Komunikaty PR

MLEKOVITA - w 100% polska firma - kultywuje polskość i promuje ją w świecie

2021-11-09  |  11:25
Biuro prasowe

Polskie produkty mleczarskie najwyższej jakości od MLEKOVITY – lidera mleczarstwa – zdobywają serca i podniebienia nie tylko polskich konsumentów. Jako firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, MLEKOVITA kultywuje i wspiera polskość w wielu wymiarach: surowiec pozyskuje od polskich rolników, zapewnia pracę 5 tysiącom osób w swoich zakładach, hurtowniach i sklepach rozlokowanych w całej Polsce, a polski nabiał promuje zarówno na rodzimym rynku, jak i w 167 krajach, dumnie reprezentując polską gospodarkę na świecie. Nadchodzące Narodowe Święto Niepodległości to kolejna okazja, by przypomnieć, że MLEKOVITA i polskość są ze sobą nierozerwalnie związane.

– Nieprzerwanie od ponad 90 lat wkładamy naszą pracę i serce w to, aby polskie wyroby mleczarskie wytwarzane przez MLEKOVITĘ gościły na stołach w polskich domach. Dokładamy również starań, aby były coraz bardziej znane na całym świecie, czemu sprzyja znana marka MLEKOVITA. Z dumą podkreślamy polskie pochodzenie zarówno marki, jak i oferowanych pod nią produktów. Promujemy w ten sposób polskość na innych kontynentach, chociażby ostatnio podczas EXPO 2020 w Dubaju, gdzie prezentowaliśmy swoją działalność – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Polskość wyrobów MLEKOVITY podkreśla m.in. sztandarowa linia produktów pod nazwą „Polskie”, obejmująca już blisko 100 produktów, m.in. mleko, masło, śmietany i śmietanki, jogurty, maślanki, kefiry i twarogi. W asortymencie firmy znajdują się również produkty z linii Na Polski Stół: twaróg sernikowy premium 18% i mleko zsiadłe.

Propolska aktywność MLEKOVITY jest również często nagradzana. Za promocję polskiej marki za granicą firma otrzymała m.in. nagrodę Ambasador Polskiej Gospodarki 2021 w kategorii „Firma Globalna”, w której wyróżniane są firmy działające w wymiarze światowym. Natomiast jej najwyższą lokatę na krajowym rynku potwierdzają wyniki kolejnych rankingów, w tym zestawienia TOP 200 najlepszych polskich marek, przygotowanego we wrześniu br. przez magazyn „Forbes”, w którym okazała się najcenniejsza w branży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.