Komunikaty PR

MLEKOVITA - w 100% polska firma - kultywuje polskość i promuje ją w świecie

2021-11-09  |  11:25
Biuro prasowe

Polskie produkty mleczarskie najwyższej jakości od MLEKOVITY – lidera mleczarstwa – zdobywają serca i podniebienia nie tylko polskich konsumentów. Jako firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, MLEKOVITA kultywuje i wspiera polskość w wielu wymiarach: surowiec pozyskuje od polskich rolników, zapewnia pracę 5 tysiącom osób w swoich zakładach, hurtowniach i sklepach rozlokowanych w całej Polsce, a polski nabiał promuje zarówno na rodzimym rynku, jak i w 167 krajach, dumnie reprezentując polską gospodarkę na świecie. Nadchodzące Narodowe Święto Niepodległości to kolejna okazja, by przypomnieć, że MLEKOVITA i polskość są ze sobą nierozerwalnie związane.

– Nieprzerwanie od ponad 90 lat wkładamy naszą pracę i serce w to, aby polskie wyroby mleczarskie wytwarzane przez MLEKOVITĘ gościły na stołach w polskich domach. Dokładamy również starań, aby były coraz bardziej znane na całym świecie, czemu sprzyja znana marka MLEKOVITA. Z dumą podkreślamy polskie pochodzenie zarówno marki, jak i oferowanych pod nią produktów. Promujemy w ten sposób polskość na innych kontynentach, chociażby ostatnio podczas EXPO 2020 w Dubaju, gdzie prezentowaliśmy swoją działalność – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Polskość wyrobów MLEKOVITY podkreśla m.in. sztandarowa linia produktów pod nazwą „Polskie”, obejmująca już blisko 100 produktów, m.in. mleko, masło, śmietany i śmietanki, jogurty, maślanki, kefiry i twarogi. W asortymencie firmy znajdują się również produkty z linii Na Polski Stół: twaróg sernikowy premium 18% i mleko zsiadłe.

Propolska aktywność MLEKOVITY jest również często nagradzana. Za promocję polskiej marki za granicą firma otrzymała m.in. nagrodę Ambasador Polskiej Gospodarki 2021 w kategorii „Firma Globalna”, w której wyróżniane są firmy działające w wymiarze światowym. Natomiast jej najwyższą lokatę na krajowym rynku potwierdzają wyniki kolejnych rankingów, w tym zestawienia TOP 200 najlepszych polskich marek, przygotowanego we wrześniu br. przez magazyn „Forbes”, w którym okazała się najcenniejsza w branży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.