Nobilia przeszła rebranding: nowy wygląd nie oznacza zmiany jakości
Nobilia, obecna od dwóch dekad na polskim i zagranicznym rynku, zdecydowała się na rebranding. Odnowiony wizerunek ma podkreślać elegancję i jakość premium.
Nowy wygląd Nobilii, na który przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy, nie oznacza zmiany jakości naszych produktów. Wprost przeciwnie, zmienionym logo chcemy w jeszcze większym stopniu podkreślać ekskluzywność, estetykę oraz unikalność naszych zestawów prezentowych. Mamy nadzieję, że nowa odsłona Nobilii przypadnie do gustu naszym Klientom – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilii.
Twórcy Nobilii powierzyli rebranding warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w sektorze food & lifestyle. Agencja od grudnia 2021 r. zajmuje się bieżącą obsługą komunikacyjną marki.
Ponadczasowość była od początku wpisana w strategię marki. Nowy font zastosowany w logotypie jest więc prosty i klasyczny. Usunęliśmy z niego wstążkę, która w ciągu ostatnich lat stała się niejako symbolem marki. Nobilia pozostała w niezmienionych barwach, by zachować spójność z poprzednią wersją logotypu. Nie zmieniliśmy również claimu: «Prezenty ze smakiem», który jest wciąż aktualny i atrakcyjny – podkreśla Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Marka zdradza, że rebranding identyfikacji wizualnej nie jest jedyną zmianą, jakiej mogą się spodziewać klienci. O kolejnych propozycjach uaktualniania Nobilii jej twórcy będą informować w przyszłych kwartałach. Na ten moment skupiają się na dotarciu z nowym logotypem do stałych oraz potencjalnych klientów.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.