Komunikaty PR

MLEKOVITA i PFHBiPM wprowadzają program edukacyjny

2021-08-03  |  15:25
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, od początku swojej działalności stawia na wieloletnią i partnerską współpracę z producentami mleka, która przynosi obopólne korzyści. Producenci mleka dostarczają firmie najlepszy surowiec, z którego powstają uwielbiane przez Polaków produkty. Z kolei MLEKOVITA zapewnia im jego stały odbiór, dzięki czemu utrzymują oni płynność finansową i mogą rozwijać swoje gospodarstwa. Aby jeszcze bardziej wesprzeć rozwój polskiego rolnictwa, MLEKOVITA wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka wprowadza program mający na celu poszerzenie wiedzy w zakresie optymalizacji procesu produkcji mleka.

MLEKOVITA jest liderem na rynku mleka, ogólnopolską spółdzielnią mleczarską, a nieustanny rozwój spółdzielni napędza rozwój rodzimych gospodarstw, które dostarczają do niej surowiec. Producenci mleka mogą liczyć nie tylko na stabilny skup i terminowe wypłaty za mleko, ale również na wsparcie gospodarstw.

– Rozwój MLEKOVITY jest rozwojem całego krajowego rolnictwa. W naszych 22 zakładach produkcyjnych codziennie przetwarzamy w sumie 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. Łącznie w 2020 roku skupiliśmy ponad 2,3 mld litrów mleka. Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty powstają w Polsce, z polskiego mleka, od polskich krów. Zdecydowaliśmy się połączyć siły z Polską Federacją Hodowców Bydła i  Producentów Mleka i wspólnie prowadzimy cykl edukacyjny skierowany właśnie do producentów mleka. Wszystko po to, by pomóc im w rozwoju ich gospodarstw, a co za tym idzie poprawiać stan rodzimego rolnictwa i całej polskiej gospodarki – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Dzięki współpracy MLEKOVITY i PFHBiPM rolnicy zyskają możliwość korzystania z wiedzy ekspertów i doświadczonych praktyków.

– Wspieranie hodowli bydła i produkcji mleka jest jednym z głównych celów Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. W naszych szeregach posiadamy wysokiej klasy doradców hodowlanych i specjalistów z zakresu żywienia bydła. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i naszym doświadczeniem z hodowcami, by mogli oni jeszcze lepiej dbać o swoje stada i tym samym dostarczać jak najlepszego surowca polskim mleczarniom. Wierzymy, że projekty edukacyjne realizowane wspólnie z Grupą MLEKOVITA pomogą polskim rolnikom efektywnie zarządzać gospodarstwami i ułatwią rozwiązywanie codziennych problemów – mówi Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka Leszek Hądzlik.

MLEKOVITA i PFHBiPM podjęły współpracę m.in. w ramach wydawanego przez lidera mleczarstwa kwartalnika „Dobry Gospodarz”, w którym publikowane są materiały edukacyjne dla hodowców bydła. W ostatnim, specjalnym dodatku dystrybuowanym wprost do producentów mleka zebrano porady dot. tego, jak należy dbać o krowy w czasie letnich upałów, by utrzymać pożądaną efektywność produkcji mleka i jakość otrzymanego surowca. Rolnicy znajdą w niej informacje związane z chowem, żywieniem i dobrostanem krów mlecznych, których wdrożenie może pomóc zmniejszyć ryzyko zagrożenia stada stresem cieplnym. Hodowcy potrzebujący pomocy specjalisty, mogą także skontaktować się z doradcą żywieniowym lub ogólnym Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka – dane kontaktowe dostępne są na www.pfhb.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Targi Bezpieczeństwa

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.