Komunikaty PR

MLEKOVITA po raz kolejny zwycięzcą Rankingu Spółdzielni Mleczarskich PIM

2021-09-10  |  09:25
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, będąca liderem branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, zdobywa kolejne laury także w Polsce. Jej najwyższą pozycję na krajowym rynku potwierdzają wyniki najnowszego, XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, zorganizowanego przez Polską Izbę Mleka, w którym MLEKOVITA stanęła na najwyższym stopniu podium.

Ranking Spółdzielni Mleczarskich wyróżnia podmioty, które mogą się pochwalić szczególnymi osiągnięciami m.in. w dziedzinie innowacji i zrównoważonego rozwoju. Spółdzielnie prezentują swoje wyniki wypełniając ankietę, nad której przygotowaniem czuwa Kapituła Rankingu.

Zwycięzców XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich ogłoszono na uroczystej Gali, która odbyła się 9 września 2021 r. podczas 18. Forum Spółdzielczości Mleczarskiej.

Jestem dumny, że firma MLEKOVITA po raz kolejny wypracowała sukces, który potwierdza dzisiejsze zwycięstwo w XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich. Dziękuję rolnikom, wybitnym hodowcom – dostawcom mleka, pracownikom, służbom weterynaryjnym, administracji rządowej, samorządom, mediom oraz przede wszystkim konsumentom. Trzeba wiedzieć, że branża mleczarska jest bardzo trudna i wymagająca, mamy trudny rok. Cieszę się, że Mlekovita rośnie w siłę, jest motorem napędowym i wzorem dla rynku. Dbamy nie tylko o ekonomikę, ale przede wszystkim o zdrowie społeczeństwa w kraju i za granicą. Wygrywamy nie tylko ceną, ale jakością i smakiem  – mówił Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński podczas Gali. – Pomimo że jesteśmy liderem w mleczarstwie, musimy walczyć o swoje miejsce na rynku z potentatami z całego świata, z wielkimi międzynarodowymi korporacjami i przebijamy się coraz mocniej, tworząc nowe zakłady, nowe produkty. Rozwijamy się bardzo szybko i notujemy systematyczny wzrost obrotów.

W 2020 roku, którego dotyczy ranking, Grupa MLEKOVITA osiągnęła kolejny rekord – ponad 5,6 mld zł przychodu. Wartość eksportu wyniosła zaś 1,6 mld zł. Ponad 1000 wytwarzanych przez MLEKOVITĘ produktów dostarczane jest nie tylko do sklepów w całej Polsce, ale także do 167 krajów na świecie.

Firma zainwestowała w 2020 r. ponad 100 mln zł w rozwój bazy technicznej i  technologicznej: w zakładzie w Pilicy uruchomiła pierwszą w Polsce linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych marki MiaMu, a w oddziale w Świeciu – linię do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach pod marką Wypasione i masy krówkowej pod marką Kajmak Kuchmistrza. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności, w ubiegłym roku MLEKOVITA uruchomiła również nowe kanały sprzedaży – 2 sklepy internetowe, dzięki którym można szybko i łatwo zamówić produkty z dostawą w każdy zakątek Polski: mlekovitka.pl z szerokim asortymentem produktowym oraz sba.com.pl z ofertą produktów wysokobiałkowych, skierowanych przede wszystkim do osób aktywnych fizycznie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Targi Bezpieczeństwa

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.