Komunikaty PR

Narciarska Sobota z Kiełbasą Beskidzką

2023-02-15  |  14:00
Biuro prasowe

Czy gorąca grillowa impreza w środku zimy, w dodatku przy stoku narciarskim jest możliwa?
Zdecydowanie tak – z marką Duda Nasze Polskie, która udowadnia, że grill, Kiełbasa Beskidzka
i narty to wyjątkowo zgrany tercet.

Już w sobotę, 18 lutego w na stoku narciarskim Lisia Polana na Czantorii odbędzie się Narciarska Sobota. Marka Duda Nasze Polskie pojawi się w Beskidzie Śląskim, żeby po raz kolejny podkreślić unikalny smak Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim.

–  Zapraszamy do Ustronia, na niezapomniany dzień, spędzony w rodzinnym gronie, z wieloma atrakcjami, połączonymi z nauką jazdy na nartach oraz wspólnym grillowaniem. Z kultową marką Duda Nasze Polskie miłośnicy grillowych smaków nie muszą czekać do wiosny, żeby na świeżym powietrzu spróbować przepysznej Kiełbasy Beskidzkiej. Już teraz zapraszamy do wspólnej zabawy i odkrywania nowych smaków – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu Zakładów Mięsnych
Silesia.

Podczas Narciarskiej Soboty jedną z atrakcji będzie darmowa degustacja Kiełbasy Beskidzkiej, podczas której będzie można skosztować wytęsknionego zimą smaku kiełbasy prosto z grilla. Na stanowisku kulinarnym odbędzie się z kolei kulinarne show, w których uczestnicy będą mogli spróbować nowych odsłon sprawdzonych przepisów, a także poznać sporo sztuczek kulinarnych, które przydadzą się nie tylko w sezonie grillowym.

W specjalnej strefie marki Duda Nasze Polskie, która już w sobotę pojawi się pod Czantorią, oprócz degustacji, zaplanowano moc atrakcji zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Wykwalifikowani instruktorzy poprowadzą bezpłatną szkółkę narciarską dla dzieci, a dla najodważniejszych przygotowano wyzwanie: Slalom szlakiem Kiełbasy Beskidzkiej! Dorośli będą mogli sprawdzić się w grze zręcznościowej i poznać tajniki sztuki kulinarnej. Wszystko to w towarzystwie Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim, wielokrotnie nagradzanej w plebiscytach branżowych kiełbasy z górskim charakterem.

Wydarzenie zostało poprzedzone konkursem, zorganizowanym na Facebooku marki Duda Nasze Polskiej, w którym do wygrania były karnety narciarskiej dla całej rodziny.

- Chciałem bardzo podziękować za nagrodę i za spełnione marzenie. Nawet nie wiecie Państwo jaką mi sprawiliście radość tą nagrodą - dziękuję bardzo – napisał pan Piotr, który wygrał w konkursie Skipass dla całej rodziny.

Narciarska Sobota na Lisiej Polanie w Ustroniu rozpocznie się 18 lutego o godzinie 9:00, na wszystkich uczestników czeka mnóstwo wydarzeń, kulinarne show, gry zręcznościowe, fotobudka i wiele innych atrakcji. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na profilu Facebook marki Duda Nasze Polskie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.