Komunikaty PR

Nestlé Waters rozwija współpracę ze społecznością lokalną Nałęczowa i okolic

2020-10-12  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Wspólna inwestycja władz Nałęczowa i firmy Nestlé Waters w budowę systemu kanalizacji pozwoli poprawić warunki życia społeczności lokalnej, a także podnieść bezpieczeństwo ekologiczne w regionie.

 

Firma Nestlé Waters przekazała kilkaset tysięcy złotych na rzecz budowy kanalizacji sanitarnej w sołectwie Cynków, położonym w sąsiedztwie zakładu rozlewniczego firmy. Inwestycja, polegająca na rozbudowie linii głównej kanalizacji sanitarnej wraz z instalacją przepompowni, stworzy możliwość podłączenia gospodarstw domowych, które dotychczas nie korzystały z kanalizacji. Korzyści odniesie również zakład.

 

- Inwestycja zwiększy komfort życia mieszkańców, którzy dotychczas nie mogli korzystać z kanalizacji, a także poprawi bezpieczeństwo środowiskowe na tym obszarze – mówi Wiesław Pardyka, Burmistrz Nałęczowa – Nowy system umożliwi lepszy przepływ ścieków i zminimalizuje ryzyko zanieczyszczenia rzeki Bochotniczanki.

 

- Współfinansujemy budowę kanalizacji sanitarnej, z której będą korzystać zarówno mieszkańcy, jak i nasz zakład – mówi Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Cieszymy się, że możemy wesprzeć kolejne działanie, które przyniesie liczne korzyści dla społeczności lokalnej i środowiska.

 

Autorem projektu kanalizacji sołectwa Cynków jest Gmina Nałęczów. Inwestycję realizuje Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, zakończenie przewidziano na sierpień 2021 roku.

 

 

Zaangażowanie Nestlé Waters w regionie

 

Współfinansowanie kanalizacji to kolejny już element zaangażowania firmy w Nałęczowie i okolicach.

 

- Blisko 90 proc. mieszkańców Nałęczowa i okolic dobrze ocenia wpływ Nestlé Waters na rozwój lokalny – wynika z badania opinii, przeprowadzonego wiosną 2020 – dodaje Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Te wyniki ogromnie nas cieszą. Będziemy kontynuować nasze zaangażowanie środowiskowe, społeczne, edukacyjne i biznesowe, by być jak najlepszym sąsiadem i jednym z filarów rozwoju naszej „małej ojczyzny”.

 

Rozlewnia naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, jako pierwszy zakład w Polsce, może pochwalić się certyfikatem Alliance for Water Stewardship (AWS). Przyznawany jest on tym zakładom, które dbają o zasoby wody z korzyścią dla lokalnych społeczności. Kontrola zewnętrznych ekspertów przed przyznaniem certyfikatu udowodniła, że Nestlé Waters troszczy się o wodę w całym procesie – na poziomie wododziałów i w całym łańcuchu dostaw.

Dodatkowo firma wspiera liczne działania edukacyjne – zarówno w obszarze zrównoważonych praktyk rolniczych (prowadzone przez Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego), dbałości o stan wód (współpraca m.in. z lokalnym kołem wędkarskim „Pstrąg”), jak i środowiskowych (m.in. akcje sprzątania środowiska, warsztaty edukacyjne dla dzieci m.in. w ramach Światowego Dnia Wody).

 

Nestlé Waters regularnie wspiera potrzebujących, w tym lokalny dom dziecka i hospicjum dla dzieci. Po wybuchu pandemii firma przekazała 360 tys. butelek wody z Nałęczowa na rzecz pacjentów, służby zdrowia, służb ratowniczych oraz osób na kwarantannie w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Lubelszczyzny. Firma współfinansowała także zakup maseczek ochronnych dla mieszkańców Nałęczowa.

 

Do grona wspieranych przez Nestlé Waters instytucji należy także Ochotnicza Straż Pożarna w Nałęczowie (współfinansowanie zakupu drabiny mechanicznej) czy kluby sportowe takie jak LKS Cisy Nałęczów (wsparcie finansowe oraz dostawy wody). Firma współfinansowała również wyposażenie ekologicznego placu zabaw dla dzieci oraz budowę chodnika w celu zwiększenia bezpieczeństwa pieszych.

 

Nestlé Waters planuje już kolejne działania w regionie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.