Komunikaty PR

Nice To Fit You jedynym cateringiem dietetycznym z certyfikatem Food Hygiene Con

2022-03-10  |  16:00
Kontakt
Weronika Rudecka
Nice To Fit You

MARSZAŁKOWSKA
00-545 WARSZAWA
weronika.rudecka|ntfy.pl| |weronika.rudecka|ntfy.pl
662945578
https://ntfy.pl/

Food Hygiene Control to globalny program certyfikacyjny dedykowany branży gastronomicznej, opracowany przez firmę Intertek. Nice To Fit You, jeden z liderów na rynku diet pudełkowych w Polsce, jest pierwszą marką w swojej branży, która pozytywnie przeszła audyt i zdobyła odznaczenie.

Jakość na rynku spożywczym odgrywa kluczową rolę. O jej weryfikację i zachowywanie zabiegają zarówno oddolnie firmy, jak i decydenci. Świadczy o tym choćby podpisana umowa w sprawie pilotażu Paszportyzacji Polskiej Żywności, która ma służyć weryfikacji szczegółowych informacji o żywności na różnych etapach całego łańcucha dostaw. Z jednej strony ma służyć konsumentom, ale z drugiej również samym producentom i to na jakości, a nie cenie, budować konkurencyjność rynkową. 

Oddolne inicjatywy samych firm w celu potwierdzenia najwyższej jakości i bezpieczeństwa są także coraz mocniej widoczne. – To szczególnie ważne, aby na takim rynku, na którym konkurencja jest bardzo liczna, konsument mógł wybrać sprawdzoną markę, co do jakości której ma pełną gwarancję. Takim rynkiem zdecydowanie jest rynek cateringów dietetycznych, a znak Food Hygiene Control stanowi takie właśnie poświadczenie najwyższych standardów – mówi Paweł Wróbel, CEO Nice To Fit You.

Program Food Hygiene Control jest zintegrowanym podejściem w odniesieniu do higieny i bezpieczeństwa żywności, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów obejmujących produkcję żywności z zachowaniem higieny osobistej personelu. Program opiera się na szeregu przyjętych dla branży gastronomicznej norm: Codex Alimentarius, Międzynarodowy Kodeks Postępowania HACCP, Ogólne Zasady Bezpieczeństwa i Higieny Żywności, GMP, FSSC 22000, ISO 9001.

Aby uzyskać odznaczenie Food Hygiene Control, zakład produkcyjny musi pozytywnie przejść wieloetapowy audyt. Wdrożenie programu FHC obejmuje także m.in. szkolenia wszystkich pracowników związanych z obszarami produkcji w zakresie dobrych praktyk produkcyjnych, higienicznych, dotyczących infrastruktury i otoczenia przygotowywania posiłków oraz ogólnie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności. Nice To Fit You uzyskało złoty, wiążący się z najwyższym wynikiem audytu, znak FHC. Certyfikacja wiążę się także z regularnym powtarzaniem audytów procesu produkcyjnego.

Jesteśmy dumni ze standardów, jakie oferujemy naszym klientom, a także tego, że mają kolejne wiarygodne źródło, na którym mogą się opierać przy wyborze bezpiecznego cateringu dietetycznego. Mam jednocześnie nadzieję, żę branża będzie szła w nasze ślady i dążyła do transparentności względem klientów oraz do konkurencyjności opartej właśnie na jakości – dodaje Paweł Wróbel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nice To Fit You
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.