Komunikaty PR

mlekovitka.pl – ruszył drugi sklep internetowy MLEKOVITY

2020-11-02  |  14:30
Biuro prasowe

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, Grupa MLEKOVITA, lider mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła drugi już sklep internetowy – mlekovitka.pl. Dzięki temu z szerokiej oferty firmy mogą teraz skorzystać konsumenci w całej Polsce – przede wszystkim ci, którzy ze względu na panującą pandemię mają utrudniony dostęp do codziennych zakupów spożywczych. Od września 2020 r. z powodzeniem działa również sklep internetowy sba.com.pl z produktami mlecznymi skierowanymi do osób profesjonalnie uprawiających sport oraz amatorów, osób aktywnych i dbających o zdrowy styl życia.

W panującej obecnie sytuacji zapewnienie klientom możliwości zrobienia przez internet szybkich, wygodnych i bezpiecznych zakupów ich ulubionych mlecznych smakowitości stało się dla nas priorytetem. Zależy nam, aby nikomu nie zabrakło produktów nabiałowych, które są niezwykle ważnym elementem codziennej diety.  Dlatego w naszej strategii postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży. Realizując ją, we wrześniu br. uruchomiliśmy sklep internetowy sba.com.pl z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), a teraz do dyspozycji konsumentów oddajemy e-sklep mlekovitka.pl, w którym można zamawiać wyroby z naszego szerokiego asortymentu mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Produkty znajdujące się w ofercie e-sklepu mlekovitka.pl podzielono na kategorie, w których klient łatwo znajdzie to, czego szuka, m.in. mleko, masła i tłuszcze, jogurty, śmietany i śmietanki, sery żółte, sery białe, sery pleśniowe, sery topione, kefiry i maślanki, produkty bio czy produkty bez laktozy. W sklepie dostępne są ciekawe promocje, w tym codzienna atrakcyjna oferta oznaczona jako „Hit dnia”. Ponadto do zakupów o wartości powyżej 99 zł dołączana jest niespodzianka gratis. Zarejestrowani użytkownicy mogą zaś skorzystać z programu lojalnościowego Mlekovitka, w którym za każde wydane 1 zł przyznawany jest 1 punkt, a za rejestrację konta użytkownika i w dniu urodzin klient otrzymuje 100 punktów. Punkty zamieniane są na vouchery, które można zrealizować przy kolejnych zamówieniach.

Złożone w sklepie mlekovitka.pl zamówienia są realizowane na terenie Polski. Te zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka (lista punktów odbioru znajduje się na stronie mlekovitka.pl). Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem).

Partnerem technologicznym, odpowiedzialnym za realizację obu sklepów internetowych, jest firma Custommerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.