Komunikaty PR

Najlepsze słodycze od serca dla walentynki

2023-02-10  |  13:30
Biuro prasowe

Już za kilka dni obchodzimy Walentynki. To idealna okazja, by sprawić ukochanej osobie radość i podarować słodki prezent od serca. Specjalnie na tę okazję marka Wawel przygotowała wyjątkową ofertę z limitowanymi produktami oraz dedykowanymi opakowaniami.

Słodycze prosto od serca

Walentynki to ten szczególny dzień w roku, kiedy miłość wręcz unosi się w powietrzu! Chętniej okazujemy uczucia, którymi darzymy nasze sympatie i mówimy „kocham” na różne sposoby. Jako słodki prezent dla drugiej połówki doskonale sprawdzi się Królewskie Mleczko, czyli puszysta pianka w okrągłym kształcie, oblana ciemną czekoladą Wawel, dostępna w dwóch wariantach smakowych: waniliowym oraz śmietankowym. Atrakcyjne różowe opakowanie z aksamitnymi wykończeniami i jego szkatułkowy kształt sprawiają, że Królewskie Mleczko z Wawelu to idealny pomysł na walentynkowy upominek oraz słodki dodatek do wieczoru we dwoje.

Na miłośników kultowych czekoladek nadziewanych: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w  bombonierce 330 g, czeka limitowane opakowanie z serduszkiem, idealnie wpisujące się w walentynkowy klimat. Równie dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć jest czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g. To pyszne połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Czekolada zapakowana jest w elegancki, subtelnie różowy kartonik prezentowy z motywem serca, który wyraża więcej niż słowa.

 

Królewska jakość zamknięta w słodyczach

Słodkie prezenty stworzone z dbałością o każdy szczegół to najprostszy sposób na powiedzenie „kocham”, „tęsknię” czy „dziękuję” naszym najbliższym. W swojej Ofercie Okazjonalnej Wawel proponuje wachlarz słodyczy na różne okazje. Jako pyszny i elegancki upominek z pewnością sprawdzą się też cukierki w czekoladzie Marcepan w szykownej, czarnej puszce ze złotymi zdobieniami czy Trufle w czekoladzie w subtelnym brązowo-złotym kartoniku 240 g, a także Śliwka w czekoladzie zapakowana w elegancki 200 g kartonik w kształcie kwiatka.

 

Czekolady Premium – wyselekcjonowana przyjemność

Linia czekolad Premium marki Wawel to elegancka propozycja wytrawnych smaków dla najbardziej wymagającego podniebienia. Każda z czekolad ma wysokiej jakości, krótki skład, a długi proces konszowania masy czekoladowej sprawia, że konsystencja tabliczek jest idealnie gładka. Na niepowtarzalny aromat i głębię smaku czekolad Wawel z linii Premium wpływa najwyższej jakości miazga kakaowa, produkowana ze starannie wyselekcjonowanych odmian kakaowca. Wszystkie słodkie propozycje prezentowe na nadchodzące okazje zostały stworzone zgodnie z ideą Dobrych Składników – produkcja opiera się na bazie wysokiej jakości surowców oraz na krótkich, tradycyjnych recepturach: bez sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.