MLEKOVITA w 2021: rok pełen wyjątkowych premier
Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, konsekwentnie rozwija swoją ofertę, uwzględniając trendy rynkowe i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują wyrobów o korzystnym wpływie na ich organizm, ale też szybkich i wygodnych w przygotowaniu. W 2021 roku firma rozszerzyła swój asortyment o 39 nowości, m.in. z kategorii: dania gotowe, produkty funkcjonalne, czyli o wysokich naturalnych wartościach odżywczych, a także sery, śmietany, serki homogenizowane i lody.
– Polacy podejmują coraz bardziej świadome decyzje zakupowe i zdrowiej się odżywiają. Rosną ich oczekiwania, zarówno w stosunku do składu produktu, jak i doznań smakowych. Z drugiej strony poszukują też produktów, które można szybko i wygodnie przygotować. W Mlekovicie konsekwentnie oferujemy konsumentom produkty odpowiadające na ich potrzeby i oczekiwania. Dlatego wytwarzamy m.in. linię produktów o prostym składzie, funkcjonalnych, bez laktozy czy wysokobiałkowych – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Tegoroczne nowości charakteryzują się np. prostym składem. Jogurty pitne Dar Pure, dostępne w trzech wariantach smakowych (mango – banan, brzoskwinia – banan, truskawka – banan) zawierają tylko 3 składniki: jogurt, 39% owoców i owies, nie zawierają laktozy i produkowane są bez dodatku cukru. Prosty skład mają również nowe serki homogenizowane Polskie w 4 wariantach smakowych: waniliowym, czekoladowym, jabłecznikowym i truskawkowym.
W sezon wiosenno-letni MLEKOVITA wkroczyła w tym roku z 15 nowościami w kategorii lodów – w linii Wypasione pojawiły się rożki, kubeczki i litrowa porcja rodzinna, natomiast w linię Kuchmistrza firma włączyła propozycję dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych. Tegoroczną premierą produktową są też lody śmietankowe bez laktozy, dostępne w tradycyjnych gałkach.
Nowością w kategorii śmietan jest natomiast śmietana Polska ukwaszana 18%, produkowana z naturalnych składników, czyli mleka i żywych kultur bakterii mlekowych. Natomiast pitna serwatka DarPRO z witaminami zawiera szczegółowo przebadane w Polsce bakterie należące do szczepu Lactobacillus plantarum PL4, których aktywność korzystnie modyfikuje skład mikroflory jelita, zmienionej w wyniku działania czynników zaburzających jej skład. Jest dostępna w dwóch smakach: truskawkowym i cytrynowym.
Kolejna nowość MLEKOVITY, czyli paluszki serowe w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka, to doskonała propozycja na przekąskę serową na ciepło i odpowiedź na potrzeby konsumentów, poszukujących produktów, które można przygotować szybko i wygodnie. Firma rozszerzyła również kategorię serów, wprowadzając w 2021 m.in. ser Mozzarella & Cheddar wiórki, nowe warianty znanych i lubianych serów Cheddar, Sokół i Mazdamer w plastrach czy ser pleśniowy La Polle Camembert premium.
W roku 2021 MLEKOVITA rozwijała również sprzedaż poprzez nowe kanały. Jako jedyna firma mleczarska oferuje swoje produkty w dwóch sklepach internetowych: www.mlekovitka.pl oraz www.sba.com.pl.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.