Komunikaty PR

Największa pasieka w Polsce

2021-07-30  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

SŁODKA REWOLUCJA

W ciągu 12 lat od zakupu pierwszego ula stali się liderem polskiego pszczelarstwa.  Osiągnięcie tego w jednej z najstarszych i najbardziej tradycyjnych dziedzin gospodarki wydawało się niemożliwe,  a jednak okazuje się, że to właśnie nowicjusze pełni pasji byli w stanie prześcignąć budowane przez wiele pokoleń firmy. Pasieki Rodziny Sadowskich stały się pionierami innowacyjnego podejścia do miodu jako produktu. Ich miody smakowe zapoczątkowały w pszczelarstwie prawdziwą rewolucję rzemieślniczą, a miód stał się modnym i atrakcyjnym darem natury. O powodzeniu miodów z Pasiek Rodziny Sadowskich zadecydowały doskonała jakość produktów i wyjątkowy, niebanalny design opakowań. Prawdziwy miód wielokwiatowy, wzbogacony malinami, cynamonem lub miętą awansował do kategorii unikalnych i pożądanych produktów kulinarnych. Naturalne i wiarygodne źródło ich pochodzenia, niecodzienne smaki oraz nieustannie rozszerzane portfolio oferowanych produktów sprawiły, że Pasieki Rodziny Sadowskich są symbolem rzemieślniczego przewrotu.

Zanim rozpoczęliśmy działalność,  pszczelarstwo kojarzyło się jako dość niszowe zajęcie dla pasjonatów. My oczywiście  tę pasję posiadamy do dziś, lecz startując w tej branży znaleźliśmy dodatkowo pomysł i odwagę, aby zaoferować konsumentom coś nowego: miód, jakiego nie było nigdy wcześniej. Miód z dodatkiem liofilizowanych przypraw i owoców szybko zachwycił klientów, a entuzjastyczne opinie konsumentów sprawiły, że sprzedaż rosła bardzo dynamicznie. Firma zaczęła rozwijać się w tempie błyskawicznym, a my musieliśmy temu sprostać” – wspomina Arek Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich, i dodaje:

W bardzo krótkim czasie stanęliśmy przed wyzwaniem zmiany skali, w jakiej działaliśmy. Wzrost firmy skutkował koniecznością dostosowania do nowych warunków wszystkich elementów funkcjonowania gospodarstwa, począwszy od podstawowej kwestii, jaką jest opieka nad pszczołami, zapewnienie im komfortowych warunków bytowania i chronienie ich przed chorobami, poprzez zbieranie miodu i jego przechowywanie oraz pakowanie, a na zagadnieniach biznesowych,  jak koordynacja sprzedaży i marketing skończywszy. Dumą napawa nas fakt, że rosnąc 500% rocznie nie zgubiliśmy naszej filozofii działania, zachowując wszystkie walory lokalnego, prawdziwego pszczelarstwa

PASIEKI DZIŚ

Dziś Pasieki Rodziny Sadowskich to dobrze zorganizowane, rozwinięte przedsiębiorstwo, oferujące przede wszystkim naturalne, wysokiej jakości produkty pszczele, pozyskiwane w zgodzie z naturą i z poszanowaniem środowiska. Kilkudziesięcioosobowy zespół czuwa nad kondycją 150 milionów pszczół, chroni je przed chorobami oraz dba o właściwy wybór pożytków w okresie miodnym. Sprawna organizacja miodobrań, przechowywanie miodu liczonego już w hektolitrach oraz jego pakowanie i dystrybucja odbywa się na terenie nowopowstałego kompleksu budynków produkcyjnych, magazynowych i biurowych. Rozwój nowoczesnej infrastruktury pozwolił na rozszerzanie oferty firmy. Od niedawna pod marką Manufaktura Rodziny Sadowskich można zaopatrzyć się w produkty z nowych kategorii zdrowej, naturalnej żywności, czyli kawy ziarniste jakości specialty, oleje tłoczone na zimno oraz owocowe octy żywe

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

Siła marki Pasiek Rodziny Sadowskich tkwi w zaufaniu, jakim obdarzają je konsumenci. Dbając o najlepszą jakość produktów założyciele nie zapominają, jak ważne jest pielęgnowanie ideałów, które przyświecały im od początku. Troska o populację pszczół i ochrona środowiska to elementy wpisane w DNA marki. Miodziarze każdego dnia opiekują się pszczołami, zapewniając im przyjazne warunki życia i dbając o ich dobrą kondycję. Stąd szczególny nacisk kładą na zachowania odpowiedzialne ekologicznie. W pasiekach nie stosują chemii ani antybiotyków, miód sprzedają wyłącznie w szklanych słoikach, które w wielu gospodarstwach domowych zyskują następnie drugie życie i są wielokrotnie wykorzystywane choćby do przechowywania przetworów,  a wszystkie produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku. Zaproszeniem do wspólnej troski o środowisko są także saszetki z nasionami miododajnych roślin, które w okresie od kwietnia do czerwca dołączane są do indywidualnych zamówień w sklepie internetowym. Każdy może dzięki temu wysiać kwietną łąkę i w prosty sposób wesprzeć pszczoły i inne zapylacze.

Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także rozwiązania klientom korporacyjnym. Opierając je na koncepcie patronatu zachęcają firmy do wspólnego działania na rzecz zwiększenia populacji pszczół w wędrownych pasiekach oraz promocję profesjonalnego pszczelarstwa. Dzięki temu ochrona środowiska naturalnego może stać się elementem nowoczesnej strategii CSR, przyczyniając się w ten sposób do budowania wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.

Marka Pasieki Rodziny Sadowskich oferuje  miody tradycyjne, takie jak: wielokwiatowy, lipowy czy gryczany,  lecz to miody z dodatkami sprawiły, że zdobyła serca konsumentów. Niezwykłe połączenia takich smaków jak:  miód z imbirem i czosnkiem, miód z miętą, kakao lub maliną oraz pełna finezji estetyka opakowań zachwycają nawet najbardziej wymagających wielbicieli tego słodkiego przysmaku. Flagowym produktem Pasiek Rodziny Sadowskich są zestawy miodów, które klienci komponują według własnego uznania. Pakowane w stylowe kartoniki z łyżeczką i nabierakiem do miodu lub eleganckie drewniane skrzyneczki dają możliwość pełnej personalizacji, z jednoczesnym zachowaniem spójnej szaty graficznej, zgodnie z oczekiwaniami zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.

Miody są dostępne na stronie: www.pasiekisadowskich.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.