Komunikaty PR

MLEKOVITA umacnia stosunki gospodarcze z Kazachstanem

2021-02-17  |  10:05
Biuro prasowe

Podczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA w obecności Radcy Ambasady Kazachstanu w Polsce podpisano Memorandum o Porozumieniu pomiędzy MLEKOVITĄ a kazachską Spółką Krajową, dotyczące inwestycji w Kazachstanie na rzecz organizacji produkcji mleka i produktów mleczarskich.

W ramach realizacji Memorandum strony uzgodniły wymianę informacji na temat nowych obiecujących obszarów wzajemnej współpracy, utrzymywanie interakcji oraz prowadzenie koordynacji wysiłków przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych środków komunikacji oraz wymianę informacji na temat osiągnięć w ramach wspólnych działań. Strona kazachska zadeklarowała pomoc w uzyskaniu niezbędnych informacji od organów państwowych Republiki Kazachstanu oraz wsparcie w zakresie realizacji projektu i przyczynianie się do tworzenia korzystnych warunków dla jego realizacji.

W 2020 roku przychody Grupy MLEKOVITA wyniosły ponad 5,5 mld zł. Dzięki skutecznej strategii, dokonywanym inwestycjom i rosnącemu eksportowi firma dynamicznie się rozwija, umacniając się na pozycji lidera branży w Europie Środkowo-Wschodniej. W ubiegłym roku wartość eksportu przekroczyła 1,6 mld zł – takie projekty, jak podjęta właśnie współpraca, umacniają również stosunki gospodarcze pomiędzy poszczególnymi krajami mówił podczas spotkania Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński.

Strony spodziewają się, że Memorandum stanie się istotnym mechanizmem zwiększania konkurencyjności biznesu w Kazachstanie i Rzeczypospolitej Polskiej, stworzy podstawę do rozwoju bliskich kontaktów handlowych oraz zwiększenia wolumenu dwustronnych inwestycji i transferu technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.