Komunikaty PR

Największe targi branży spożywczej Gulfood 2022 z udziałem SM Mlekpol

2022-02-16  |  11:00
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

W dniach 13-17 lutego odbywa się kolejna edycja targów Gulfood w Dubaju – największe międzynarodowe wydarzenie skierowane do branży spożywczej. W tym roku do udziału w targach zgłosiło się ponad 5000 firm, reprezentujących łącznie niemal 200 krajów w Europie, Afryce, obu Amerykach i Azji. W wydarzeniu biorą również udział przedstawiciele polskich producentów żywności, wśród których znajduje się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Stoisko Spółdzielni jest zlokalizowane w hali 2, przeznaczonej dla branży mleczarskiej całego świata.

Targi Gulfood to doskonała okazja do zaprezentowania oferty produktowej Spółdzielni potencjalnym klientom – handlowcom i konsumentom oraz innym przedstawicielom branży spożywczej. Pandemia na długi czas zahamowała możliwość bezpośrednich spotkań i rozmów biznesowych, dlatego cieszymy się, że mimo wciąż obowiązujących obostrzeń sanitarnych, mamy możliwość uczestniczyć w tym ważnym wydarzeniu. Dyskusje branżowe to również wymiana doświadczeń związanych m.in. z funkcjonowaniem firm w covidowej rzeczywistości oraz możliwość poznania nowych kierunków i trendów, które są widoczne na rynku i w zachowaniach konsumentów w różnych krajach na świecie – komentuje Tomasz Trzaska, kierownik Działu Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.

Do udziału w wydarzeniu zgłosiło się wiele firm, wśród których znajdują się czołowi producenci w Europie i na świecie oraz przedsiębiorcy rozpoczynający dopiero swoją działalność eksportową. Różnorodność uczestników i produktów to jeden z wyróżników targów Gulfood. Spotkania wystawców i odwiedzających inspirują nas i pokazują możliwe kierunki przyszłych działań. To niepowtarzalna okazja do dyskusji nt. światowego rynku oraz pozyskania kontaktów handlowych. Celem SM Mlekpol jest dalszy rozwój w Polsce i poza granicami naszego kraju, a udział w targach zagranicznych to ważny krok w tym kierunku – komentuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol.

Prezentacja stoiska firmowego to tylko jeden z punktów wydarzenia, które czekają na uczestników Gulfood Dubai 2022. Program targów uzupełniają liczne prelekcje, dyskusje i inne wydarzenia towarzyszące. Nowością w tegorocznej edycji są również warsztaty kulinarne prowadzone przez wielokrotnie nagradzanych szefów kuchni oraz dziennikarzy kulinarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.