Największa pasieka w Polsce
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
SŁODKA REWOLUCJA
W ciągu 12 lat od zakupu pierwszego ula stali się liderem polskiego pszczelarstwa. Osiągnięcie tego w jednej z najstarszych i najbardziej tradycyjnych dziedzin gospodarki wydawało się niemożliwe, a jednak okazuje się, że to właśnie nowicjusze pełni pasji byli w stanie prześcignąć budowane przez wiele pokoleń firmy. Pasieki Rodziny Sadowskich stały się pionierami innowacyjnego podejścia do miodu jako produktu. Ich miody smakowe zapoczątkowały w pszczelarstwie prawdziwą rewolucję rzemieślniczą, a miód stał się modnym i atrakcyjnym darem natury. O powodzeniu miodów z Pasiek Rodziny Sadowskich zadecydowały doskonała jakość produktów i wyjątkowy, niebanalny design opakowań. Prawdziwy miód wielokwiatowy, wzbogacony malinami, cynamonem lub miętą awansował do kategorii unikalnych i pożądanych produktów kulinarnych. Naturalne i wiarygodne źródło ich pochodzenia, niecodzienne smaki oraz nieustannie rozszerzane portfolio oferowanych produktów sprawiły, że Pasieki Rodziny Sadowskich są symbolem rzemieślniczego przewrotu.
„Zanim rozpoczęliśmy działalność, pszczelarstwo kojarzyło się jako dość niszowe zajęcie dla pasjonatów. My oczywiście tę pasję posiadamy do dziś, lecz startując w tej branży znaleźliśmy dodatkowo pomysł i odwagę, aby zaoferować konsumentom coś nowego: miód, jakiego nie było nigdy wcześniej. Miód z dodatkiem liofilizowanych przypraw i owoców szybko zachwycił klientów, a entuzjastyczne opinie konsumentów sprawiły, że sprzedaż rosła bardzo dynamicznie. Firma zaczęła rozwijać się w tempie błyskawicznym, a my musieliśmy temu sprostać” – wspomina Arek Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich, i dodaje:
„W bardzo krótkim czasie stanęliśmy przed wyzwaniem zmiany skali, w jakiej działaliśmy. Wzrost firmy skutkował koniecznością dostosowania do nowych warunków wszystkich elementów funkcjonowania gospodarstwa, począwszy od podstawowej kwestii, jaką jest opieka nad pszczołami, zapewnienie im komfortowych warunków bytowania i chronienie ich przed chorobami, poprzez zbieranie miodu i jego przechowywanie oraz pakowanie, a na zagadnieniach biznesowych, jak koordynacja sprzedaży i marketing skończywszy. Dumą napawa nas fakt, że rosnąc 500% rocznie nie zgubiliśmy naszej filozofii działania, zachowując wszystkie walory lokalnego, prawdziwego pszczelarstwa
PASIEKI DZIŚ
Dziś Pasieki Rodziny Sadowskich to dobrze zorganizowane, rozwinięte przedsiębiorstwo, oferujące przede wszystkim naturalne, wysokiej jakości produkty pszczele, pozyskiwane w zgodzie z naturą i z poszanowaniem środowiska. Kilkudziesięcioosobowy zespół czuwa nad kondycją 150 milionów pszczół, chroni je przed chorobami oraz dba o właściwy wybór pożytków w okresie miodnym. Sprawna organizacja miodobrań, przechowywanie miodu liczonego już w hektolitrach oraz jego pakowanie i dystrybucja odbywa się na terenie nowopowstałego kompleksu budynków produkcyjnych, magazynowych i biurowych. Rozwój nowoczesnej infrastruktury pozwolił na rozszerzanie oferty firmy. Od niedawna pod marką Manufaktura Rodziny Sadowskich można zaopatrzyć się w produkty z nowych kategorii zdrowej, naturalnej żywności, czyli kawy ziarniste jakości specialty, oleje tłoczone na zimno oraz owocowe octy żywe
RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ
Siła marki Pasiek Rodziny Sadowskich tkwi w zaufaniu, jakim obdarzają je konsumenci. Dbając o najlepszą jakość produktów założyciele nie zapominają, jak ważne jest pielęgnowanie ideałów, które przyświecały im od początku. Troska o populację pszczół i ochrona środowiska to elementy wpisane w DNA marki. Miodziarze każdego dnia opiekują się pszczołami, zapewniając im przyjazne warunki życia i dbając o ich dobrą kondycję. Stąd szczególny nacisk kładą na zachowania odpowiedzialne ekologicznie. W pasiekach nie stosują chemii ani antybiotyków, miód sprzedają wyłącznie w szklanych słoikach, które w wielu gospodarstwach domowych zyskują następnie drugie życie i są wielokrotnie wykorzystywane choćby do przechowywania przetworów, a wszystkie produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku. Zaproszeniem do wspólnej troski o środowisko są także saszetki z nasionami miododajnych roślin, które w okresie od kwietnia do czerwca dołączane są do indywidualnych zamówień w sklepie internetowym. Każdy może dzięki temu wysiać kwietną łąkę i w prosty sposób wesprzeć pszczoły i inne zapylacze.
Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także rozwiązania klientom korporacyjnym. Opierając je na koncepcie patronatu zachęcają firmy do wspólnego działania na rzecz zwiększenia populacji pszczół w wędrownych pasiekach oraz promocję profesjonalnego pszczelarstwa. Dzięki temu ochrona środowiska naturalnego może stać się elementem nowoczesnej strategii CSR, przyczyniając się w ten sposób do budowania wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.
Marka Pasieki Rodziny Sadowskich oferuje miody tradycyjne, takie jak: wielokwiatowy, lipowy czy gryczany, lecz to miody z dodatkami sprawiły, że zdobyła serca konsumentów. Niezwykłe połączenia takich smaków jak: miód z imbirem i czosnkiem, miód z miętą, kakao lub maliną oraz pełna finezji estetyka opakowań zachwycają nawet najbardziej wymagających wielbicieli tego słodkiego przysmaku. Flagowym produktem Pasiek Rodziny Sadowskich są zestawy miodów, które klienci komponują według własnego uznania. Pakowane w stylowe kartoniki z łyżeczką i nabierakiem do miodu lub eleganckie drewniane skrzyneczki dają możliwość pełnej personalizacji, z jednoczesnym zachowaniem spójnej szaty graficznej, zgodnie z oczekiwaniami zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.
Miody są dostępne na stronie: www.pasiekisadowskich.pl
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.