MLEKOVITA otwiera sezon lodowy z 15 nowościami
MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej i jedyny na Podlasiu producent lodów na skalę przemysłową, rozszerza portfolio znanych i lubianych lodów o nowe warianty, nie tylko smakowe. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych.
Lody na bazie składników mlecznych, o prostym składzie to popularny i pożądany przysmak, niezależnie od grupy wiekowej. Głównym składnikiem tych produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka – wyłącznie naturalny tłuszcz mleczny. Lody od MLEKOVITY wyróżniają się idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem.
– Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków. Na tegoroczny sezon przygotowaliśmy różnorodną ofertę lodów Wypasionych, bogatą w nowości zarówno pod kątem smaków, jak i formatów. Proponujemy nowe, większe rożki (150 ml) w 7 pysznych smakach, kremowe lody śmietankowe w wygodnym kubeczku – w sam raz na raz, a także nowe warianty lodów w litrowym, rodzinnym opakowaniu, łączące po dwa wyjątkowe smaki. W naszej ofercie każdy znajdzie odpowiednią dla siebie propozycję, bowiem lody Wypasione to wyśmienite połączenie najwyższej jakości mlecznych składników oraz naszych własnych unikalnych receptur – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Specjalnie na tegoroczny sezon przygotowaliśmy także propozycję idealną dla każdej lodziarni – lody w proszku, które pozwalają na szybkie i łatwe przygotowanie popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych.
Lody w proszku Kuchmistrza, dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji oraz starannie wyselekcjonowanym składnikom, posiadają doskonałe właściwości. Wytwarzane są na bazie najwyższej jakości surowców, bez barwników i aromatów. Szybka i łatwa rozpuszczalność minimalizuje czas przygotowania popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Gotowe lody charakteryzuje naturalnie śmietankowy smak i kremowa konsystencja. Dostępne w sprzedaży ogólnej, w hurtowniach i sklepach Mlekovitka oraz online na www.mlekovitka.pl.
MLEKOVITA oferuje łącznie 24 warianty lodów – poza nowościami to także lody w kostce, rożku 120 ml oraz rodzinnej porcji 1 l i 5 l. MLEKOVITA jako producent najwyższej jakości wyrobów mleczarskich jest również producentem najwyższej jakości lodów – Polacy najbardziej cenią jakość, a znana i lubiana marka to gwarancja sukcesu.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.