Narciarska Sobota z Kiełbasą Beskidzką
Czy gorąca grillowa impreza w środku zimy, w dodatku przy stoku narciarskim jest możliwa?
Zdecydowanie tak – z marką Duda Nasze Polskie, która udowadnia, że grill, Kiełbasa Beskidzka
i narty to wyjątkowo zgrany tercet.
Już w sobotę, 18 lutego w na stoku narciarskim Lisia Polana na Czantorii odbędzie się Narciarska Sobota. Marka Duda Nasze Polskie pojawi się w Beskidzie Śląskim, żeby po raz kolejny podkreślić unikalny smak Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim.
– Zapraszamy do Ustronia, na niezapomniany dzień, spędzony w rodzinnym gronie, z wieloma atrakcjami, połączonymi z nauką jazdy na nartach oraz wspólnym grillowaniem. Z kultową marką Duda Nasze Polskie miłośnicy grillowych smaków nie muszą czekać do wiosny, żeby na świeżym powietrzu spróbować przepysznej Kiełbasy Beskidzkiej. Już teraz zapraszamy do wspólnej zabawy i odkrywania nowych smaków – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu Zakładów Mięsnych
Silesia.
Podczas Narciarskiej Soboty jedną z atrakcji będzie darmowa degustacja Kiełbasy Beskidzkiej, podczas której będzie można skosztować wytęsknionego zimą smaku kiełbasy prosto z grilla. Na stanowisku kulinarnym odbędzie się z kolei kulinarne show, w których uczestnicy będą mogli spróbować nowych odsłon sprawdzonych przepisów, a także poznać sporo sztuczek kulinarnych, które przydadzą się nie tylko w sezonie grillowym.
W specjalnej strefie marki Duda Nasze Polskie, która już w sobotę pojawi się pod Czantorią, oprócz degustacji, zaplanowano moc atrakcji zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Wykwalifikowani instruktorzy poprowadzą bezpłatną szkółkę narciarską dla dzieci, a dla najodważniejszych przygotowano wyzwanie: Slalom szlakiem Kiełbasy Beskidzkiej! Dorośli będą mogli sprawdzić się w grze zręcznościowej i poznać tajniki sztuki kulinarnej. Wszystko to w towarzystwie Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim, wielokrotnie nagradzanej w plebiscytach branżowych kiełbasy z górskim charakterem.
Wydarzenie zostało poprzedzone konkursem, zorganizowanym na Facebooku marki Duda Nasze Polskiej, w którym do wygrania były karnety narciarskiej dla całej rodziny.
- Chciałem bardzo podziękować za nagrodę i za spełnione marzenie. Nawet nie wiecie Państwo jaką mi sprawiliście radość tą nagrodą - dziękuję bardzo – napisał pan Piotr, który wygrał w konkursie Skipass dla całej rodziny.
Narciarska Sobota na Lisiej Polanie w Ustroniu rozpocznie się 18 lutego o godzinie 9:00, na wszystkich uczestników czeka mnóstwo wydarzeń, kulinarne show, gry zręcznościowe, fotobudka i wiele innych atrakcji. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na profilu Facebook marki Duda Nasze Polskie.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.