Nagrody dla produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” organizowany przez wydawnictwo Fischer Trading Group został rozstrzygnięty! Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” odebrała aż dwie nagrody. Pierwsze miejsce i Złoty Paragon został przyznany Majonezowi Kieleckiemu Roślinnemu, a wyróżnienie Ketchupikowi Kieleckiemu.
Do tegorocznego plebiscytu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” zgłoszono blisko 400 produktów w 64 kategoriach. Czytelnicy miesięcznika „Hurt & Detal” głosowali za pomocą specjalnej ankiety na najlepiej sprzedające się ich zdaniem wyroby z branży FMCG. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał niezależny instytut badawczy – Kantor Polska. Na podstawie uzyskanych wyników „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” w kategorii majonezy otrzymał Majonez Kielecki Roślinny Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Dodatkowo Ketchupik Kielecki otrzymał wyróżnienie w kategorii ketchupy.
„Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty zostały ponownie wyróżnione. Szczególnie cieszy nas fakt, że dokonali tego detaliści, którzy docenili nasze wyroby i ich unikalny, wyjątkowy smak. Nagroda i wyróżnienie przyznane firmie w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” to szczególny powód do dumy. Stanowią bowiem potwierdzenie wysokiej pozycji naszych produktów na rynku majonezów i ketchupów„ – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.