Komunikaty PR

MLEKOVITA ponownie na 1. miejscach w prestiżowych rankingach

2021-12-16  |  10:55
Biuro prasowe

Dynamiczny rozwój MLEKOVITY, lidera mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, znajduje odzwierciedlenie w zdobywanych przez firmę licznych prestiżowych nagrodach. Kolejny rok z rzędu Grupa MLEKOVITA zwyciężyła w Rankingu Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich, przygotowanym przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, dodatkowo zdobywając też nagrodę za produkcję galanterii mlecznej. Podobnie jak w poprzednich latach, zajęła również 1. miejsce w Podlaskiej Złotej Setce Przedsiębiorstw, w kategorii firm o największych przychodach.

Grupa MLEKOVITA po raz kolejny została zwycięzcą Rankingu 10 Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich, opracowanego przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich na podstawie danych z 15 rankingów szczegółowych. W tej edycji, za 2020 rok, oceniano różne wskaźniki, m.in. ilość skupionego i przerobionego mleka, wartość przychodów ze sprzedaży, dynamikę sprzedaży 2020/2019, wskaźnik eksportu czy wysokość poniesionych nakładów inwestycyjnych w 2020 r. Dodatkowo w 2020 r. Zarząd KZSM wyróżnił spółdzielnie za produkcję galanterii mlecznej – i w tej kategorii MLEKOVITA również zajęła 1. miejsce.

Grupa MLEKOVITA została również zwycięzcą XVIII Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw wśród dużych firm o największych przychodach. To zwycięstwo zapewniła sobie, osiągając w 2020 roku rekordowe ponad 5,6 mld zł przychodu, mimo zawirowań związanych z pandemią Covid-19. Wartość eksportu firmy w 2020 r. wyniosła 1,6 mld zł, a wartość inwestycji – ponad 100 milionów zł. W ostatnim dziesięcioleciu MLEKOVITA zainwestowała w Polsce ponad 1 mld zł. Jesienią 2021 r. firma otworzyła największe i najnowocześniejsze centrum logistyczne w mleczarstwie, aby jeszcze sprawniej dystrybuować asortyment 1555 najwyższej jakości produktów, znanych w Polsce i w 167 krajach świata.

– Dziękuję kapitule Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw za uhonorowanie Grupy Mlekovita. Przyznając dzisiaj tę nagrodę Mlekovicie, przyznajecie ją de facto każdemu z naszych 15 tysięcy dostawców oraz milionom klientów, którzy wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Zwycięstwo w tym najbardziej prestiżowym w województwie podlaskim rankingu pokazuje siłę obecności Mlekovity na gospodarczej mapie naszego regionu oraz jej nieocenioną rolę w tworzeniu i utrzymaniu rynku pracy. Zawsze staramy się być najlepszym partnerem w biznesie, a potrzeby konsumentów stawiamy na pierwszym miejscu – mówił Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński podczas gali, która odbyła się 15 grudnia br. Jak dodał, mimo trudnej sytuacji na światowych rynkach, MLEKOVITA z pozytywnym nastawieniem patrzy w przyszłość i planuje dalej dynamicznie się rozwijać, zdobywając serca i podniebienia coraz bardziej wymagających klientów.

Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw to najstarszy tego typu ranking, przedstawiający wiodące firmy z regionu, organizowany przez redakcję „Kuriera Porannego”. Nagradza najprężniejsze firmy i ich menedżerów. Wiele z podlaskich przedsiębiorstw odnosi sukcesy nie tylko na rynku lokalnym, ale zdobywa również rynek krajowy i z powodzeniem konkuruje na różnych kontynentach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.