Komunikaty PR

Największe targi branży spożywczej Gulfood 2022 z udziałem SM Mlekpol

2022-02-16  |  11:00
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

W dniach 13-17 lutego odbywa się kolejna edycja targów Gulfood w Dubaju – największe międzynarodowe wydarzenie skierowane do branży spożywczej. W tym roku do udziału w targach zgłosiło się ponad 5000 firm, reprezentujących łącznie niemal 200 krajów w Europie, Afryce, obu Amerykach i Azji. W wydarzeniu biorą również udział przedstawiciele polskich producentów żywności, wśród których znajduje się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Stoisko Spółdzielni jest zlokalizowane w hali 2, przeznaczonej dla branży mleczarskiej całego świata.

Targi Gulfood to doskonała okazja do zaprezentowania oferty produktowej Spółdzielni potencjalnym klientom – handlowcom i konsumentom oraz innym przedstawicielom branży spożywczej. Pandemia na długi czas zahamowała możliwość bezpośrednich spotkań i rozmów biznesowych, dlatego cieszymy się, że mimo wciąż obowiązujących obostrzeń sanitarnych, mamy możliwość uczestniczyć w tym ważnym wydarzeniu. Dyskusje branżowe to również wymiana doświadczeń związanych m.in. z funkcjonowaniem firm w covidowej rzeczywistości oraz możliwość poznania nowych kierunków i trendów, które są widoczne na rynku i w zachowaniach konsumentów w różnych krajach na świecie – komentuje Tomasz Trzaska, kierownik Działu Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.

Do udziału w wydarzeniu zgłosiło się wiele firm, wśród których znajdują się czołowi producenci w Europie i na świecie oraz przedsiębiorcy rozpoczynający dopiero swoją działalność eksportową. Różnorodność uczestników i produktów to jeden z wyróżników targów Gulfood. Spotkania wystawców i odwiedzających inspirują nas i pokazują możliwe kierunki przyszłych działań. To niepowtarzalna okazja do dyskusji nt. światowego rynku oraz pozyskania kontaktów handlowych. Celem SM Mlekpol jest dalszy rozwój w Polsce i poza granicami naszego kraju, a udział w targach zagranicznych to ważny krok w tym kierunku – komentuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol.

Prezentacja stoiska firmowego to tylko jeden z punktów wydarzenia, które czekają na uczestników Gulfood Dubai 2022. Program targów uzupełniają liczne prelekcje, dyskusje i inne wydarzenia towarzyszące. Nowością w tegorocznej edycji są również warsztaty kulinarne prowadzone przez wielokrotnie nagradzanych szefów kuchni oraz dziennikarzy kulinarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.