Myśliwska marki Duda liderem rynku
Najnowsze badania firmy Nielsen potwierdzają silną pozycję kiełbasy myśliwskiej marki Duda na rynku. Po raz kolejny kiełbasa myśliwska produkowana przez Zakłady Mięsne Silesia utrzymała pozycję lidera w swoim sektorze sprzedaży.
Zakłady Mięsne Silesia, właściciel marki Duda, to firma znana z produkcji kultowych, suchych wędlin, które mocno zadomowiły się na rynku. Tradycyjne polskie receptury, podane w nowoczesnej formie, to trzon linii „Nasze Polskie”. Smak kiełbasy myśliwskiej Duda to nie tylko doskonale wyważone połączenie smaków wieprzowiny, czosnku, jałowca, soli i pieprzu, ale także nadzwyczajna i bardzo doceniana przez smakoszy kruchość wędliny. Jak tłumaczą przedstawiciele Zakładów Mięsnych Silesia, o wyjątkowości tej kiełbasy decyduje tajemnica długiego wędzenia oraz suszenia i od wielu lat niezmienny smak.
Po raz kolejny badania rynku udowodniły, że kiełbasa myśliwska Duda to numer 1 w Polsce, co roku to właśnie po nią sięga największa ilość konsumentów. Myśliwska marki Duda to jednak nie tylko najchętniej wybierana kiełbasa myśliwska w Polsce, to także szeroka gama produktów myśliwskich, wśród których znajduje się także wersja plastrowana, kabanos myśliwski oraz kiełbasa z grzybami, z mięsem jeleniem i wyjątkowa kiełbasa myśliwska dedykowana na deskę wędlin.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.