Komunikaty PR

Nagrody dla produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”

2022-06-07  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” organizowany przez wydawnictwo Fischer Trading Group został rozstrzygnięty! Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” odebrała aż dwie nagrody. Pierwsze miejsce i Złoty Paragon został przyznany Majonezowi Kieleckiemu Roślinnemu, a wyróżnienie Ketchupikowi Kieleckiemu.

Do tegorocznego plebiscytu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” zgłoszono blisko 400 produktów w 64 kategoriach. Czytelnicy miesięcznika „Hurt & Detal” głosowali za pomocą specjalnej ankiety na najlepiej sprzedające się ich zdaniem wyroby z branży FMCG. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał niezależny instytut badawczy – Kantor Polska. Na podstawie uzyskanych wyników „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” w kategorii majonezy otrzymał Majonez Kielecki Roślinny Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Dodatkowo Ketchupik Kielecki otrzymał wyróżnienie w kategorii ketchupy.

„Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty zostały ponownie wyróżnione. Szczególnie cieszy nas fakt, że dokonali tego detaliści, którzy docenili nasze wyroby i ich unikalny, wyjątkowy smak. Nagroda i wyróżnienie przyznane firmie w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” to szczególny powód do dumy. Stanowią bowiem potwierdzenie wysokiej pozycji naszych produktów na rynku majonezów i ketchupów„ – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.