mlekovitka.pl – ruszył drugi sklep internetowy MLEKOVITY
Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, Grupa MLEKOVITA, lider mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła drugi już sklep internetowy – mlekovitka.pl. Dzięki temu z szerokiej oferty firmy mogą teraz skorzystać konsumenci w całej Polsce – przede wszystkim ci, którzy ze względu na panującą pandemię mają utrudniony dostęp do codziennych zakupów spożywczych. Od września 2020 r. z powodzeniem działa również sklep internetowy sba.com.pl z produktami mlecznymi skierowanymi do osób profesjonalnie uprawiających sport oraz amatorów, osób aktywnych i dbających o zdrowy styl życia.
– W panującej obecnie sytuacji zapewnienie klientom możliwości zrobienia przez internet szybkich, wygodnych i bezpiecznych zakupów ich ulubionych mlecznych smakowitości stało się dla nas priorytetem. Zależy nam, aby nikomu nie zabrakło produktów nabiałowych, które są niezwykle ważnym elementem codziennej diety. Dlatego w naszej strategii postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży. Realizując ją, we wrześniu br. uruchomiliśmy sklep internetowy sba.com.pl z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), a teraz do dyspozycji konsumentów oddajemy e-sklep mlekovitka.pl, w którym można zamawiać wyroby z naszego szerokiego asortymentu – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Produkty znajdujące się w ofercie e-sklepu mlekovitka.pl podzielono na kategorie, w których klient łatwo znajdzie to, czego szuka, m.in. mleko, masła i tłuszcze, jogurty, śmietany i śmietanki, sery żółte, sery białe, sery pleśniowe, sery topione, kefiry i maślanki, produkty bio czy produkty bez laktozy. W sklepie dostępne są ciekawe promocje, w tym codzienna atrakcyjna oferta oznaczona jako „Hit dnia”. Ponadto do zakupów o wartości powyżej 99 zł dołączana jest niespodzianka gratis. Zarejestrowani użytkownicy mogą zaś skorzystać z programu lojalnościowego Mlekovitka, w którym za każde wydane 1 zł przyznawany jest 1 punkt, a za rejestrację konta użytkownika i w dniu urodzin klient otrzymuje 100 punktów. Punkty zamieniane są na vouchery, które można zrealizować przy kolejnych zamówieniach.
Złożone w sklepie mlekovitka.pl zamówienia są realizowane na terenie Polski. Te zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka (lista punktów odbioru znajduje się na stronie mlekovitka.pl). Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem).
Partnerem technologicznym, odpowiedzialnym za realizację obu sklepów internetowych, jest firma Custommerce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.