Narciarska Sobota z Kiełbasą Beskidzką
Czy gorąca grillowa impreza w środku zimy, w dodatku przy stoku narciarskim jest możliwa?
Zdecydowanie tak – z marką Duda Nasze Polskie, która udowadnia, że grill, Kiełbasa Beskidzka
i narty to wyjątkowo zgrany tercet.
Już w sobotę, 18 lutego w na stoku narciarskim Lisia Polana na Czantorii odbędzie się Narciarska Sobota. Marka Duda Nasze Polskie pojawi się w Beskidzie Śląskim, żeby po raz kolejny podkreślić unikalny smak Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim.
– Zapraszamy do Ustronia, na niezapomniany dzień, spędzony w rodzinnym gronie, z wieloma atrakcjami, połączonymi z nauką jazdy na nartach oraz wspólnym grillowaniem. Z kultową marką Duda Nasze Polskie miłośnicy grillowych smaków nie muszą czekać do wiosny, żeby na świeżym powietrzu spróbować przepysznej Kiełbasy Beskidzkiej. Już teraz zapraszamy do wspólnej zabawy i odkrywania nowych smaków – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu Zakładów Mięsnych
Silesia.
Podczas Narciarskiej Soboty jedną z atrakcji będzie darmowa degustacja Kiełbasy Beskidzkiej, podczas której będzie można skosztować wytęsknionego zimą smaku kiełbasy prosto z grilla. Na stanowisku kulinarnym odbędzie się z kolei kulinarne show, w których uczestnicy będą mogli spróbować nowych odsłon sprawdzonych przepisów, a także poznać sporo sztuczek kulinarnych, które przydadzą się nie tylko w sezonie grillowym.
W specjalnej strefie marki Duda Nasze Polskie, która już w sobotę pojawi się pod Czantorią, oprócz degustacji, zaplanowano moc atrakcji zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Wykwalifikowani instruktorzy poprowadzą bezpłatną szkółkę narciarską dla dzieci, a dla najodważniejszych przygotowano wyzwanie: Slalom szlakiem Kiełbasy Beskidzkiej! Dorośli będą mogli sprawdzić się w grze zręcznościowej i poznać tajniki sztuki kulinarnej. Wszystko to w towarzystwie Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim, wielokrotnie nagradzanej w plebiscytach branżowych kiełbasy z górskim charakterem.
Wydarzenie zostało poprzedzone konkursem, zorganizowanym na Facebooku marki Duda Nasze Polskiej, w którym do wygrania były karnety narciarskiej dla całej rodziny.
- Chciałem bardzo podziękować za nagrodę i za spełnione marzenie. Nawet nie wiecie Państwo jaką mi sprawiliście radość tą nagrodą - dziękuję bardzo – napisał pan Piotr, który wygrał w konkursie Skipass dla całej rodziny.
Narciarska Sobota na Lisiej Polanie w Ustroniu rozpocznie się 18 lutego o godzinie 9:00, na wszystkich uczestników czeka mnóstwo wydarzeń, kulinarne show, gry zręcznościowe, fotobudka i wiele innych atrakcji. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na profilu Facebook marki Duda Nasze Polskie.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.