 | 01:00

Wiosenne nowości WSP „Społem”

Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.