Myśliwska marki Duda liderem rynku
Najnowsze badania firmy Nielsen potwierdzają silną pozycję kiełbasy myśliwskiej marki Duda na rynku. Po raz kolejny kiełbasa myśliwska produkowana przez Zakłady Mięsne Silesia utrzymała pozycję lidera w swoim sektorze sprzedaży.
Zakłady Mięsne Silesia, właściciel marki Duda, to firma znana z produkcji kultowych, suchych wędlin, które mocno zadomowiły się na rynku. Tradycyjne polskie receptury, podane w nowoczesnej formie, to trzon linii „Nasze Polskie”. Smak kiełbasy myśliwskiej Duda to nie tylko doskonale wyważone połączenie smaków wieprzowiny, czosnku, jałowca, soli i pieprzu, ale także nadzwyczajna i bardzo doceniana przez smakoszy kruchość wędliny. Jak tłumaczą przedstawiciele Zakładów Mięsnych Silesia, o wyjątkowości tej kiełbasy decyduje tajemnica długiego wędzenia oraz suszenia i od wielu lat niezmienny smak.
Po raz kolejny badania rynku udowodniły, że kiełbasa myśliwska Duda to numer 1 w Polsce, co roku to właśnie po nią sięga największa ilość konsumentów. Myśliwska marki Duda to jednak nie tylko najchętniej wybierana kiełbasa myśliwska w Polsce, to także szeroka gama produktów myśliwskich, wśród których znajduje się także wersja plastrowana, kabanos myśliwski oraz kiełbasa z grzybami, z mięsem jeleniem i wyjątkowa kiełbasa myśliwska dedykowana na deskę wędlin.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.