Komunikaty PR

mlekovitka.pl – ruszył drugi sklep internetowy MLEKOVITY

2020-11-02  |  14:30
Biuro prasowe

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, Grupa MLEKOVITA, lider mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła drugi już sklep internetowy – mlekovitka.pl. Dzięki temu z szerokiej oferty firmy mogą teraz skorzystać konsumenci w całej Polsce – przede wszystkim ci, którzy ze względu na panującą pandemię mają utrudniony dostęp do codziennych zakupów spożywczych. Od września 2020 r. z powodzeniem działa również sklep internetowy sba.com.pl z produktami mlecznymi skierowanymi do osób profesjonalnie uprawiających sport oraz amatorów, osób aktywnych i dbających o zdrowy styl życia.

W panującej obecnie sytuacji zapewnienie klientom możliwości zrobienia przez internet szybkich, wygodnych i bezpiecznych zakupów ich ulubionych mlecznych smakowitości stało się dla nas priorytetem. Zależy nam, aby nikomu nie zabrakło produktów nabiałowych, które są niezwykle ważnym elementem codziennej diety.  Dlatego w naszej strategii postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży. Realizując ją, we wrześniu br. uruchomiliśmy sklep internetowy sba.com.pl z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), a teraz do dyspozycji konsumentów oddajemy e-sklep mlekovitka.pl, w którym można zamawiać wyroby z naszego szerokiego asortymentu mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Produkty znajdujące się w ofercie e-sklepu mlekovitka.pl podzielono na kategorie, w których klient łatwo znajdzie to, czego szuka, m.in. mleko, masła i tłuszcze, jogurty, śmietany i śmietanki, sery żółte, sery białe, sery pleśniowe, sery topione, kefiry i maślanki, produkty bio czy produkty bez laktozy. W sklepie dostępne są ciekawe promocje, w tym codzienna atrakcyjna oferta oznaczona jako „Hit dnia”. Ponadto do zakupów o wartości powyżej 99 zł dołączana jest niespodzianka gratis. Zarejestrowani użytkownicy mogą zaś skorzystać z programu lojalnościowego Mlekovitka, w którym za każde wydane 1 zł przyznawany jest 1 punkt, a za rejestrację konta użytkownika i w dniu urodzin klient otrzymuje 100 punktów. Punkty zamieniane są na vouchery, które można zrealizować przy kolejnych zamówieniach.

Złożone w sklepie mlekovitka.pl zamówienia są realizowane na terenie Polski. Te zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka (lista punktów odbioru znajduje się na stronie mlekovitka.pl). Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem).

Partnerem technologicznym, odpowiedzialnym za realizację obu sklepów internetowych, jest firma Custommerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.