Komunikaty PR

Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierzą

2022-07-18  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania PetCare ( 0.06 MB )

Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierząt domowych

 

Czy wiesz, jak prawidłowo odżywiać i pielęgnować swojego ulubieńca? Jeśli zdarza Ci się mieć wątpliwości, teraz możesz skorzystać z telefonicznych konsultacji z dyplomowanym specjalistą ds. żywienia i pielęgnacji psów i kotów. Nową usługę bezpłatnych teleporad udostępnił właśnie Serwis Konsumenta Nestlé Purina.

 

Aby umówić teleporadę, wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres cs@pl.nestle.com. Szczegóły dotyczące rejestracji znaleźć można na stronie https://www.purina.pl/poznaj-marke-purina/teleporady. W odpowiedzi zwrotnej konsument otrzymuje informację o terminie konsultacji. Rozmowę z ekspertem umówić można także dzwoniąc na infolinię: 800 174 902 dostępną od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-19 oraz w soboty i niedziele, w godzinach 10-18.

 

Co piąty Polak jest szczęśliwym opiekunem psa, a niemal co szósty dzieli mieszkanie z kotem. To miliony zwierząt, których prawidłowe żywienie i właściwa pielęgnacja są dla nas niezwykle istotne. Cieszymy się, że jako Purina możemy znacząco poprawić jakość życia ukochanych czworonogów, dzieląc się wiedzą z ich opiekunami. Wierzymy, że nasze teleporady okażą się skuteczną pomocą dla wielu miłośników zwierząt oraz ich podopiecznych – komentuje Izabela Wojtczak, Marketing Manager w Nestlé Purina Petcare.

 

Na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji i żywienia zwierząt odpowiada ekspert marki Nestlé Purina Petcare, mgr inż. zootechniki oraz technik rolnictwa Grzegorz Gawryjołek. Specjalizuje się w dziedzinie dietetyki, fizjologii i behawiorystyki zwierząt, cały czas poszerzając wiedzę o najnowsze badania.

 

O Nestlé Purina PetCare

Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pełnowartościową karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Purina wprowadziła 10 zobowiązań, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Purina z zaangażowaniem wspiera adopcje. Dzięki programowi odpowiadanych adopcji Adopciaki.pl, którego Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 blisko 5000 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W tym roku firma przekazała 290 ton kramy, fundując ponad półtora miliona posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio marki Purina obejmuje wiele znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

 

Kontakt:

 

 

 

Agnieszka Bieńko

Tel.: +48 600 040 315

agnieszka.bienko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com 

           

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.