Najmodniejsze letnie koktajle, których spróbujesz podczas GinWeek!
Autorskimi przepisami na letnie i orzeźwiające kompozycje podzielił się z nami Michał Górecki z poznańskiego Dram Baru, biorącego udział w Festiwalu. Jesteście ciekawi, jak je przygotować? Sprawdźcie!
LAST WORD
Składniki:
-
30 Whitley Neil Handcrafted Quince Dry Gin
-
10ml Dolin Dry Vermouth
-
5ml Grand Marnier Cordon Rouge
-
5ml Rosen Bitter
-
2 plastry dojrzałej gruszki
Sposób przygotowania:
Schładzamy szklanicę. Wszystkie składniki, łącznie z plastrami gruszki należy połączyć i stirować przez około 15 sekund. Całość przelewamy przez podwójne sito do schłodzonego szkła koktajlowego i dekorujemy świeżym tymiankiem.
LETNI KOKTAJL AUTORSKI
Składniki:
-
40ml ginu np. Beefeater
-
20ml białka
-
30ml konfitury malinowej
-
10ml suze
-
30ml sour
Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki wlewamy do shakera, po czym mocno wstrząsamy, najpierw bez lodu, później delikatnie z lodem. Przecedzamy do coupette, dekorujemy pudrem z malin.
Smacznego!
To już ostatni tydzień GinWeek (Festiwal trwa do 19 czerwca!), który odbywa się w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu. Uczestniczące w nim bary zapraszają do rezerwacji zestawu dwóch modnych koktajli opartych na alkoholach na ginie Beefeater w promocyjnej cenie 39 zł (to w wielu przypadkach ponad 50% zniżki). Mechanizm Festiwalu jest bardzo prosty – rezerwacje dostępne są na https://restaurantclub.pl/ginweek.
Wydarzenie jest doskonałym pretekstem do spędzenia czasu ze znajomymi. Ciepłe, letnie wieczory to doskonały moment na degustacje koktajli z dodatkiem świeżych, sezonowych owoców i pomysł na zakończenie dnia w miłym towarzystwie.
Nie czekaj! Daj się zaczarować -– rezerwuj zestawy koktajlowe w topowych GinBarach w promocyjnej cenie 39 zł!
UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia – weryfikacja przy rezerwacji.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.