Najlepsze słodycze od serca dla walentynki
Już za kilka dni obchodzimy Walentynki. To idealna okazja, by sprawić ukochanej osobie radość i podarować słodki prezent od serca. Specjalnie na tę okazję marka Wawel przygotowała wyjątkową ofertę z limitowanymi produktami oraz dedykowanymi opakowaniami.
Słodycze prosto od serca
Walentynki to ten szczególny dzień w roku, kiedy miłość wręcz unosi się w powietrzu! Chętniej okazujemy uczucia, którymi darzymy nasze sympatie i mówimy „kocham” na różne sposoby. Jako słodki prezent dla drugiej połówki doskonale sprawdzi się Królewskie Mleczko, czyli puszysta pianka w okrągłym kształcie, oblana ciemną czekoladą Wawel, dostępna w dwóch wariantach smakowych: waniliowym oraz śmietankowym. Atrakcyjne różowe opakowanie z aksamitnymi wykończeniami i jego szkatułkowy kształt sprawiają, że Królewskie Mleczko z Wawelu to idealny pomysł na walentynkowy upominek oraz słodki dodatek do wieczoru we dwoje.
Na miłośników kultowych czekoladek nadziewanych: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w bombonierce 330 g, czeka limitowane opakowanie z serduszkiem, idealnie wpisujące się w walentynkowy klimat. Równie dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć jest czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g. To pyszne połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Czekolada zapakowana jest w elegancki, subtelnie różowy kartonik prezentowy z motywem serca, który wyraża więcej niż słowa.
Królewska jakość zamknięta w słodyczach
Słodkie prezenty stworzone z dbałością o każdy szczegół to najprostszy sposób na powiedzenie „kocham”, „tęsknię” czy „dziękuję” naszym najbliższym. W swojej Ofercie Okazjonalnej Wawel proponuje wachlarz słodyczy na różne okazje. Jako pyszny i elegancki upominek z pewnością sprawdzą się też cukierki w czekoladzie Marcepan w szykownej, czarnej puszce ze złotymi zdobieniami czy Trufle w czekoladzie w subtelnym brązowo-złotym kartoniku 240 g, a także Śliwka w czekoladzie zapakowana w elegancki 200 g kartonik w kształcie kwiatka.
Czekolady Premium – wyselekcjonowana przyjemność
Linia czekolad Premium marki Wawel to elegancka propozycja wytrawnych smaków dla najbardziej wymagającego podniebienia. Każda z czekolad ma wysokiej jakości, krótki skład, a długi proces konszowania masy czekoladowej sprawia, że konsystencja tabliczek jest idealnie gładka. Na niepowtarzalny aromat i głębię smaku czekolad Wawel z linii Premium wpływa najwyższej jakości miazga kakaowa, produkowana ze starannie wyselekcjonowanych odmian kakaowca. Wszystkie słodkie propozycje prezentowe na nadchodzące okazje zostały stworzone zgodnie z ideą Dobrych Składników – produkcja opiera się na bazie wysokiej jakości surowców oraz na krótkich, tradycyjnych recepturach: bez sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.